2024-10-26, 09:46
Medlem
Jag har använt en Android-telefon länge, men jag skulle vilja prova en iPhone. Jag planerar att köpa och använda en begagnad iPhone XR till ett lågt pris. Hur kommer det att vara att använda iPhone XR 2024?
Citera
2024-10-26, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrow
Jag har använt en Android-telefon länge, men jag skulle vilja prova en iPhone. Jag planerar att köpa och använda en begagnad iPhone XR till ett lågt pris. Hur kommer det att vara att använda iPhone XR 2024?

Den funkar säkert.
Värt att ha minnet är att iPhone X är slutsupportad av Apple, dvs no-more-updates.
Vet inte hur nyare XR är, men end-of-life närmare sig troligen...

Köp en SE2022 istället om det ska vara billigt.
Citera
2024-10-26, 11:02
Medlem
Raggarspinns avatar
En iPhone från 2018 får senaste uppdateringen iOS 18. Det betyder att viktiga appar som bankid kommer att fungera minst ett år till, kanske längre än så. Då Xr kör iOS 18 så fungerar den och ser ut som nyare iPhone.
Vad får dig att vilja prova iPhone?
Citera
2024-10-26, 11:34
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrow
Jag skulle inte satsat på en 6 år gammal mobiltelefon när det krävs så lite extra pengar för att få något som är flera år nyare. Kan det skilja två år och 1000 kronor mellan XR och Iphone 12?
Citera
2025-02-18, 18:29
Medlem
Malawi-Golds avatar
Har en iPhone 8 just nu. Funkar bra. Men kan inte uppdatera till högre än iOS 16.7.10
Citera
2025-02-24, 19:14
Moderator
Chantres avatar
Telefoni, surfplattor och läsplattor --> Telefoner, surf- och läsplattor: köpråd
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in