Citat:
Det där är ju vad jag kallar "barfolket". Det förvånar mig inte att SÅDANA gör så, för de är veklingar mentalt, för annars skulle de inte gå på barer...
Citat:
Vadå "effektivt sätt" ? Jag har varit chef i eget företag sedan jag var 24 och har ALDRIG sagt det på danser o d och har inte behövt någon statushöjare, har bara kopplat på karisman då jag sett någon intressant, som t ex en, snygging, som visade sig vara tonårsdotter till en av Volvos fabrikschefer. (Jag har aldrig sett särskilt bra ut.)
((Jag talar bara om sånt då det är relevant för att ge tyngd åt mina åsikter på internetforum, speciellt då någon idiot hävdar att jag inte kan något haha
Citat:
Om de är chef i sådana, är de ju UNDERlägsna, så det är inte så konstigt att de försöker höja sin status,underförstått, han eller hon ser sig själva som bättre än patrasket. De må jobba inom en utskälld bransch, men de tycker att folk ska istället fokusera på att de är slags fåraherdar som håller koll så inte fotfolket går amok.
Jag har märkt det eftersom jag jobbat inom branscher och för företag som har dåligt rykte (tex PostNord) - då är taktiken att hela tiden gå runt och säga att man är chef, så att den höga statusen vs det utskällda företaget liksom tar ut varandra lite.
Jag har märkt det eftersom jag jobbat inom branscher och för företag som har dåligt rykte (tex PostNord) - då är taktiken att hela tiden gå runt och säga att man är chef, så att den höga statusen vs det utskällda företaget liksom tar ut varandra lite.
MEN å andra sidan om de är chef i ett skitföretag så visar de tecken på att de är klantskallar... haha
Citat:
Om man försöker få partners på det sättet, så drar man till sig fel personer. (Det var därför jag ALDRIG talat om att jag är egen företagare utan svarade som om jag var jobbare då någon frågat.)