Citat:
Ursprungligen postat av
pillowpop
Vad bra att det kunde hjälpa dig och hoppas det går bra för dig framåt.
Tack att sådana som du finns! Empati och ger god stöttning!
Citat:
Ursprungligen postat av
ullwandstrasser
Vad i helvete? Har jag sovit 1000 år och vaknat upp i ett hen-samhälle?
Två tjejer vill ha trekant med dig och du känner dig obehag?
Detta gör mig oerhört ledsen.
Vad fan mannen.
Skärpning!
Jag kanske kunde bli sugen, men jag tappade suget efter deras beteende. Därefter tog jag väl dåliga beslut där och då. Det är klart att man i efterhand tänker att man borde gått så fort man tyckte deras beteende var dåligt. Där och då, tyckte man det var en bra idé att kunna markera på ett schysst sätt, genom att bara visa att man har fokus på filmen. Jag tänkte väl att om man gör så, så kan an säga ett ''nej'' på ett snällt sätt. Genom att man umgås och samtidigt kunna markera att man bara vill umgås som kompis och bara se filmen. Så ingen heller blir kränkt.
Jag tänkte där och då att om jag går direkt, innan filmen, kan dessa bli upprörda för att man går innan man ens kollat filmen.
Genom att jag markerar att vi endast är kompisar och att vi kollar på filmen, så kanske ingen blir upprörd och accepterar att vi åtminstone kan kolla på film.
Jag tappade ju inte vänskapskänslor, utan jag tappade sexsuget p.g.a deras konstiga beteende.
Inte visste jag väl att jag skulle bli utsatt med hotelser och bli påtvingad. Jag trodde att det skulle accepteras med ett nej. Dessutom sa vi ju ändå att vi skulle kolla på film. Så det kunde jag ju åtminstone gå med på, då det skulle ändå bli film, snacks och kompisumgänge.
Många dåliga reaktioner i tråden från användare: Jag har blivit fundersam (över många användarnas reaktioner) och tycker att det är helt absurd hur man kan göra såhär, bara för att jag är en man. Ingen kan se perspektivet över hur det kan kännas och bli, när man blir utsatt. Bara för att man kanske själv har en fast bild att ''män skall alltid vara sexsugna'' Eller ''män kan inte bli påtvingade''. Eller att ''kvinnor inte kan våldta''. Framförallt blir jag upprörd över hur empatin inte verkar finnas. Få här kan se min sits. Förmodligen för att många här har fetisch eller vad det nu är, som gör att man inte når upp till den empatiska nivån som man sätta sig i min sits och ha förståelse.
Man använder ord som ''bög'' och stämplar mig som homosexuell, som om det är något negativt. Eller att jag är omanlig bara för att jag säger nej till trekant.
Är det avundsjuka och att ni själva har en dröm om trekant eller alltid önskat att kvinnor skall hoppa på er och därefter blir upprörda bara för att jag sa nej till detta?
Om ni inte läst början av tråden, så framgår det trots allt att jag tappade suget p.g.a deras beteende som jag tyckte var konstiga.
Citat:
Ursprungligen postat av
ArtificialElegance
Empatilöst. Totalt empatilöst.
Du verkar inte ha någon skam i kroppen och det lär påverka ditt liv på många vis.
Tack skall du ha! Du och
pillowpop är en av de få som är empatiska i denna tråd. Verkligen! Tack för att sådana människor som ni finns!