I TS fall är jag faktiskt lite kluven. Det är onödigt otrevligt och inte jätteinformativt, men givet kontexten är det någorlunda ok. Det blir mer eller mindre omöjligt att citera något vettigt från länken, eftersom det som finns på länken är bilder som det är tänkt att TS (i den andra tråden) ska jämföra med. Så om vi tittar på vad som skrevs:
Citat:
Här kan du kika om du orkar bry dig om din jävla blomma ditt fikus!
Visst hade man kunnat tillägga "Där finns det bilder på olika angrepp på palettblad." och det hade definitivt varit bättre, men i det här fallet vete fasen om det känns så strikt nödvändigt.
Kan relatera lite till TS också. Det är en sak att få en varning när man skriver ett inlägg för sin egen skull, men när syftet är att hjälpa någon annan känns det jävligt surt att få en varning. Fick det själv en gång, och anledningen till att jag inte bemödade mig att citera var att det ändå bara var en liten sidodiskussion, och anledningen till att jag ens svarade var att frågan var riktad direkt till mig.
Och en av de värsta på ungefär samma tema var när jag skapade en tråd om en bugg på forumet. Fick en varning för att jag inte hade postat i forumbuggtråden. Då blev jag riktigt sned, och jag blev ju inte direkt motiverad att rapportera fler saker.