Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
Idag, 09:27
  #73
Medlem
För några år sedan var det två danska unga kvinnor som fick halsarna avskurna i ett Nordafrikanskt land. Minns inte exakt var men möjligen Marocko men det kan också ha varit Algeriet.
Tror nog att det finns ett visst förakt för västerlänningar och då kanske kvinnor i synnerhet om de inte bär burka.
Citera
Idag, 09:30
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JihadNU
Och ändå verkar Ghaza vara vår närmaste granne.
Kan de vara så att Israel ger sig på Sverige sedan de bildades och sköt en svensk diplomat för att han föreslog tvåstatslösning och Israel firade mordet. Kan även tänka mig att de låg bakom mordet på en svensk statsminister och Sveriges utrikesminister Anna Lindh mördade drem också å all propaganda de sprider om att Sverige inte var neutrala under andra världskriget eftersom alla judarna inte fick gömma sig i Sverige. Visserligen Socialdemokrater men fortfarande fel att ge sig på en demokrati med folkvalda politiker. Detta skedde långt innan de fanns araber i större utsträckning i Sverige. Vi ser ju hur de börjar ge sig på Frankrike också. Men som jag sa tidigare denna halshuggning är väl inte relevant för Sverige som de vet så ta nu och sluta fantisera en massa.
Citera
Idag, 09:36
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomten892
Kan de vara så att Israel ger sig på Sverige sedan de bildades och sköt en svensk diplomat för att han föreslog tvåstatslösning och Israel firade mordet. Kan även tänka mig att de låg bakom mordet på en svensk statsminister och Sveriges utrikesminister Anna Lindh mördade drem också å all propaganda de sprider om att Sverige inte var neutrala under andra världskriget eftersom alla judarna inte fick gömma sig i Sverige. Visserligen Socialdemokrater men fortfarande fel att ge sig på en demokrati med folkvalda politiker. Detta skedde långt innan de fanns araber i större utsträckning i Sverige. Vi ser ju hur de börjar ge sig på Frankrike också. Men som jag sa tidigare denna halshuggning är väl inte relevant för Sverige som de vet så ta nu och sluta fantisera en massa.

Sverige sköt också en israelisk diplomat så där får vi nog säga att det var ganska jämmnt. Utredningen av Palme-mordet är över 1 miljon sidor lång och jag har läst hela och jag tror inte Israel stod bakom mordet. Hur mycket har du läst?
Annelie Lindh vet jag inte vem det var? Kan du förtydliga?
Under andra världskriget vallfärdade judar till Sverige då vi gav dem skydd, det är därför det finns orter som Judeby i Sverige.
Citera
Idag, 09:37
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
För några år sedan var det två danska unga kvinnor som fick halsarna avskurna i ett Nordafrikanskt land. Minns inte exakt var men möjligen Marocko men det kan också ha varit Algeriet.
Tror nog att det finns ett visst förakt för västerlänningar och då kanske kvinnor i synnerhet om de inte bär burka.

Kan de inte vara så att dessa förövare känner detta förakt eftersom de genomförde brottet inte övriga landets befolkning. Ungefär som att skriva om Anders Eklund som hade ihjäl en liten flicka och en kvinna att de är skitt i hela Sverige.
Citera
Idag, 09:50
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JihadNU
Sverige sköt också en israelisk diplomat så där får vi nog säga att det var ganska jämmnt. Utredningen av Palme-mordet är över 1 miljon sidor lång och jag har läst hela och jag tror inte Israel stod bakom mordet. Hur mycket har du läst?
Anna Lindh vet jag inte vem det var? Kan du förtydliga?
Under andra världskriget vallfärdade judar till Sverige då vi gav dem skydd, det är därför det finns orter som Judeby i Sverige.

Nej Sverige har inte avrätta några Israeliska diplomater överhuvudtaget dödstraff avskaffades innan Israel bildades. Du kan gärna få berätta vem Sverige mördade isåfall vi vet ju att Folke Bernadotte sköts av Israeler.Sverige har inte legat i krig med Israel. Palme blev garanterat skjuten av Israel eftersom han inte var vänlig mot Israel. Anna Lindh var Sveriges utrikesminister och var heller inte vänligt inställd till Israel enligt Israel. Finns en annan europeisk politiker som dog under mystiska omständigheter som hade uttryckt sig fientligt mot Israel. De var väl inte tillräckligt
Citera
Idag, 11:11
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Verkar för spontant för terrorism? Men vad vet jag…..

För spontat för terrorism?
Vad i baserar du detta på?
Citera
Idag, 13:35
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smaksattsak
Haha Dailymail. Fake news ju.

Du är en riktig jävla nolla din lilla islamistböghora:

Böj dig framåt nu.

https://www.sydsvenskan.se/2024-10-2...rn-i-algeriet/
Citera
Idag, 14:03
  #80
Medlem
Gyxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetterRetard
Vad har en schweiziska med Gaza att göra?
Hon var säkert en judinna och gärningsmannen tänkte på alla palestinska och libanesiska småbarn som har dödats av israels mordglada soldater.
Citera
Idag, 14:32
  #81
Medlem
Huntsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatred-For-Mankind
Du är en riktig jävla nolla din lilla islamistböghora:

Böj dig framåt nu.

https://www.sydsvenskan.se/2024-10-2...rn-i-algeriet/


Ang. artikeln, det här var ju ett riktigt bakslag för Algerisk turism.

Det ENDA som hjälper mot hjärnviruset Islam är stenhård kontroll av de smittade & avrättning av de som drabbas av utbrott utav sjukdomen.
Som i Egypten idag, det är enda sättet att leva med Islam i landet...
Citera
Idag, 15:03
  #82
Medlem
NoraKuzmas avatar
Islam - Fredens religion.

Varför rapporterar inte SVT om detta?
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in