Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2024-10-20, 19:21
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softpotatis
Det är inte alls sant Gyllenhammar med svenska regeringen hade beslutet i sina egna händer, kommer faktiskt inte ihåg vem av Gyllenhammar eller soc.regeringen som backade ut. De flesta stora företag i Sverige backas upp av en svensk regering är det inte en handplockad vd sä är det ekonomisk.

Soc-regering 78/79...???????

On-topic; PG;s "700 miljarder" låter inte åt h-e - så, "vi" skulle nog inte backat ur.
Citera
2024-10-23, 08:33
Medlem
PerOFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Soc-regering 78/79...???????

On-topic; PG;s "700 miljarder" låter inte åt h-e - så, "vi" skulle nog inte backat ur.

Så enkelt är det inte.

Tänk dig att du balanserar en dyrbar gräddtårta genom stan, över trottoarkanter och vattenpölar. Jagad av kreditorerna hack i häl.. Och när du äntligen är framme vid porten kommer en hjälpsam granne fram. Nej, tack jag bär själv sista biten.! Undan ur vägen! Men du vänder dig om, och säger du får gärna komma på kalaset. Inte mer än mänskligt. Alltså röstade Stortinget nej.

Utan Volvo skulle ha öppnat ett representationskontor i Oslo på Karl Johan.. Viftat med flaggorna den 17e maj. Byggt ut i Stenungsund. Och visat att de var att lita på. Hur många år tog det att laga bron, förresten. Jag har för mig att det gick fort.

Ja, det kunde ha funkat.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in