S hr kan en vindskydds grillstuga se ut (fast oftast utan bordsram runt sjlva eldstaden) men som troligen inte heter det, men stugan talar fr det. Oftast r det inget trgolv heller utan bara singel -grus spm markunderlag
https://external-content.duckduckgo....ede&ipo=images
Iaf. Om ni har med en nn extra mindre klotgrill som behvs s stlls den allts lngst fram mot antingen vnster eller hger sida mot utgngen s man kan ta sig ut frn en sida.
Klotgrillen eller tom 2 st br rymmas utan att vidrra sittbnken som kan ev ta eld
Hoppas att ni har tillgngligheten till sna grillstugor fr alla nr man pratar om alla, fr det r guld vrt om man inte vill st ute eller sitta ute men nd grilla och ha koll p kttet, glden hela tiden.
Med liten risk att det r fr kallt fr medhavande mindre grillar ochs (som fr vrma av eldstaden) Dr klotgrillarna placeras som sagt lngst fram vid trskeln till vnster eller hger om ppningen till vindskydds -eldstaden
De r iaf min ultimata lsning fr alla som bor p lite olika stt i Sverige och kan inte grilla hur som helst under vintern
Sjlv s fredrar jag i frsta hand att grilla bara utanfr mitt hem vilket jag gr, finns inte s mycket mer och sga om det