Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-10-27, 14:54
Medlem
Finns det alternativ till lagringsbaser för udda musik (demotapes och annat)?
Citera
2024-11-05, 23:47
Medlem
Gurkninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumanComputer
Finns det alternativ till lagringsbaser för udda musik (demotapes och annat)?
Nu vet jag inte om det är exakt vad du menar, men har kikat lite på http://www.harsmedia.com/Chronson/FT/more.html ibland. Det är ju mer okända tapes som dom gjort någon sorts avspelning/dataräddning av och inte specifikt musik, men en hel del intressant finns där.

Nu verkar dom ha löst inloggningen på archive.org också, dock har dom inte återställt/satt om lösenorden åt användarna, vilket man kunde tycka att dom borde gjort kanske. Varit inne och bytt mitt nu i alla fall och allt verkar funka som vanligt.
Citera
2024-11-06, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkninja
Nu vet jag inte om det är exakt vad du menar, men har kikat lite på http://www.harsmedia.com/Chronson/FT/more.html ibland. Det är ju mer okända tapes som dom gjort någon sorts avspelning/dataräddning av och inte specifikt musik, men en hel del intressant finns där.

Nu verkar dom ha löst inloggningen på archive.org också, dock har dom inte återställt/satt om lösenorden åt användarna, vilket man kunde tycka att dom borde gjort kanske. Varit inne och bytt mitt nu i alla fall och allt verkar funka som vanligt.
Jag får felmeddelandet ” Item not available” på Archive.
Citera
2024-11-07, 17:52
Medlem
Gurkninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumanComputer
Jag får felmeddelandet ” Item not available” på Archive.
På länken jag skickade eller på archive.org? Det enda jag märkt på archive.org dom senaste dagarna är att det inte gick att lägga saker som favoriter längre, men i övrigt har det rullar på bra tycker jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in