Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2024-10-18, 11:48
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoho420
Hahahah är inte 15 och har rökt själv nästan alla gånger. Men så du menar att mina receptorer inte är mogna? Så om några år kan jag röka och känna av det?
Nej, rök igen bara.
Citera
2024-10-18, 12:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Granddaddy.Purple
Du drar nog inte halsbloss och gör du de så har du nog fått CBD och inte riktigt.

Blandar du med tobak så kanske du kör 1-2% grönt/brunt och behöver ösa i mer och mindre tobak.

HHC och liknande får jag inte effekt på heller.
Hälften av de är skit som säljs.

Tveksamt på detta va?

Om något så tycks styrkan på speciellt grönt ökat något så ofantligt under senaste 10 åren.

Man blir för beng, för väck... Även av sativa sorter.

Och sover extremt mycket och länge när man röker.

Antingen sprejar dom på med nått jävla medel eller så har alla sorterna blivit betydligt mer potenta. Till den grad att det "blir för mycket" imho.

Föredrar hellre brunt senaste tiden än grönt av just ovan anledning.

Ts måste se till att han kan röka normala cigaretter så munbloss kan försvinna som en potentiell faktor i hens dilemma.

Annars fattar jag inte riktigt hur hen inte kan känna något. Som sagt... Allt blir bara starkare och starkare.

Det förtar på själva upplevelsen då man gärna inte vill vara helt bortblåst lixom utan kunna göra lite saker och njuta av ruset lite. Med dessa nya sorter deckar man alltsomoftast.
Citera
2024-10-22, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eltonkebab
Nej, rök igen bara.

Får väl pröva. Men är så jävla trött på att jag inte får någon effekt.
Citera
2024-10-22, 11:28
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartGulFantast
Tveksamt på detta va?

Om något så tycks styrkan på speciellt grönt ökat något så ofantligt under senaste 10 åren.

Man blir för beng, för väck... Även av sativa sorter.

Och sover extremt mycket och länge när man röker.

Antingen sprejar dom på med nått jävla medel eller så har alla sorterna blivit betydligt mer potenta. Till den grad att det "blir för mycket" imho.

Föredrar hellre brunt senaste tiden än grönt av just ovan anledning.

Ts måste se till att han kan röka normala cigaretter så munbloss kan försvinna som en potentiell faktor i hens dilemma.

Annars fattar jag inte riktigt hur hen inte kan känna något. Som sagt... Allt blir bara starkare och starkare.

Det förtar på själva upplevelsen då man gärna inte vill vara helt bortblåst lixom utan kunna göra lite saker och njuta av ruset lite. Med dessa nya sorter deckar man alltsomoftast.
Statistiskt sett har gräset blivit sämre samtidigt som haschet blivit mycket bättre, i genomsnitt.
Citera
2024-10-22, 14:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av eltonkebab
Statistiskt sett har gräset blivit sämre samtidigt som haschet blivit mycket bättre, i genomsnitt.

Statistiskt sätt?! Vart hittar du den statistiken?

Det är inget snack om att det gröna blivit betydligt mer potent, alla småpåvar har åtminstone någon bra sort inne, marknaden fullkomligen översköljs av diverse potenta sorter. Och så har det varit åtminstone dryga tio åren.

Åtminstone vad gäller Sthlmstrakten. Men lär ju vara likadant precis överallt. Men visa gärna på statistik. Om jag har fel pudlar jag, eller kanske bara jag som har bra becknare i trakten (ej sannolikt
Citera
2024-10-22, 15:28
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartGulFantast
Statistiskt sätt?! Vart hittar du den statistiken?

Det är inget snack om att det gröna blivit betydligt mer potent, alla småpåvar har åtminstone någon bra sort inne, marknaden fullkomligen översköljs av diverse potenta sorter. Och så har det varit åtminstone dryga tio åren.

Åtminstone vad gäller Sthlmstrakten. Men lär ju vara likadant precis överallt. Men visa gärna på statistik. Om jag har fel pudlar jag, eller kanske bara jag som har bra becknare i trakten (ej sannolikt

https://polisen.se/siteassets/dokume...under-2020.pdf
Mindes lite fel, genomsnittet för gräs (blomställningar) har varken ökat eller minskat i genomsnitt (runt 12% THC). Däremot har de beslag med högst potens blivit markant svagare mellan 2009-2020 (sidan 29). Hasch har under samma period gått från att i genomsnitt innehålla cirka 10% THC till 25% (sidan 25).
Senast redigerad av eltonkebab 2024-10-22 kl. 15:35.
Citera
2024-10-25, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoho420
Jaja, godnatt på dig me
Dumma unge lol.
Citera
2024-10-25, 15:12
Medlem
Det är inte så att du har Asperger?
Citera
2024-10-25, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terroristpartiet
Det är inte så att du har Asperger?

Ja du, det har jag nog inte.
Citera
2024-10-25, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poteter
Du köper oregano på nätet.
Haha
Citera
2024-11-19, 18:03
Medlem
Rastapunxs avatar
Vissa känner inte av THC. Det är en sjukdom. Kanske TS har denna sjukdom?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in