2024-10-21, 02:21
Medlem
gotets avatar
Jag har lst mycket p stormfront d jag letat efter information. P stormfront benmns araber men frmst Afrikaner som bruna varelser. Enligt stormfront r det hr judens fruktansvrda horder. P stormfront klassar man inte Afrikaner och delvis araber som mnniskor utan en annan art. Allts dessa bruna varelser som de beskriver dom som.

Stormfrontare talar om hur juden anvnder horder av dessa varelser fr att invadera och destabilisera vstvrlden. Juden tvingar vstvrldens vita arbetare att fda och mata de bruna varelserna p bekostnad av sitt eget personliga vlstnd. Varelserna r vldigt hungriga, giriga och krver enorma resurser och tillgngar fr att kunna sktas om och mttas. Runt Sveriges och vstvrldens grnsen skall det finnas miljontals av dessa bruna varelser som bankar p grindarna och krver att bli matad. De vrlar efter mat frn allt strre fat och den vita arbetaren fr slita allt hrdare fr att hlla deras hunger i schack. Detta d enligt stormfront.

Vad tycker ni om den hr beskrivningen av Afrikaner och araber som anvnds p stormfront? r det lmpligt eller kan det till och med vara skadligt? De bruna varelserna beskrivs ju som vilda bestar som slpps ls i vstvrlden och slukar dess resurser med hull och hr. De ses som judens djvulska arme och vissa liknar varelserna vid sagan om ringens orcher. De gapar stndigt efter mer mat och enligt stormfront r de bruna varelserna dliga fr vstvrldens milj och klimat. Detta d de slukar resurser och tillgngar p lpande band. Och den vita arbetaren fr istllet vara utan.

Kan stormfront ha gtt fr lngt i sin beskrivning? Vad anser ni om detta?
Citera
2024-10-21, 05:04
Medlem
Severlohs avatar
r inte afrikaner och araber bruna?

Och sjlvklart r negrer n annan art. De klassas enbart som samma art som till exempel europer av politiska skl. Det finns gott om djurarter som liknar varandra mer n negrer och mnniskor gr, men nd klassas som olika arter.
Citera
2024-10-21, 19:59
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
r inte afrikaner och araber bruna?

Och sjlvklart r negrer n annan art. De klassas enbart som samma art som till exempel europer av politiska skl. Det finns gott om djurarter som liknar varandra mer n negrer och mnniskor gr, men nd klassas som olika arter.

Jo, visst r de bruna. Men nr de beskrivs som varelser fr man knslan av att de r nn oupptckt art eller ngon ny livsform som upptckts.
Citera
2024-10-24, 00:33
Medlem
gotets avatar
P stormfront r samtal kring dessa bruna varelser vanligt. r det ngon som vet vem som r ansvarig utgivare?
Citera
2024-10-24, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Tack fr lnken! Skall lsa lite nu om den hr herren. P stormfront r ordet fortfarande fritt.

Stormfront r vad jag uppfattar ett forum. Men ven en sida dr diverse amerikanska nationella skriver texter.

Du kan inte bedma diverse skribenters karaktr och kvalitet enkom pga hur vissa trollar i forumen eller skriver av sig i allmnhet.

Mitt rd till dig r att lyssna p Mr Anglin, d denne har poddar ven i olika regi.

Det r en av de allra starkaste och skarpaste hjrnorna inom den miljn. Dr r drfr han haft den semitiska vreden och hmdapparaten efter sig nu i dryga 15 ren, med otaliga tragedier fr vederbrande som fljd.

Det enda jag avskyr med han r hans kvinnosyn. ven om jag fattar vad han menar och vad det r som han snetrippar ver.

Frsk var mer nyfiken, skriv mindre nr du inte vet riktigt s blir det nog bra.

Du har skrivandets gva. Men det r inte vatten vrt om du bara trollar halvt som halvt och skriver oinitierat om diverse sjlvklara ting.

Lycka till med ditt skande och skrivande!
Citera
2024-10-24, 01:39
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartGulFantast
Stormfront r vad jag uppfattar ett forum. Men ven en sida dr diverse amerikanska nationella skriver texter.

Du kan inte bedma diverse skribenters karaktr och kvalitet enkom pga hur vissa trollar i forumen eller skriver av sig i allmnhet.

Mitt rd till dig r att lyssna p Mr Anglin, d denne har poddar ven i olika regi.

Det r en av de allra starkaste och skarpaste hjrnorna inom den miljn. Dr r drfr han haft den semitiska vreden och hmdapparaten efter sig nu i dryga 15 ren, med otaliga tragedier fr vederbrande som fljd.

Det enda jag avskyr med han r hans kvinnosyn. ven om jag fattar vad han menar och vad det r som han snetrippar ver.

Frsk var mer nyfiken, skriv mindre nr du inte vet riktigt s blir det nog bra.

Du har skrivandets gva. Men det r inte vatten vrt om du bara trollar halvt som halvt och skriver oinitierat om diverse sjlvklara ting.

Lycka till med ditt skande och skrivande!

Tack fr tipset. Vart kan man finna denne herres poddar? Skulle vara roligt att lyssna p ngra avsnitt. William pierce och David Duke r ngra som jag gillar att lyssna p frn Amerika i vrigt.
Citera
2024-10-24, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Tack fr tipset. Vart kan man finna denne herres poddar? Skulle vara roligt att lyssna p ngra avsnitt. William pierce och David Duke r ngra som jag gillar att lyssna p frn Amerika i vrigt.

Han hade en bra podd med en lirare frn Utah (?) frra ret. Men den verkar vara nedlagd nu?

Om du lyssnar och lser mer n du skriver och apar dig s kommer du hitta massor. Det r ingen oknd figur direkt.

Han har t ex en trd i det hr subforat. Leta upp den och brja dr.

Skall strax brja trna innan ungarna vaknar s har inte tid mera tyvrr.

Men hr r en intro:

https://rumble.com/v2y699k-lore-crim...ew-anglin.html

https://www.unz.com/aanglin/jewish-c...anti-semitism/

Instmmer bde WP och DD r ypperliga frfattare.

Som sagt brja med anvnd skfunktionen p fb s hittar du massor. Och ls mera, skriv mindre nu fram till jul tminstone.

Lycka till.

Hr:

(FB) Trden om Andrew Anglin
Senast redigerad av SvartGulFantast 2024-10-24 kl. 02:11.
Citera
2024-10-28, 23:15
Medlem
Dessa bruningar gapar stndigt efter fda. Vad vita europer borde gra r att lmna dessa t sina den. Rtt s enkelt eller hur? Koppla loss europa frn svartskallevrlden och lt svenska horor tugga luft s har vi omedelbart en ljusare framtid. Det jag vill sga r att, skit i svartingarna.
Citera
2024-10-29, 02:44
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frasism
Dessa bruningar gapar stndigt efter fda. Vad vita europer borde gra r att lmna dessa t sina den. Rtt s enkelt eller hur? Koppla loss europa frn svartskallevrlden och lt svenska horor tugga luft s har vi omedelbart en ljusare framtid. Det jag vill sga r att, skit i svartingarna.

Det var ord och inga visor minsann. Dom hr bruna varelserna slukar ju stora mngder av resurser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in