2024-10-19, 18:02
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Det hr r ju ett evenemang som mnga lr finna intressant, eller ja, skapligt intressant i vart fall.

Det just nu albumaktuella The Offspring ker ut p turn och gr ett stopp i vrt avlnga land, i huvudstaden givetvis. Nu meddelar ett av vrldens mest framgngsrika punkband att de ger sig ut p 'THE OFFSPRING: SUPERCHARGED WORLDWIDE IN 25'.

Det blir den 9 oktober 2025 p Hovet i Stockholm.

Fr bara ngra dagar sedan slppte The Offspring albumet "Supercharged" som bland annat innehller singlarna "Make It All Right", "Come To Brazil" och "Light It Up". The Offspring har i fyra decennier turnerat runt om i vrlden och radat upp hits efter hits. Deras ltar "Come Out And Play (Keep Em Separated)", "Self Esteem", "Why Dont You Get A Job" och "The Kids Arent Alright" blev ledmotiv fr en hel generation p 90-talet.

Eftersom det r ett helt r kvar till denna konsert s lr vi hinna stta och blta detta tillrckligt mycket, tror jag.

Frband till spektaklet r Simple Plan.

Ngon som knner att detta skulle kunna vara ngot? Blev sjlv lite intresserad, faktiskt. Inte sett bandet live tidigare. Hur verkar Dexter Holland klara av sngen i live-situationer?
Senast redigerad av CtrlAltDelThis 2024-10-19 kl. 18:08.
Citera
2024-10-19, 18:15
Medlem
Klandalfs avatar
Simple Plan som frband? h fy satan....

Den dr patetiska jvla skitten de gjort. Welcome to my Life, som enbart bortskmda medelklass skitungar utan riktiga problem kan relatera till.

"Do you lock yourself in your room
With the radio on turned up so loud
That no one hears you screaming?"

Oj vad hemskt du har det, med ett eget rum du kan lsa in dig i lilla pluttis.

"Fr det r s synd om mig, jtte jtte synd om mig, vlkommen till mitt liv"

Hade kunnat tnka mig att g o se Offspring, men jag tnker inte betala fr att se Simple Plan. Jag kan tnka mig att betala lite extra p biljetten om jag slipper se dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in