Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-03, 12:42
Avstängd
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polisen.Kreml
Hon har faktiskt utvecklats till ett hot mot rikets säkerhet. Hallå hela pressen? Varför tiger ni?

Nu överdriver du.
Citera
2024-11-03, 13:09
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djurmo
Får du intrycket att jag anser att Israel dödat 10 miljoner palestinier så har jag säkert uttryckt mig underligt, eller så har du tolkat mig fel. I detta kriv verkar antalet dödade ligga över 30 000 men mycket långt från 5 gånger fler än det finns i Gaza. Hur många det i verkligheten är kommer vi nog aldrig få veta då det inte finns heltäckande folkbokföring i området.

Och hur många homosexuella, knarkare, regimkritiker, misstänkta israelsympatisörer tror du blivit avrättade av Hamas de senaste 30 åren? Mindre än 30k? Ge mig en siffra så jag bara får se vad du tror?

Citat:
Det är knappast Egypten som förväntas lösa Israels problem. Israel kan erbjuda skjuts till andra palestinska områden som tex Västbanken. Eller är de riktigt snåla kan de låta palestinierna promenera den sträckan.

Nej Israel har inte något sådant ansvar för den palestinska civilbefolkningen.
Citera
2024-11-03, 13:14
Avstängd
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Israel begår inga folkmord. Viktigt att påpeka. Hamas och Hezbollahs mål är däremot folkmord. Det är därför Israel försvarar sig så effektivt emot dem.

Och nu håller sionisterna på att försöka överta Libanon ännu en gång. Hizbollah är bara en ursäkt.
Citera
2024-11-03, 13:16
Avstängd
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Fake-News-
Greta är hatad av så många. En bråkstake, en som stör ordningen överallt hon befinner sig, och såklart en Judehatare och islamistkramare. Hon borde skaka galler.

Borde slängt henne i vattnet när hon gick längs kajen en mörk kall kväll.

Nu överdriver du allt
Citera
2024-11-03, 13:20
Avstängd
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimzon
Hon är antisemit. Hon är satan.

Du vet väll om att araber också är semiter? Vilka demonstrerar hon med mestadels?
Citera
2024-11-03, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
😆😆😆😆😆🥱. Nu överdriver du allt.

Organiserad grupp människor vars mål är att stopp infrastruktur, förstöra konst och förhindra bolag att utföra deras uppdrag. Allt i miljöns namn!

Om de varit muslimer eller Palestina protester hade du väl tyckte så men nu när det rör sig om miljö så tycker du på ett annorlunda sätt.
Citera
2024-11-03, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djurmo
Japp, du svarar "Krossa Marxismen"

Hon är ju marxist. Det är marxisterna som driver antisemitism tillsammans med jihadisterna..
Citera
2024-11-03, 14:47
Medlem
Citat:
Nu överdriver du.

Eller inte. Hon sätter sin ideologi före allt.
Citera
2024-11-03, 14:51
Medlem
Citat:
Du vet väll om att araber också är semiter? Vilka demonstrerar hon med mestadels?

Försöker du säga att hon inte är en antisemit för att hon demonstrerar med jihadister och islamister?🤣🤣🤣
Citera
2024-11-03, 14:52
Medlem
Citat:
Och nu håller sionisterna på att försöka överta Libanon ännu en gång. Hizbollah är bara en ursäkt.

Hoppas att sionisterna tar över hela västbanken och gaza så det blir fred. Araberna i Israel verkar gilla upplägget.
Citera
2024-11-03, 15:45
Medlem
Djurmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Och hur många homosexuella, knarkare, regimkritiker, misstänkta israelsympatisörer tror du blivit avrättade av Hamas de senaste 30 åren? Mindre än 30k? Ge mig en siffra så jag bara får se vad du tror?

Nej Israel har inte något sådant ansvar för den palestinska civilbefolkningen.
Vi är båda helt överens om att Hamas är en terroristorganisation, att hamas är allt annat än en organisation som präglas av medmänsklighet, respekt för mänskliga rättigheter eller ens nästan demokratisk. Jag skulle gärna kalla dom för ett vidrigt rövarband.
De som bor inlåsta i Gaza har, i många fall, gjort det sedan 1948, israel har ibland hävdat att Gaza är deras. Det var Israel som fördrev palestinierna från deras hem i de historiskt intressanta delarna av området så att man kunde återupprätta kung Davids land. Ja, du hör, religiöst knaseri på hög nivå. Men kontentan blev att genom våld, hot om våld och rykten om kommande våld fick man över en halv miljon människor att fly. De flesta till Gaza. Sedan har Israel haft folket inspärrat där utan möjlighet att få till ett liv. Man har terroriserat befolkningen systematiskt, det har det vittnats om från Israelisk sida många gånger. Så nog har Israel ett ansvar för människorna som bor i det område de blev instängda i.
Citera
2024-11-03, 15:58
Medlem
Djurmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimzon
Hon är ju marxist. Det är marxisterna som driver antisemitism tillsammans med jihadisterna..
Hm... då vet du mer om Gretas politiska uppfattning än de flesta, troligen mer än hon själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in