Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2024-10-17, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterklet
orka inte läsa hela ditt inlägg då jag är trött och full men även jag har bestämt mig för att ta upp supandet igen (varit alkoholist)

prövat det nyktra livet och det ger mig inget

nu har jag ordnat mina omständigheter, tjänar pengar och jag är på flaskan, lyssnar på musik, skiter i gammalt groll och mår bra

varför skulle detta vara värre än någon annan extremsport?

skål broder
Orkar inte heller sitta och läsa massa jävla fördömanden om fan och hans moster, heroin och parkbänkarsalkoholism för att jag föreslår att jag ska börja dricka på helgerna igen efter att fått lite smak för saken.

Ska jobba in balansen och sedan är det bra fredag lördag. Tycker om att ta mig några glas speciellt när mörkret faller in varför ska inte jag få ta mig en sån sak? För att dom i Tolvsteg vill prata om att jag har en djävul på min axel när jag snarare har en kraftig dopaminbrist i frontalloben orsakad av ADHD där jag framstår som aggressiv. Alkoholen lugnar detta för det mesta det är om andra vill leka slagskämpar med fler substanser i kroppen som bola, kola också som det blir problem. Lackar nykter också vadfan om folk vill leka något.
Citera
2024-10-17, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterklet
Jag vaknade upp och mådde förjävligt men köpte en kvarting innan jobbet som jag småduttade under arbetsdagen och avslutade med en liter vin på kvällen.

Det här fungerar inte i längden.

Ta hjälp av sjukvården. Har jag själv gjort.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in