Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
Igår, 20:45
  #13
Medlem
Kapten-Kepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impudicus
Vad tror ni?

Ni skrattar åt TS men helt ärligt, vad skulle hända om ICA sålde koraner precis bredvid kyldisken där man hanterar bacon?

Vi vet redan att det är olagligt att placera bacon direkt på koranen. Är ni så säkra att ni kan placera den bredvid? 1 meter ifrån? Ni verkar mkt självsäkra så förklara för mig hur många meter som måste skilja en koran från ett baconpaket för att det ska gå från brott straffbart med fängelse till helt lagligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Nej, ICA kommer inte åtalas för HMF för att de säljer bacon.

Citat:
Ursprungligen postat av Titsdontlie
Förstår du inte skillnaden med att sälja mat och kränka en religion är du efterbliven
Citera
Igår, 20:55
  #14
Medlem
Titsdontlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten-Keps
Ni skrattar åt TS men helt ärligt, vad skulle hända om ICA sålde koraner precis bredvid kyldisken där man hanterar bacon?

Vi vet redan att det är olagligt att placera bacon direkt på koranen. Är ni så säkra att ni kan placera den bredvid? 1 meter ifrån? Ni verkar mkt självsäkra så förklara för mig hur många meter som måste skilja en koran från ett baconpaket för att det ska gå från brott straffbart med fängelse till helt lagligt.

Snackar du om din homofil.

Ica skulle aldrig sälja bibeln,koranen mm.

De skulle aldrig vara så korkade som placerade de vid kyldiskarna då de isf hade stått vid ”hemvarorna” där böcker finns.

Inget hade hänt även om dom råka placera de där då ingen hade bryrt sig. Att nån gjorde så i en protest mot islam mm är för att just hetsa en folkgrupp därav hmf.
Citera
Igår, 21:06
  #15
Medlem
Impudicuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titsdontlie
Att nån gjorde så i en protest mot islam mm är för att just hetsa en folkgrupp därav hmf.

Sedan när blev religionen islam en folkgrupp? Islam är den vidrigaste av alla religioner och den förtjänar att kritiseras, hånas och förlöjligas.

Islam är ingen folkgrupp, det är en vämjelig sörja.
Citera
Igår, 21:07
  #16
Medlem
Trams tråd
Citera
Igår, 21:13
  #17
Medlem
zombie-nations avatar
Invandrare handlar inte på Ica eller Coop.

Invandrarbutiken här säljer två varor med griskött som jag hittat. De dog inte av det.
Citera
Igår, 21:21
  #18
Medlem
Kapten-Kepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titsdontlie
Snackar du om din homofil.
Den som nämndet klämdet.

Citat:
Ursprungligen postat av Titsdontlie
Ica skulle aldrig sälja bibeln,koranen mm.

De skulle aldrig vara så korkade som placerade de vid kyldiskarna då de isf hade stått vid ”hemvarorna” där böcker finns.

Så vad du säger är först att det vore olagligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Titsdontlie
Inget hade hänt även om dom råka placera de där då ingen hade bryrt sig.
Och sen att trots att de aldrig skulle vara så dumma så skulle ändå inget hända.

Säg mig, är det all din homofili som gett dig gonorré så illa att din hjärna ruttnat?
Citera
Igår, 21:34
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titsdontlie
Förstår du inte skillnaden med att sälja mat och kränka en religion är du efterbliven

Blir man kränkt av bacon är man efterbliven
Citera
Igår, 22:36
  #20
Medlem
Jordgubbes avatar
Vad är minsta avstånd, ange i meter - så jag vet om jag måste flytta bokhyllan längre från köket.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/os...-i-dag--kvs8f8
Citera
Igår, 22:46
  #21
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impudicus
Kommer bacon snart att klassas som HMF?

Nej.
Citera
Igår, 23:03
  #22
Medlem
Gosifs avatar
Jösses va mkt trollkonsten som finns här.. Blir bara värre o värre!
Citera
Idag, 00:42
  #23
Medlem
Klas-Vegass avatar
Hur kan det vara hets mot folkgrupp. Grisar är väl inte folk?
Citera
Idag, 03:57
  #24
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titsdontlie
Förstår du inte skillnaden med att sälja mat och kränka en religion är du efterbliven

Förstår du inte att det inte existerat någon hädelselagstiftning i Sverige sedan 1960-talet och att det är fullt tillåtet att "kränka" en religion så är du efterbliven.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in