Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-08, 16:17
Medlem
Colloidals avatar
Min sambo har PS Plus p sin PS4 anvndare och hon spelar GTA online.

Jag har skapat ett eget konto p hennes PS och vill dra nytta av GTA online och gra en egen avatar dr inne, gr det?

Eller r PS plus kopplat just till hennes konto och mste jag kpa en egen kopia av GTA?

Nr jag frsker starta gta p min profil s str det "Det gr inte att anvnda innehllet.
Det r bara nedanstende anvndare med en licens fr det hr innehllet som kan anvnda det. Om du vill anvnda innehllet kper du det frn PlayStation Store".
Senast redigerad av Colloidal 2024-10-08 kl. 16:22.
Citera
2024-10-08, 16:45
Medlem
Kung52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colloidal
Min sambo har PS Plus p sin PS4 anvndare och hon spelar GTA online.

Jag har skapat ett eget konto p hennes PS och vill dra nytta av GTA online och gra en egen avatar dr inne, gr det?

Eller r PS plus kopplat just till hennes konto och mste jag kpa en egen kopia av GTA?

Nr jag frsker starta gta p min profil s str det "Det gr inte att anvnda innehllet.
Det r bara nedanstende anvndare med en licens fr det hr innehllet som kan anvnda det. Om du vill anvnda innehllet kper du det frn PlayStation Store".
Ja det gr
Citera
2024-10-08, 16:49
Medlem
Colloidals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung52
Ja det gr
Fr jag frga hur?
Sambon har kpt spelet digitalt och ingen av oss har ngon aning om hur man gr hehe.
Har frskt googla och ngot om att stta PS4 i primr konsol str det.
Citera
2024-10-08, 17:38
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Fr jag frga hur?
Sambon har kpt spelet digitalt och ingen av oss har ngon aning om hur man gr hehe.
Har frskt googla och ngot om att stta PS4 i primr konsol str det.

Man har 2 karaktrer. Tryck p start inne i spelet och leta dig fram. Du kommer ha tillgng till henne pengar dessutom.
Citera
2024-10-08, 18:01
Medlem
Colloidals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Man har 2 karaktrer. Tryck p start inne i spelet och leta dig fram. Du kommer ha tillgng till henne pengar dessutom.
Inne i GTA?
Citera
2024-10-08, 18:03
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Inne i GTA?

Ja nr hon/du r inne i spelet med gubben. Jag sitter p bussen s kan inte sga exakt men tryck p start > Online och typ lngst ner i menyn.

Nr du ska gra om den s behver du delete den andra och sedan skapa en ny character. Var noga som Fan att du raderar rtt gubbe! Du kan ven vlja att brja p samma level som main character. S du slipper d av 1 skott.
Senast redigerad av Iwasbanned2 2024-10-08 kl. 18:21.
Citera
2024-10-08, 21:47
Medlem
Colloidals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Ja nr hon/du r inne i spelet med gubben. Jag sitter p bussen s kan inte sga exakt men tryck p start > Online och typ lngst ner i menyn.

Nr du ska gra om den s behver du delete den andra och sedan skapa en ny character. Var noga som Fan att du raderar rtt gubbe! Du kan ven vlja att brja p samma level som main character. S du slipper d av 1 skott.
Det gick p min profil att starta gta och gra en helt ny avatar inne p gta online utan att "stra" hennes profil.
Citera
2024-10-09, 00:11
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Det gick p min profil att starta gta och gra en helt ny avatar inne p gta online utan att "stra" hennes profil.

Nice!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in