Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-28, 09:02
Medlem
Ja som sagt så köpte jag PC tillbehör från TEMU, blev en gaming mikrofon och lite fläkt tillbehör. Vissa av grejerna var hyffsade. Men mikrofonen gör mig galen! Den kom i en omärkt kartong med en user manual, men fanns ingen info om vem som tillverkat eller om det finns nån software det står bara USB.Audio1.0 när jag pluggar i den. Kan man ta reda på om man kan ändra ljus schemat som den är inställd på just nu? Den passar inte riktigt in i min battle station som är statisk. Har iaf fått den att jobba dugligt med Sonar.

Tacksam för svar.
Mvh En prylbög, en billig sådan!
Citera
2024-10-28, 09:04
Medlem
Titsdontlies avatar
Dude snälla, du köpte den från temu för typ 50kr
Den kommer suga om du ens för igång den, nej det är knappast nåt märke du kan söka efter de e winling som byggt den i sitt egna garage i princip.

Kan du ej följa deras simpla kines/engelska guider e de ba slänga.
Citera
2024-10-28, 13:30
Medlem
Jag förstår att man kan köpa vissa produkter på temu, typ möbeltassar, plastkrukor eller dylikt. Elektronik köper man inte på temu. Först och främst är det skräp. Sedan utgör de också en brandrisk.

Nej, du kommer antagligen inte få fixat din RGB-inställning om det inte kom några instruktioner.
Citera
2024-10-28, 14:19
Medlem
tomatlarss avatar
Billigt skräp brukar sällan ha någon form av kontroll över sin rgb det är bara för att få det att sälja som de ens har rgb. De sätter in några färgskiftande leds och så är jobbet klart. Det finns troligen inget styr chip för rgb i produkten över huvud taget.
Citera
2024-10-28, 15:43
Medlem
Tänkte mest på om det fanns nån form av universal mic softvara så man kunde trixa lite med. Vågar inte dra ner OPENRGB igen, punda sönder min mus och hela situationen var kaosartad. Haha, får väl sitta och skämmas med mitt förmodlihen ledljus mikrofon från kina som låter som en gamal walkie talkie när man ska ge teammates info.
Tack ändå my dudes!
Citera
2024-11-03, 16:51
Medlem
Eftersom att du har problem med den borde du kontakta kundservice. De kan också skicka en återbetalning utan att du behöver skicka tillbaka den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in