• 6
  • 7
2024-10-13, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av logiskt
Bla bla bla...

Du, det har jag aldrig påstått. Ren jävla lögn du kommer med din nolla!
Citera
2024-10-13, 21:16
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Men alltså jag är ju generös, jag bjuder henne på mkt Jag gav henne en ny Iphone nu när hon fyllde år.

Ja? Det är väl inget fel att vara generös? Hon bjuder väl dig på mycket i SÄNGEN?

Hamna inte i ett fångarnas dilemma, utan fortsätt som du gör. Du vinner bara på att upprätthålla samarbetet.
Citera
2024-10-14, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Ja? Det är väl inget fel att vara generös? Hon bjuder väl dig på mycket i SÄNGEN?

Hamna inte i ett fångarnas dilemma, utan fortsätt som du gör. Du vinner bara på att upprätthålla samarbetet.

Ja jag klagar inte på den biten.
Citera
2024-10-14, 10:07
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Vänta lite nu, hur kan du mena att jag utnyttjar henne, när det är jag som ställer upp och skjutsar henne överallt?!

Hon är yngre än dig, mindre erfaren och mindre mogen. Du har har ett övertag över henne mognadsmässigt, kunskapsmässigt, erfarenhetsmässigt. Hon är i en period i sitt liv då hon inte vet mycket. Känslor, åsikter, värderingar går upp och ned och förändras varje timme. Kort sagt, hon är på gränsen till att vara "förståndshandikappad" på både intellektuell och känslomässig nivå och du utnyttjar denna turbulens i hennes liv. I mina ögon är hon fortfarande på vissa sätt ett "barn" och barn är lättare att manipulera. Risken att hon kommer att ångra sitt beteende när hon vuxit och mognat till sig är stor.

Att du ställer upp och skjutsar tror jag mer har att göra med att du vet ovan och att du gör det för att döva ditt samvete.

// CC
Citera
2025-01-04, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Hon är yngre än dig, mindre erfaren och mindre mogen. Du har har ett övertag över henne mognadsmässigt, kunskapsmässigt, erfarenhetsmässigt. Hon är i en period i sitt liv då hon inte vet mycket. Känslor, åsikter, värderingar går upp och ned och förändras varje timme. Kort sagt, hon är på gränsen till att vara "förståndshandikappad" på både intellektuell och känslomässig nivå och du utnyttjar denna turbulens i hennes liv. I mina ögon är hon fortfarande på vissa sätt ett "barn" och barn är lättare att manipulera. Risken att hon kommer att ångra sitt beteende när hon vuxit och mognat till sig är stor.

Att du ställer upp och skjutsar tror jag mer har att göra med att du vet ovan och att du gör det för att döva ditt samvete.

// CC

Alltså va... "förståndshandikappad"? Nu får du ge dig för fan, hon är 16 år, men ser ut som 18.
Citera
2025-01-04, 01:58
Medlem
Hon tjatar väldigt mkt på mig att hon vill ha swish osv.. Hon har fått 1000 den här veckan redan men ikväll skulle hon ut med några kompisar och ville ha mer När är det dags att säga stopp?? Borde nog säga ifrån mer men hon vet precis hur hon ska få mig att ställa upp, och när hon ger mig den där oskyldiga och bedjande men samtidigt flörtiga blicken som bara tjejer kan då kan jag inte låta bli
Senast redigerad av Casiopeia2.0 2025-01-04 kl. 02:06.
Citera
2025-01-08, 20:41
Medlem
Låter som du är en fjortisraggare som hon och hennes vänner utnyttjar, tyvärr. Skaffa en myndig dam med jobb och eget boende
Citera
2025-01-09, 09:29
Medlem
Citat:
Hon tjatar väldigt mkt på mig att hon vill ha swish osv.. Hon har fått 1000 den här veckan redan men ikväll skulle hon ut med några kompisar och ville ha mer När är det dags att säga stopp?? Borde nog säga ifrån mer men hon vet precis hur hon ska få mig att ställa upp, och när hon ger mig den där oskyldiga och bedjande men samtidigt flörtiga blicken som bara tjejer kan då kan jag inte låta bli

Bjuder du på pengar får hon bjuda på mun, fitta och röv.

Gör hon inte det är du en utnyttjad beta-cuck!

Hur ser det ut?
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in