Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-27, 03:47
Medlem
Kört Testo E/C i strax över 2 år. Doseringen har generellt sätt varit 250mg/ew uppdelat på 2 stick i veckan, senaste månaderna har jag kört 250mg/e7d. Provat lite orala för 2 år sen, dianabol, anadrol o lite sådant, men la ner det ganska omgående.

Förra sommaren tryckte jag en hel vial 250mg EQ/ew, 200mg Tren E/ew utöver min min standard testo dosering. Tog aldrig mer än en halv vial av trennet sen kastade jag skiten. Ska tilläggas att jag har experimenterat med peptider och HGH till och från.

Efter detta har det endast varit min "trt" dos av testo fram tills skrivande stund.
Nu ska jag kickstarta mig själv från noll och göra frugan gravid och kommer köra en mild variant av

HPGA Normalization Protocol
Dosering kommer eventuellt att öka vid behov då jag alltid börjar "milt" för att se hur kroppen reagerar.

Dag 1-20: HCG 500iu EoD
Dag 1-45: Proviron 25mg ED
Dag 1-30: Clomid 50mg EoD alternativt 25mg/ED
Dag 10-45: Nolvadex 20mg ED

Input?
Senast redigerad av GrooveArmada 2024-10-27 kl. 03:51.
Citera
2024-10-27, 05:30
Medlem
Ta blodprov före/under/efter för att utvärdera och monitera effekten..
Citera
2024-10-27, 08:15
Medlem
Har du tagit ett spermaprov? Det är steg 1 innan du börjar trycka i dig massa preparat som förmodligen inte ens behövs.
Citera
2024-10-27, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitaminD3K2
Har du tagit ett spermaprov? Det är steg 1 innan du börjar trycka i dig massa preparat som förmodligen inte ens behövs.
Det har jag. Mätte rätt jävla lågt spermieantal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in