• 1
  • 2
2024-10-28, 13:01
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Nej absolut inte men rent lagtekniskt så skulle det kunna vara uppvigling till brott plus att jag inte vill ge människor en massa dumma idéer även om de mest lågbegåvade människorna troligtvis borde kunna lista ut det själva utan min hjälp..

Nej det skulle det inte. Men du behöver absolut inte komma med förslag, du behöver inte ens förklara varför du inte kommer med förslag. Ingen undrade varför du inte kom in i tråden och deltog.
Citera
2024-10-28, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikaelTyson
Hej låt oss hypotetiskt säga att en person förtjänar att bli misshandlad. Grovt. Inte synnerligen grovt men grovt så den lär sig en läxa för livet. Det är inte en person man har nära kontakt med men inte heller en främling utan det finns en liten koppling. Hur kommer man enklast undan med en grov misshandel?

Jag tänker 1. Utomhus i mörkret där det saknas vittnen och kameror så kanske bakom något gatuhörn. 2. Vara lite diskret klädd och gärna med något som döljer ens ansikte som keps eller halsduk. 3. Gärna handskar för att undvika avtryck från knogar och blodiga knogar. 4. Vara snabb från platsen dvs en jävligt bra kondition eller flyktfordon.

Övriga råd för denna hypotetiska situationen?

Kära hälsningar.

Har du tråkigt eller är du direkt farlig för andra?
Citera
2024-10-28, 15:24
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Hej låt oss hypotetiskt säga att en person förtjänar att bli misshandlad. Grovt. Inte synnerligen grovt men grovt så den lär sig en läxa för livet. Det är inte en person man har nära kontakt med men inte heller en främling utan det finns en liten koppling. Hur kommer man enklast undan med en grov misshandel?

Jag tänker 1. Utomhus i mörkret där det saknas vittnen och kameror så kanske bakom något gatuhörn. 2. Vara lite diskret klädd och gärna med något som döljer ens ansikte som keps eller halsduk. 3. Gärna handskar för att undvika avtryck från knogar och blodiga knogar. 4. Vara snabb från platsen dvs en jävligt bra kondition eller flyktfordon.

Kära hälsningar.

Med dagens kameror så ..
Du smäller på i en gränd, han berättar för polisen vilket håll du drog.
Sen letas det genom kamera som ligger å de hållet. Får dom rätt på dig så kan de följa din resa

Men görs väl om de är grov , några slag så lägger dom inte energi i detta.

Å glöm inte att alla har en kamera i fickan

Och vet du vem han är så vet han vem du är och kan känna igen dig i rörelse, stön ingen slåss tyst
Citera
2024-11-04, 21:45
Medlem
Liberationfronts avatar
Citat:

Kära hälsningar.

Du påminner om en knäppis jag känner. Han har vanföreställningar och förföljelsemaniska illusioner, han har suttit på psyk 2 ggr och rättpsyk 2 ggr, han kunde inte ta in att hans mamma var prostituerad knarkare och blev helt förstörd efter det, när hon tog sig av daga.

Ni är som tickande bomber. Kan ju i sak angripa ett träd i sak. Ni borde avrättas direkt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in