Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 18:57
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XN
Jagr själv i 30-årsåldern. Har precis gjort slut med tjejen och har skapat ett konto på en dejtingsite.

Till 90% av kvinnorna jag ser har detta ifyllt:
Barn: Har redan 👶

Jag förstår att dom flesta kvinnorna i 30-årsåldern har barn. Hur ser ni själva på, singelmän i denna ålder, på att dejta en 2-3 barnsmamma?

Varannan vecka/heltid

Eller ska man söka sig utomlands?

Söker du ett nytt förhållande direkt efter du och din tjej har gjort slut?
Citera
Idag, 18:59
  #122
Medlem
DieselnDusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impudicus
Det var inte riktigt i går som vi hittade varandra... Man känner andra som man känner sig själv. Hur många inlägg har du gjort här?
Ok det var inge illa menat. Jag bara undrade hur man hinner med, that's all. Jag har gjort många inlägg och det är inte mitt enda konto heller. Vet bara att när jag var i ett förhållande sist så glömde jag bort flashback och mitt dåvarande kontos mail adress blev ur bruk på något vis 🫤
Citera
Idag, 19:07
  #123
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetopia
Att den kvinnan har för lite russin i burken och förmodligen royal flush i diagnoser torde vara uppenbart för alla, men vad fan är egentligen fel i huvet på karl nr 4-7?

I egenskap av att vara kvinna anser jag att det är rimligt att tänka till flera gånger innan man skaffar barn med någon som redan har barn med EN annan kvinna/man. Därefter är det självklart att man inte skaffar barn med en person som har barn med två olika män/kvinnor, eller fler.

Bara en färgblind missar den gigantiska röda flaggan med människor som lever "Tomten är far till alla barn"..
Citera
Idag, 19:09
  #124
Medlem
Svavelbryggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Var bor den mamman av ren nyfikenhet. Känner nämligen en åtta barns mor som är frånskild. Borde hon inte ta hand om sina åtta barn istället för att dejta.

Vet inte var hon bor. Men klart hon ska dejta, hon har ju chans att bli tiobarnsmamma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in