Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-15, 11:00
De finns en Flashback-tråd som heter ”Vem är homosex-chefen som köpte pedofilsex och skyddas av Pride-rörelsen?” där jag pekas ut som pedofil. Helt utan sammanhang skriver någon mitt namn, och där är det, tatuerat på nätet.

https://www.aftonbladet.se/kultur/a/...v-en-annan-man

(FB) Vem är homosex-chefen som köpte pedofilsex och skyddas av Pride-rörelsen?
Citera
2024-10-15, 15:52
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sagutyren
De finns en Flashback-tråd som heter ”Vem är homosex-chefen som köpte pedofilsex och skyddas av Pride-rörelsen?” där jag pekas ut som pedofil. Helt utan sammanhang skriver någon mitt namn, och där är det, tatuerat på nätet.

https://www.aftonbladet.se/kultur/a/...v-en-annan-man

(FB) Vem är homosex-chefen som köpte pedofilsex och skyddas av Pride-rörelsen?

Tråden låstes 2017 efter enbart åtta inlägg, då det redan fanns en tråd i Aktuella brott - (FB) Hög chef inom HBTQ-rörelsen anklagas för sexköp av en minderårig pojke - samt att tråden ovan inte handlade om ett ämne som diskuteras i "Kändisskvaller".
Vi plockade bort tråden du länkade till nu, men kan för protokollet nämna att inlägget som diskuterades i Aftonbladet aldrig har blivit rapporterat. Det enda inlägg i tråden som rapporterades var trådstarten, där man hänvisade till att det redan fanns en annan tråd i samma ämne.

admin
Citera
2024-10-15, 15:59
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Tråden låstes 2017 efter enbart åtta inlägg, då det redan fanns en tråd i Aktuella brott - (FB) Hög chef inom HBTQ-rörelsen anklagas för sexköp av en minderårig pojke - samt att tråden ovan inte handlade om ett ämne som diskuteras i "Kändisskvaller".
Vi plockade bort tråden du länkade till nu, men kan för protokollet nämna att inlägget som diskuterades i Aftonbladet aldrig har blivit rapporterat. Det enda inlägg i tråden som rapporterades var trådstarten, där man hänvisade till att det redan fanns en annan tråd i samma ämne.

admin

Tack för uppdatering om utvecklingen. Även på andra ställen på nätet än Flashback sprids ju rykten och skvaller utan grund så detta har ju inte ett dugg med just Flashback att göra kan jag tycka.
Citera
2024-10-30, 23:19
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Det är förstås bland annat därför namnet på den verkliga förövaren bör vara offentligt och publiceras av media. Det är det enda bra botemedlet mot felaktiga utpekanden, desinformation och ryktesspridning.

Att stoppa diskussioner om vem det kan röra sig om när media inte fyller sin uppgift ser jag personligen också som kontraproduktivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in