Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2024-10-31, 15:33
Medlem
DeletedUsers avatar
Vill dela med mig av den bästa tripp jag upplevt...

På en smörgåsbit har jag smulat ner lite hasch tillsammans med smör och honung.
Jag äter den och den äckliga smaken är inte allt för framträdande.
Känner mig snart lite lugnare och gladare (valde medvetet en låg dos p.g.a tidigare haschpsykos)

Sedan snortar jag upp några amfetaminpuffar i näsborrarna. Lade lite på bordet medan jag spola ner resten i toaletten eftersom jag inte vill använda centralstimulantia mer.

Det svider till som fan i näsan men snart känner jag hur en känsla av kärlek och tillfredsställelse börja spridas i kroppen.
Blir dimmig i huvudet och lägger mig ner i soffan. Lyssnar på musik och mår underbart.

När procenten i telefonen börjar ta slut reser jag mig och går till närmsta uttag, har svårt att gå pga berusningen.
Sitter ner mot väggen några timmar i rad. Vissa delar av kroppen domnar och min andning är flåsig. ( mild överdos I know)
Märker att jag har en helvetes träsmak i röven så tvingas röra på mig och vilar tyngden mot fötterna istället.
Satt så här till kl 4 på morgonen och kände mig överlycklig.

Ställer mig upp, gör ett snabbt toalettbesök och klär om inför natten.
Jag röker ca 3 g hasch under kvällens gång, min pipas öppning har klibbats igen så får suga in röken från den stora pipöppningen.
Detta tillsammans med pulvret ger mig den mest fantastiska och kreativa explosionen någonsin.

Dock hände det en obehaglig sak.
Jag stod vid nattduksbordet och samtidigt som jag är klar i huvudet får jag plötsligt något som liknar en blackout fast i vaket tillstånd. I några sekunder tappar jag uppfattningen om tid och rum och minnena suddas bort, men det gick över fort.

Några kommentarer/ frågor?
Citera
2024-11-02, 10:02
Medlem
Låter som om du fick syrebrist när du talar om den där blackouten. Men vad det berodde på är ju en gåta.
Citera
2024-11-03, 15:12
Medlem
DeletedUsers avatar
För mycket av det goda antagligen. Fick väl syrebrist i hjärnan 😟
Citera
2024-11-09, 04:37
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PentiumAllan
Låter som om du fick syrebrist när du talar om den där blackouten. Men vad det berodde på är ju en gåta.
Syrebrist?
Snarare blodtrycksfall eller att hon var hög helt enkelt. Syrebrist orsakar medvetslöshet ganska så omgående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in