Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-31, 01:06
Avstängd
KungPungPats avatar
Jag har blivit religiös för många år sedan.
Jag har noterat att bibeln nämner ett nytt namn och att min hy inte får rispas.

Jag har då valt att välja en religiös identitet som är jag nu.
Jag är inte längre ett personnummer som skapas av skatteverket för tvångsbeskattning.

Jag har bara ett födelsedatum och är övertygad om att gudar har skapat mig, men att skatteverket inte har skapat mig.

Allt har gjorts på ett för mig riktigt vis med vittnen, notarius publicus, offentlig proklamering och legalisering.

Svenska polisen ser mig och att jag såklart är nervös över att ha en sån religion som jag inte vill berätta för dom.

Poliserna har då valt att i strid med min religion ta hela 6 provrör av mitt blod genom två nålar som har mer än rispat min hy. Under 2 månaders tid.

Dom har även i samarbete med åklagare och tingsrätt valt att strunta i vad jag heter och vad jag är, för att döma min enskilda firma istället, för narkotikabrott och cannabisrattfylla, som jag inte ens visste existerade.

Nu har jag begärt advokat för att svenska poliser är oförmögna att respektera vem jag är och de brott mot religionsfriheten som deras blodprovstvång har resulterat i.

HD har kontaktats då jag anser att det nog inte har hänt förut att nån svensk har blivit religiöst förföljd och torterad med nål för att jag är rädd för polisers vilja att kränka mig och min övertygelse.

Har det hänt nånsin i Sverige att nån blivit dömd för brott mot religionsfrihet genom att tex. Nån polis slet burkan av huvudet på en religiös kvinna för att se om droger göms där?
Citera
2024-10-31, 11:28
Medlem
Trakessons avatar
Religionsfriheten gör dig inte immun mot straff om du begår brott. Det måste du väl fatta?
Rastafarier får inte röka cannabis. Muslimer får inte gifta sig med flera fruar, Djävulsdyrkare får inte offra andra människor.

Religionsfriheten innebär att du får bekänna dig till vilken religion du vill och att ditt val inte ska utgöra grund för särbehandling. Den innebär inte att du fritt får bryta mot svensk lag om din valda religion tillåter något som lagen förbjuder.
Citera
2024-10-31, 11:53
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Religionsfriheten gör dig inte immun mot straff om du begår brott. Det måste du väl fatta?
Rastafarier får inte röka cannabis. Muslimer får inte gifta sig med flera fruar, Djävulsdyrkare får inte offra andra människor.

Religionsfriheten innebär att du får bekänna dig till vilken religion du vill och att ditt val inte ska utgöra grund för särbehandling. Den innebär inte att du fritt får bryta mot svensk lag om din valda religion tillåter något som lagen förbjuder.

Religionsfriheten ska göra mig immun så länge jag inte skapar brottsoffer såklart.
Jag ska inte tvingas till att deklarera min religion heller om min identitet har med min religion att göra.

Poliser däremot, anser ju att dom har rätt att hitta på allt från brott som aldrig hänt, och ett personnummer som jag ska identifieras som, enligt polis och domare.

Att sticka nålar i en religiös som genom tvång och tortyr, tvingas deklarera sin religion, som polis då hävdar är en ursäkt för att slippa blodprov.

Klart att det är ett grovt brott att göra som polis har gjort, nu 2 ggr på kort tid.
Citera
2024-10-31, 12:12
Medlem
Trakessons avatar
Personnummer har inget med religion att göra.

Om polisen misstänker att du är drogpåverkad har de rätt att ta blodprov på dig oavsett vilken religion du har. Det är varken tortyr eller religiös förföljelse.

Sluta knarka så kanske du förstår sådant här själv.
Citera
2024-10-31, 12:27
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Personnummer har inget med religion att göra.

Om polisen misstänker att du är drogpåverkad har de rätt att ta blodprov på dig oavsett vilken religion du har. Det är varken tortyr eller religiös förföljelse.

Sluta knarka så kanske du förstår sådant här själv.

Religionsfriheten är bredare än att tro. Det kan även handla om hela ens liv, som i mitt fall.

Jag är skapad av gudar som genom bibeln uppmanat till mitt religiösa identitetsval.

Jag är skapad av skatteverket har polis då hävdat, för enligt ateisters tro så kan man inte skapas av nått annat än Skatteverket.

Jag äger min hy och mitt blod har jag hävdar, medans polis har hävdat att dom äger rätt att besluta att min hy ska punkteras , och blod extraheras.

Nu har ni lyckats. Nu är nazismen i full gång.

Gaskammare härnäst?
Citera
2024-10-31, 16:31
Avstängd
KungPungPats avatar
Har man chans att vinna sin religionsrätt i domstol eller är det bättre att konstatera för sig själv att Sverige tillhör ateister och nazister nu?

Jag vill ju ha försvarare nu efter att polis, åklagare och domare har struntat i vad jag heter och är.

Frågan är ju om jag får betala för en korrupt advokat också utöver att betala för nåltortyren och de påhittade brotten som jag ej har begått?

Det är kanske bäst att strunta i försvarare och dra utomlands, och såklart aldrig betala för det som skurkarna har hittat på.

Jag vet ju att jag har rätt enligt lagen, men domstolar verkar ju veta att lagar inte gäller i Sverige, speciellt inte religionsfrihet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in