Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 08:26
  #181
Medlem
malu45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Haha exakt, rätt komiskt att folk i tråden verkar tro att det hände helt spontant och att David var ovetandes
.

David är i allra högsta grad involverad i både manus och klippning av alla program.
Citera
Idag, 09:13
  #182
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
David Sundin lär väl få skit för feministerna för att han INTE blev kränkt. Det kommer anses som ett upprätthållande av en patriarkal struktur. Så vare sig han blir kränkt eller inte kränkt kommer han bli brottslingen enligt feministerna.

hahahah, tvättsäker analys.
Citera
Idag, 10:02
  #183
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyckertca150st
Haha, markerar bara att man visst kan kritisera feminism och vara helt normal.

Jojo, där är jag med dig.
Citera
Idag, 10:16
  #184
Medlem
MorT2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LosPadres
Man kan ju fråga sig om Mikael "Soldoktorn" Sandström har alibi för tidpunkten när anmälan skickades in. Eller låg han i solariet som vanligt kanske.

Haha bästa!

Satt och tänkte på hur soldoktorn reagerade där i tv soffan hemma med Lotta när de tittade på programmet. Om han kanske är van att hon är lite för på.

Reagerade Lottas inflikande kommentar i fredagens program. Det första hon säger efter att babben presenterat deltagarna. Har ni missat, in och titta.
Efter det kommentaren så gick det upp för mig att goa Lotta är en stor Kåtbock. Fler ändrar säkerligen synen på henne efter hennes medverkande i Bäst och Test
Citera
Idag, 10:58
  #185
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nate.Higgers
Hört att spriten rinner rakt ner i fittan på Lotta

Drog på henne i hennes husvagn på parken i Rättvik efter en danskväll på 90 talet. Hon spelade och jag dansade förbi scenen flera ggr, hon flörtade som fan. Hon bodde i husvagn bakom scen.
Jag var vid tillfället 20 eller 21 kommer inte ihåg. Hon var rätt mysig har jag för mig.
Polarna drog och jag lifta hem dagen efter.
Citera
Idag, 17:43
  #186
Medlem
DubbelDipparens avatar
Fler borde vara som Lotta, bejaka sin kåthet liksom. Hon är typen som inte skulle dra sig för att hämta morgonposten i raffset med färska rosenröda skinkor mitt i familjeidyllen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in