Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 13:40
  #13
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Vem ska då runka av oss?

Rapporten pekar på stor efterfrågan. I Hägersten ser jag runkstationer i vartannat kvarter. ”Patrasket” har massor här att göra!

Inget större problem, enligt mig. Lite runk är inte farligt och utlösning är avslappnande. Kuken är dessutom också en muskel.

Varför ska alla andra muskler få massage, men inte kuken, när det kukens förtjänst de är där? Det är inte rätt. Kuken har förtjänat sin belöning.

Förslagsvis mjölkar du av dig själv, eller ber din partner? Saknar du partner och armar får du väl knöla in dig i soffan och torrjucka så att din lilla spene får stimuli?

Stor efterfrågan? Det gör det på lättare narkotika också. Dock lika fullt olagligt. I väntan på att handjobb och (exempelvis) röka blir lagligt, får du ju fan i det, begå lagbrott eller åka till länder där detta är lagligt? Ett alternativ är förstås att du ritar ett stort och fint plakat där du skriver dina åsikter om att "kuken ska ha sitt", osv. och sätter dig utanför Riksdagshuset och hungerstrejkar?
Citera
Idag, 13:41
  #14
Medlem
hieroboams avatar
Är på thaimassage ibland men inte för hor. Då brukar jag bli masserad av någon bondekärring i ett rum med ett skynke mellan kunderna. Hur funkar det om typ alla ställen håller på med hor? Säger kunden till i kassan och får ett rum med en hora? Tänkte mig att det var mer spontant.
Citera
Idag, 13:46
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag har ännu inte besökt ett sånt här ställe i Sverige. Funderar på om jag skulle testa det. Skulle vara skönt att få lite oljiga händer som smeker runt på kroppen och tömmer pungen på en nu när man ska vara hemma i Sverige under kalla, mörka november och december.

Själv tror jag att det är mer än 80% som säljer någon form av sexuell tjänst i samband med massage. Det är ju samma sak som när Bianca Ingrosso gick och fick sin fitta smekt till orgasm. Ingen verkar bry sig om att klaga på det så varför skulle det inte vara ok att jag får min kuk smekt till orgasm?
Skillnaden är att Bianca är kvinna. Då är det OK i dubbelmoralens land.
Citera
Idag, 13:48
  #16
Medlem
hieroboams avatar
Eller har jag missförstått och 80% av de hak som polisen redan misstänker håller på med hor? Kan inte läsa artikeln.
Citera
Idag, 13:54
  #17
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ett tiotal massagesalonger i framför allt Göteborgsområdet har fått besök av polisen.

https://polisen.se/aktuellt/handelse...gotalands-lan/

Vilka salonger fick besök av polisen? Kan tänka att det finns en del nervösa Swish-kunder som nu svettas....
Citera
Idag, 14:32
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ES-trader
Sverige håller på att gå under i kaosbabberi pga veka män & svenska luder, och här sitter ni och lipar över att vuxna kvinnor runkar av lite gubbkuk i 100% samförstånd..

Nja så är det ju knappast. De gör det för att de måste ha pengar. Den som inte inser detta borde göra en stor sinnes undersökning....
Citera
Idag, 14:46
  #19
Medlem
brukstjacks avatar
Skulle inte ett halvrimligt antagande kunna vara att marknaden för thaimassage utan hor är ungefär en dubblering av det befintliga kvinnliga kundunderlaget? (Eller åtminstone det kvinnliga kundunderlaget innan branschen fick så osedligt rykte)
Citera
Idag, 14:47
  #20
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Förslagsvis mjölkar du av dig själv, eller ber din partner? Saknar du partner och armar får du väl knöla in dig i soffan och torrjucka så att din lilla spene får stimuli?

Stor efterfrågan? Det gör det på lättare narkotika också. Dock lika fullt olagligt. I väntan på att handjobb och (exempelvis) röka blir lagligt, får du ju fan i det, begå lagbrott eller åka till länder där detta är lagligt? Ett alternativ är förstås att du ritar ett stort och fint plakat där du skriver dina åsikter om att "kuken ska ha sitt", osv. och sätter dig utanför Riksdagshuset och hungerstrejkar?

Så kan man göra, om man vill. Eller så chansar man. Många chansar. Även med narkotika.

Och givetvis kan kunden runka själv på toaletten innan. Var och en bör själv få bestämma. Själv väljer jag min fru, men tycker att jakten på vem som runkar vem är mer pervers än överenskommelser mellan två myndiga personer.
Citera
Idag, 14:57
  #21
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Så kan man göra, om man vill. Eller så chansar man. Många chansar. Även med narkotika.

Och givetvis kan kunden runka själv på toaletten innan. Var och en bör själv få bestämma. Själv väljer jag min fru, men tycker att jakten på vem som runkar vem är mer pervers än överenskommelser mellan två myndiga personer.

Så kan man ju tycka. Dock är det ju olagligt med prostitution och bordellverksamhet här i landet. Men du tycker tycker att så länge båda parter är med på något, är det okej. Gäller det bara när "kuken bultar", eller bör det även gälla annat i vårt samhälle? Om någon vill ta livet av sig, då ska man hjälpa vederbörande och peppa denne? Är jag hungrig i magen och luspank, kan jag be en tjomme snatta mat åt mig eftersom denne också tänkt snatta? Det blir ju billigare om du renoverar om mitt restaurangkök svart, än att jag låter en firma fixa det vitt. Vi skiter i att rapportera vardagsbrott eftersom risken är liten att brottet kommer lösas upp. Listan kan göras lång. Eller är det just när "kuken ska ha sitt", som det är okej och självklart att betala kriminella människor, eftersom det sker en "överenskommelse"? :-D
Citera
Idag, 15:06
  #22
Medlem
Anonymbajskorvs avatar
Brukar se mestadels hantverkare stappla ut ifrån dessa salonger med en skamsen blick tillbaka till firmabilen, uppenbart att majoriteten är horhus. Finns också en tråd här med typ tusen sidor om just dessa
__________________
Senast redigerad av Anonymbajskorv Idag kl. 15:17.
Citera
Idag, 15:15
  #23
Medlem
wes420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Så kan man ju tycka. Dock är det ju olagligt med prostitution och bordellverksamhet här i landet. Men du tycker tycker att så länge båda parter är med på något, är det okej. Gäller det bara när "kuken bultar", eller bör det även gälla annat i vårt samhälle? Om någon vill ta livet av sig, då ska man hjälpa vederbörande och peppa denne? Är jag hungrig i magen och luspank, kan jag be en tjomme snatta mat åt mig eftersom denne också tänkt snatta? Det blir ju billigare om du renoverar om mitt restaurangkök svart, än att jag låter en firma fixa det vitt. Vi skiter i att rapportera vardagsbrott eftersom risken är liten att brottet kommer lösas upp. Listan kan göras lång. Eller är det just när "kuken ska ha sitt", som det är okej och självklart att betala kriminella människor, eftersom det sker en "överenskommelse"? :-D
Personen skriver att om det är två vuxna i samförstånd som har sex, så är det ok.
Det du gör blir endast löjligt. Du är löjlig.
Med det sagt så är det fortfarande lika självklart, kuken ska ha sitt.

Att rapportera alla brott man ser dagligen är inte möjligt,. Inte ens polis bryr sig när man står med varningsblinkers mitt i vägen eller halvt på trottoaren och tömmer ett flyttsläp, bara där är minst två brott som begås, tre möjligen.

10 salonger bara, det var inte värst, det ryker såna här salonger "hela tiden". Hade det varit 100-tals så kunde jag ha brytt mig lite mer, men att det finns horor på thaimassager är väl allmänt känt nu. 8/10 har garanterat minst en hora.
Citera
Idag, 15:26
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse71
I veckan har polisen tillsamans med skattemyndigheten, arbetsmljöverket och jämstäldhetsmyndigheten återigen gjort razzia på thaimassager i Göteborg. Enligt Polisen säljer 80% av ställerna de varit på sex. Detta påstående anser jag anmärkningsvärt högt då tidigare mätningar ligger runt 25%. Tror att man som vanligt blanda ihop statistiken. En undersökning i Stockholm kom fram till att ca 80% av ställen där man hade skälig misstanke från sedlighetsroteln och hade span förekom någon form av sexhandel. Men att ta siffrorna ur sitt samanhang är inte seriöst troligen hade narkotikaspanarna kunnat komma fram till att 40% av svenskarna är narkomaner utifrån deras spaningar. Enligt min mening gör sig Polisen skyldig till grovt förtal mot massörena som yrkesgrupp de sprider även fördomar som skada denna grupp i sin yrkesutövning.

Helt värdelöst att slänga resurser på att jaga folk som köpt en runk eller två, sådan här borde legaliseras så man som betalande kund inte riskerar att hamna på en salong där sådant förekommer, skulle aldrig köpa sex men tycker det bör vara lagligt iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in