Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-13, 15:01
Medlem
carminaburanas avatar
Delicatos "Lussebulleboll"
Kan vara det vidrigaste jag smakat, som en kemikalieinfuserad smrklump

Delicatos "kanelbullekaka"
Torr sockerkakeliknande sak med kanel. Usch

Oreos "Gingerbread"
smakar ungefr som ett krispigt kaneldoftljus

fyll p om ni sett ngra andra hst/jul specialare!
Citera
2024-10-14, 19:08
Medlem
bergsturks avatar
Nya skumtomtarna med pronsmak var helt okej, men de vanliga r fortfarande godare, och de med kolasmak de hade fr ngra r sedan r fortfarande godast.
Citera
2024-10-19, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
Nya skumtomtarna med pronsmak var helt okej, men de vanliga r fortfarande godare, och de med kolasmak de hade fr ngra r sedan r fortfarande godast.
wow de mste jag testa!
Citera
2024-10-25, 14:39
Medlem
vojnes avatar
Sias jul-"glass" r i r sorbet (vatten-sockerblandning) med julmustsmak. Visst smakar den julmust, men jag fredrar alla gnger grddglass som rlig julsmak. Betyg: 3 av 10 pepparkakshjrtan.

Jag drmmer tillbaka till marcipangrissmaken med bitar av mrk choklad som fanns fr ngra r sedan.
Citera
2024-10-26, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vojne
Sias jul-"glass" r i r sorbet (vatten-sockerblandning) med julmustsmak. Visst smakar den julmust, men jag fredrar alla gnger grddglass som rlig julsmak. Betyg: 3 av 10 pepparkakshjrtan.

Jag drmmer tillbaka till marcipangrissmaken med bitar av mrk choklad som fanns fr ngra r sedan.
Tycker den var ovntat "grddig" fr att vara en sorbet. lskar julmust och r lite kluven till vad jag ska tycka. cklig var den inte, men saknade det dr lilla sista eftersmaken frn julmust. Jag strcker mig till 6 av 10.
Citera
2024-10-26, 08:51
Medlem
SamuraiBennys avatar
Har sett att istllet fr Tomteskummis (energidricka) s har min affr brjat slja pskskum... samma sak som med julmust och pskmust, samma sak, lskar den ssongsgrejen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in