Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
Idag, 18:52
  #49
Medlem
Adidass avatar
Blir inte mer svenne än det här. Sitta på tillgångar på 20 plus mille men för snål för att röra dom.

Konstigt efternamn det låter iranskt/armenskt men både hon och maken ser ut som supersvennar. Är det maken som har utländskt påbrå? Ungarna ser ut som typ-svenskar från nån tv-reklam på 90-talet också
Citera
Idag, 18:56
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
verkar inte finnas någon behandling - ÄN...
Så det känns som bortkastade pengar ändå.


https://ki.se/forskning/popularveten...i-om-postcovid
Nu är det möjligt att det finns någon form av postcovid, men det har i alla tider funnits sjukdomar likt denna, som amalgamförgiftning, bildskärmsallergi och jag vet inte vad.

Det kanske inte handlar om "postcovid" eller något av det andra, utan om något helt annat. Läkare känner till SVBK (sveda-, värk- och brännkärring). Säkert ett problem som man ska ta på allvar, vare sig det är fysiskt eller psykiskt.
Citera
Idag, 19:00
  #51
Medlem
Att hon själv tycker det är okej att tigga pengar när hon sitter på dubbla boenden värda flertalet miljoner är under all kritik.
Vettiga människor i hennes sits hade sålt lägenheten innan tiggeriet ens kom på tal.
Hade jag donerat till detta hade jag känt mig lurad och hade velat få mina pengar återbetalda.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in