Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-19, 21:08
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Växjö vinner alltså med 1-0 ett PP mål. Frölunda alltså helt inkapabel att göra ETT mål på 50 min hockey

På 60 min. Dagens insats var direkt svag. Växjö är långt ifrån magiska. Spelmässigt var matchen jämn. Larmi var bra men det är fan inte ok att han skall få hålla nollan.

Upplevesemässigt var det intressant i Vida. Vi satt i den sk livebaren. Jäkligt bra koncept med mat och dryck serverat till din plats. Arenan är tipptopp inuti. Utifrån ser den ut som ett lager. Inte för att det spelar någon roll då den ligger i utkanten av tätorten i ett typ industriområde.
Publiken minus klacken är loj. Sjunger inte med i hymnen, kommer försent till nedsläpp och småpratar sig genom perioderna. Verkar måttligt intresserade av hockey. Det är mest som vilken underhållning som helst medan man smaskar på kycklingvingarna.

Edit. Skitmålet som Växjö gjorde var dessutom i 3 mot 5.
Senast redigerad av klemenza 2024-10-19 kl. 21:13.
2024-10-19, 21:10
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Muppa inte dig. Du drog med grabben till hockey för att ge honom någorlunda bra lördag med farsan (/morsan) (någorlunda pga val av lag att kolla på) Så sitter du med mobilen här inne istället.

Typiskt när Bandyklubben tog 3 poäng på skit länge så verka dom andra bottenlagen också få med sig poäng.

Min enda ursäkt var att det var paus,
2024-10-19, 21:15
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Är Frölunda ens ett top6 lag i år?

Ja. Här hittar du tabellen

https://www.shl.se/
2024-10-19, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Ja. Här hittar du tabellen

https://www.shl.se/
Tack som f-n! Du anar inte hur länge jag letat efter den där, åter igen tusen tack.
2024-10-19, 22:02
Medlem
Citat:

Någorlunda förstår det, men då kunde du dra med grabben till kiosken köpa nån korv eller sådär. Måste ta vara på tiden när dom är i smååldern! (Antar jag att grabben är!)
2024-10-19, 22:10
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:

Trevligt att du och grabben fick uppleva en modernare arena. Beklagar resultat, men bli lätt så när det är 2 lag som saknar snipers.
2024-10-19, 22:42
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Hur gick det?

Tvåa i tabellen. Rögle tolva.
2024-10-20, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intoanavrin
Lodin sjukt överskattad

Vad betyder det att han är överskattad?

11 poäng på 11 matcher och sexa i poängligan är helt ok. Särskilt som han, och laget, har mer att ge.
Senast redigerad av Palkranen 2024-10-20 kl. 00:22.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in