• 1
  • 2
2024-10-17, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
De kommer äga ”knullkompisar” som uttryck?

Knappast troligt.
Det får tiden utvisa
Citera
2024-10-18, 09:28
Medlem
Nattsmygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Nästa steg är nog att inte välkomna skandinaver på deras hotell, om de nu väjer att samarbeta med SAS som ser ner på skandinaver och skandinavisk kultur.
Precis.
Efter den famösa antiskandinaviska kampanjen har åtminstone inte jag åkt med SAS och mina EuroBonus poäng brann inne.
Dessutom har SAS ägt hotellkedjan SAS Radisson numera Radisson Blu men jag förstår att de inte vill bli förknippade med SAS längre.
Citera
2024-11-04, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattsmyg
Precis.
Efter den famösa antiskandinaviska kampanjen har åtminstone inte jag åkt med SAS och mina EuroBonus poäng brann inne.
Dessutom har SAS ägt hotellkedjan SAS Radisson numera Radisson Blu men jag förstår att de inte vill bli förknippade med SAS längre.

Det var 18år sedan Radisson bytte namn från SAS till Blu så det hade inget med den uppmärksammade reklamen att göra.
Citera
2024-11-05, 13:39
Medlem
ingetbranicks avatar
Jag ser fram emot AI-översättningarna av reklamen där folk glatt konstaterar att de är "knullkompisar".
Citera
2024-11-05, 13:41
Medlem
Masingas avatar
SAS är desperata.
Citera
2024-11-05, 19:35
Medlem
Nattsmygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
Det var 18år sedan Radisson bytte namn från SAS till Blu så det hade inget med den uppmärksammade reklamen att göra.
Förvisso men om nu SAS skall samarbeta med en hotellkedja känns väl Radisson närmast till hands.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in