Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-21, 22:18
Medlem
snabeldjuret1s avatar
tjabba allihopa.

farsan vill att vi ska flytta till rydaholm. grejen är att jag har sökt upp på flashback forum och de enda sökträff har varit negativa och allt om mord, vapenbrott samt narkotikabrott. väldigt osäker på detta, det hjälper inte att han har köpt ett skräphus som är infesterad med råttor och mögel.

är det säkert att bo i rydaholm? kanske värnamo? men just nu kan vi ej flytta till värnamo och just nu är det rydaholm som han tänker. fuck ska jag göra? tack.
Citera
2024-10-21, 22:22
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snabeldjuret1
tjabba allihopa.

farsan vill att vi ska flytta till rydaholm. grejen är att jag har sökt upp på flashback forum och de enda sökträff har varit negativa och allt om mord, vapenbrott samt narkotikabrott. väldigt osäker på detta, det hjälper inte att han har köpt ett skräphus som är infesterad med råttor och mögel.

är det säkert att bo i rydaholm? kanske värnamo? men just nu kan vi ej flytta till värnamo och just nu är det rydaholm som han tänker. fuck ska jag göra? tack.

Hur gammal är du?
Citera
2024-10-21, 22:23
Medlem
snabeldjuret1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Hur gammal är du?
19
Citera
2024-10-21, 22:42
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snabeldjuret1
19

Då bestämmer du själv om och var du vill flytta.
Citera
2024-10-21, 22:47
Medlem
snabeldjuret1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Då bestämmer du själv om och var du vill flytta.
Jag förstår, och jag vet. Dock undrar jag ändå om det är säkert i Rydaholm för att min farsa är galen och han har det svårt finansiellt, så om vi skulle flytta så undrar jag bara om det är säkert så att jag vet vad jag kan förvänta mig.
Citera
2024-10-21, 22:49
Medlem
truly.adolphines avatar
Det är en håla. Är väl som alla andra hålor ungefär. Folk är inskränkta. Det händer ingenting.

Sen finns ju ganska grov kriminalitet överallt nu för tiden. Försök håll dig borta bara.

Du är ju myndig så gör ditt bästa för att flytta därifrån. Om du fortfarande går gymnasiet så satsa på studierna så du kan plugga vidare på annan ort. Eller satsa på att jobba och spara pengar så du kan flytta hemifrån till någon annanstans.

I väntan på att du har möjlighet att ge dig av så se till att aktivera dig i något konstruktivt. Idrotta. Starta ett band eller någon hobby.

Lycka till!
Citera
2024-10-21, 22:55
Medlem
Jag själv hade valt samhället Bor, båda ungefär likvärdiga i storlek (1300 å 1600), men Bor lite närmare V-mo
Lagom avstånd från smeten, man vill inte bo i smeten, men ha tillgång till det

Rydaholm - Värnamo 24 km
Bor - Värnamo 7 km
Senast redigerad av level42 2024-10-21 kl. 22:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in