• 1
  • 2
2024-10-28, 19:09
Medlem
Om det är riktiga siare, inte skojare, är det lite svårt för dem att se på ett "bild" om det är dina biologiska eller inte
(Om det inte skulle bli STOR utseendeskillnad.)
Citera
2024-10-28, 19:27
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Om det är riktiga siare, inte skojare, är det lite svårt för dem att se på ett "bild" om det är dina biologiska eller inte

Hon säger att jag blir ihop med en kvinna som redan har två barn. Jag kan tillägga att siaren var uppkopplad (fullt mediterad) innan bilden visades. Läsningen gällde inte mig överlag.

Den andra siaren beskriver en kvinnlig incel som min flickvän och tillägger att det är hon som föder mina barn.

jag har träffat inceltjejen också...
Citera
2024-10-28, 19:40
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531

Fun fact: Kvinnan med två befintliga barn har exakt samma hårfärg och hårtyp som jag.

Kvinnans hår alltså.

Ändå är siaren kristallklar över att det är inte mina barn.

Men kanske har den andra siaren sett djupare in i framtiden och det blir inceln..
Citera
2024-10-31, 09:55
Medlem
prokaryotkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capcom.
Den kvinna som redan har två barn (pojke och flicka).

har en dotter som slängde av sin jacka och gick utan. I vinterklimat. Kvinnan fick utbrott på henne men gav sig till slut och lät henne gå utan.. jacka.

Den anekdoten räcker inte för att övertyga mig. Men det fick jag höra tidigt in.

For the record..

Nämn EN unge som INTE gjort detta, alltså gått ut i kyla utan korrekt klädsel.
Jag har fan gått till plugget i T-shirt när det var frost på backen. Ungar runtom gjorde samma sak. En polares polare gick till skolan i kalsongerna. Folk går med shorts och sandaler i lätt snöfall.
Och det värsta: De flesta (99%) ungar testar gränserna.

Så att spå en sådan grej är inte att vara det minsta "synsk", särskilt eftersom att ingen person som kallar sig för synsk någonsin visat sig kunna något annat än att gissa. Sure, en del är pricksäkra och bra på att läsa sin omvärld, men det är ändå verifierbart inget annat än gissningar och rökridåer.
Citera
2024-10-31, 11:23
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prokaryotkungen
Sure, en del är pricksäkra och bra på att läsa sin omvärld, men det är ändå verifierbart inget annat än gissningar och rökridåer.

Det är en lögn.
Citera
2024-10-31, 11:25
Medlem
SvenHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capcom.
Diskussion: Är det ovanligt att bli spådd att man ska bli förälder men olika åsikter om det är ens egna?
Det är vanligt att "siare" är oense

Citat:
Vad är det för universum jag lever i!
Uppenbarligen ett fiktivt där siare existerar
Citera
2024-10-31, 11:47
Citat:
Ursprungligen postat av prokaryotkungen
Nämn EN unge som INTE gjort detta, alltså gått ut i kyla utan korrekt klädsel.
Jag har fan gått till plugget i T-shirt när det var frost på backen. Ungar runtom gjorde samma sak. En polares polare gick till skolan i kalsongerna. Folk går med shorts och sandaler i lätt snöfall.
Och det värsta: De flesta (99%) ungar testar gränserna.

Så att spå en sådan grej är inte att vara det minsta "synsk", särskilt eftersom att ingen person som kallar sig för synsk någonsin visat sig kunna något annat än att gissa. Sure, en del är pricksäkra och bra på att läsa sin omvärld, men det är ändå verifierbart inget annat än gissningar och rökridåer.

Jag reagerar mest på att kvinnan beskriver vad som hänt i sitt liv till sin kollega och väljer då dottern och episoden. Pojken beskrivs inte under den tiden jag känt henne, som karaktär.

I vilket fall påstår den siaren att det är min biologiska dotter med viljestyrkan och det är inte denna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in