Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2024-10-18, 01:02
Medlem
DaddyCool64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Medans Du är i total förnekelse. Du har sysslat med ditt korståg mot bitcoin länge nu. Men ju mer du klagar desto bättre går det för bitcoin. Vad är ditt mål egentligen? Jag tror inte du har något mål. Du är väl bara bitter och avundsjuk eftersom du satsade på någon shitcoin för några år sedan? Men nu har du gått back, medans vi som hade tillräckligt med kunskap för att förstå att bitcoin kommer att segra har gjort rejäla vinster

Ignorera honom bara, han kommer nog lugna ner sig och bli tyst sen när BTC spränger nya rekord. Då tenderar trollen att krypa tillbaka till sina grottor. Antagligen är han bara som du skriver en bitter jävel som blev rökt på nån shit coin.
Citera
2024-10-20, 21:01
Medlem
Har läst lite grann i tråden och jag själv har försökt leta reda på kritiker som jag kan ta allvar på, men tyvärr hittar jag inte några vettiga svar.

Gällande hur det blir med Bitcoin om Trump vinner eller inte, kommer det ändå vara något kortsiktigt. Bitcoin kommer hela tiden att öka i värde och enligt min mening är de andra coinens inget att ha.

För er som vill dyka ner och lära er mer rekommenderar jag;

Läsa boken "The Bitcoin Standard"
Den här dokumentären https://www.youtube.com/watch?v=b4xuRZYLpgk
Följ Michael Saylor på Twitter och kolla en del av hans videor.

Även ni som säger att Bitcoin är värdelöst. "Study Bitcoin".....
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in