2024-12-22, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotoriousD
Ingen mer som reagerar på att Brottsoffrets moder jobbar som nämndeman på Kalmar Tingsrätt? [sid 204 i FUP - längst ner]

Lär bli ringar på vattnet oavsett.. -”Nämndemannadotter langar knark på Kalmars gator”

Jag funderar på varifrån alla dessa rykten kom ifrån dels ol vad som hänt men också hennes skador. Alltså vem startar såna helt felaktiga rykten?
Citera
2024-12-22, 08:16
Avstängd
Kommissarien1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quenn
Jag är inte vän med G jag har kollat fb & insta även tiktok

Då borde du precis som vi andra se att hans konton är låsta....
Citera
2024-12-22, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
Jag funderar på varifrån alla dessa rykten kom ifrån dels ol vad som hänt men också hennes skador. Alltså vem startar såna helt felaktiga rykten?

Precis vad jag undrar. Dessa rykten sprids ju fortfarande i andra forum, och folk som inte orkar läsa FUP eller har förmåga att förstå innebörden när de läser den, lyssnar ju på rykten.

Och ni i denna tråden som vräkte ur er hemska kommentarer om killarna - har ni funderat över vad ni bidragit till?
Citera
2024-12-22, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antecknar
Kopiera länken och prova ladda ner med annan webbläsare.
Samma där. Lyckas ju ladda ner fil men när denr nere ..no file
Citera
2024-12-22, 08:32
Medlem
Citat:
Det har nämnts i tråden
Citera
2024-12-22, 08:34
Medlem
Comitiums avatar
Är det någon som har mer detaljer om själva våldtäkten?
Citera
2024-12-22, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotoriousD
Efter att ha läst 400 sidor FUP så måste det till naiva jävla nämndemän och domare för att inte se brister i hennes historia..

Fixat ladd för 1800kr som hon bara ”gett bort” till T & G.. Erkänner direkt vid kompletterande förhör.. Säger först att hon ger bort ”påsen”.. Sen ”påsarna”.. Sen ska hon efter denna hemska natt ha sex med en yrvaken svårväckt G..?

Jag råkar känna G på väldigt personlig nivå och när hon säger han är yrvaken så skrattar jag nästan rakt ut.. Han är OMÖJLIG att få liv i på morgonen.. Möjligtvis funkar BJ
Hela hennes historia är märklig som jag sagt från början en 3 kant som hon sedan kom på att nej mitt rykte jag anmäler dom men i slut nedan kanske det är hon som får stå sitt kast
Citera
2024-12-22, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Då borde du precis som vi andra se att hans konton är låsta....
Iof ser jag bara bilder som lagts in på fb & insta men vart hade du sett BO’s jounal som du skrev ?
Citera
2024-12-22, 08:37
Avstängd
Kommissarien1989s avatar
Citat:
Jo men det bevisar ju ingenting gällande detta.

Ska se om jag fortf är medlem i gruppen där ryktena florerades skarpt om hår i underliv osv.. bilder ifrån journal...så jag kan screena !! De ska komma ifrån någon som är väldigt nära M i alla fall...

Och jah läste de ifrån den gruppen med tanke på att jag har folk närstående M som jag känner men även runt om T. G lite "ströfolk" runt med tanke på arbetet..
Och därför reagerade starkt från första BÖRJAN då de kom i från anhöriga till M som påpekade de här med hår avslitet o som även fastnat i underliv osv.. när anhöriga pratar så , så är de trovärdigt, de är de alltid från början.. men som även jag efter FUP börjat reagera starkt på vem som tar vattenpauser mitt i allt.. om de inte vore för en gemensam intimitet.
Citera
2024-12-22, 08:38
Avstängd
Kommissarien1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quenn
Iof ser jag bara bilder som lagts in på fb & insta men vart hade du sett BO’s jounal som du skrev ?

Skrev precis inlägg om de...

Och du kan fortf inte se G instagram om du inte är vän med honom... för bilderna o profilen är låsta..du kan enbart se fåtal bilder som G har på fb...
Citera
2024-12-22, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommissarien1989
Ska se om jag fortf är medlem i gruppen där ryktena florerades skarpt om hår i underliv osv.. bilder ifrån journal...så jag kan screena !! De ska komma ifrån någon som är väldigt nära M i alla fall...

Och jah läste de ifrån den gruppen med tanke på att jag har folk närstående M som jag känner men även runt om T. G lite "ströfolk" runt med tanke på arbetet..
Och därför reagerade starkt från första BÖRJAN då de kom i från anhöriga till M som påpekade de här med hår avslitet o som även fastnat i underliv osv.. när anhöriga pratar så , så är de trovärdigt, de är de alltid från början.. men som även jag efter FUP börjat reagera starkt på vem som tar vattenpauser mitt i allt.. om de inte vore för en gemensam intimitet.

Om du känner folk närstående M som spridit detta, så fråga gärna vem som hittat på det. Troligtvis M själv som jag ser det. Skulle någon annan gjort det så hade hon ju reagerat på att de sprider lögner. Personer som orsakat detta bör ju också hängas ut här. Varför ska dessa lögnare skyddas?
Citera
2024-12-22, 08:55
Avstängd
Kommissarien1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam-1
Om du känner folk närstående M som spridit detta, så fråga gärna vem som hittat på det. Troligtvis M själv som jag ser det. Skulle någon annan gjort det så hade hon ju reagerat på att de sprider lögner. Personer som orsakat detta bör ju också hängas ut här. Varför ska dessa lögnare skyddas?

Självklart M som nämnt de först , ska göra vad jag kan under dagen (brukar kunna hålla de ja säger , men med tanke på vad som kommit fram finna en chans att de är raderat ur gruppen men ska snoka fram mitt bästa)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in