Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-08, 18:53
Medlem
Har fått ett erbjudande om abonnemang 20gb surf och en telefon för en bra peng, riktigt bra peng.
Men då är det med operatören tre som jag inte har haft sen typ mellanstadiet.

Är tre fortfarande dåligt eller har de blivit bra?
Bor i Stockholm och reser utomlands några veckor per år.
Citera
2024-10-08, 19:03
Medlem
StorKokoss avatar
Så länge du inte ska ut och fjällvandra eller liknande så bör det inte vara några problem.
Citera
2024-10-08, 19:21
Medlem
Riktigt hala och sliskiga, inga skrupler, vill bara sälja.
Har tidigare jobbat med X antal säljare som varit fostrade där och har även sålt en del av deras produkter förr.
Det kan ju hända att de har blivit bättre på senare, men å andra sidan kanske du skiter i den biten?
Förhoppningsvis behöver du inte ha med de att göra alls ändå.
Får jag fråga vad du har fått för erbjudande bara? Med hårdvara och allting inbakat.
Citera
2024-10-08, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Riktigt hala och sliskiga, inga skrupler, vill bara sälja.
Har tidigare jobbat med X antal säljare som varit fostrade där och har även sålt en del av deras produkter förr.
Det kan ju hända att de har blivit bättre på senare, men å andra sidan kanske du skiter i den biten?
Förhoppningsvis behöver du inte ha med de att göra alls ändå.
Får jag fråga vad du har fått för erbjudande bara? Med hårdvara och allting inbakat.

Pixel 9 pro + tre 20gb bundet 24 månader.
380kr per månad.

Vilket låter som ett sjukt bra erbjudande i mina öron!
Citera
2024-10-08, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexySmultron
380kr per månad.

Det låter absolut prisvärt! Gissar på att det är via Giggen då
Citera
2024-10-09, 07:03
Medlem
Citat:
Det låter absolut prisvärt! Gissar på att det är via Giggen då

Stämmer! Ända är ju just det där med att byta till tre som jag tvekar över. Men det kanske är värt ändå.
Citera
2024-10-09, 08:19
Medlem
Citat:
Stämmer! Ända är ju just det där med att byta till tre som jag tvekar över. Men det kanske är värt ändå.
Den operatören jag kör använder samma nät som 3 och det funkar utan problem. Men har inte testat uppe i Norrbotten eller så dock, så törs inte säga hur det är där. Historiskt har 3 varit svaga uppåt i landet. Men om du aldrig är på såna platser kan du ju köra på. Till det priset får du ju både mobil, samtal och surf billigare än vad bara mobilen kostar, utslaget på 24 mån.
Citera
2024-10-27, 08:45
Medlem
Citat:
Den operatören jag kör använder samma nät som 3 och det funkar utan problem. Men har inte testat uppe i Norrbotten eller så dock, så törs inte säga hur det är där. Historiskt har 3 varit svaga uppåt i landet. Men om du aldrig är på såna platser kan du ju köra på. Till det priset får du ju både mobil, samtal och surf billigare än vad bara mobilen kostar, utslaget på 24 mån.

Fungerar bra i Stockholm men dålig 5g täckning.

Vet inte varför dom är så sega på att bygga ut sitt 5g nät

Däremot är deras 3 världen som ingår i många abonnemang oslagbart om du skall resa utanför EU och slippa krångla med lokala sim kort .
Citera
2024-10-27, 23:00
Medlem
Citat:
380kr per månad.

.
Citera
2024-10-29, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrdrax
Fungerar bra i Stockholm men dålig 5g täckning.

Vet inte varför dom är så sega på att bygga ut sitt 5g nät

Däremot är deras 3 världen som ingår i många abonnemang oslagbart om du skall resa utanför EU och slippa krångla med lokala sim kort .
Nu för tiden finns ju även tjänster som Airalo via e-sim.
Citera
2024-10-29, 10:25
Medlem
Lucifers_dicks avatar
Har helt gått över till tre. 5G utomhusrouter hemma med fri surf. iPad Pro med fri surf. iPhone 15 PRO Max 20gb. AWU2 med esim. Inga problem med täckning, kör 5G obehindrat i Malmö.
Tre har också numera en kundtjänst värd namnet.
Exempel. Tre hade utlovat en leverans som blev försenad. Blir uppringd av kundtjänst som på eget initiativ krediterar mig för den sena leveransen.
I det hela är prissättningen moderat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in