• 3
  • 4
2024-11-01, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tajpR
Jag får testa. Jag har inte något spyware tangentbord? fel citerad?
Felciterat, japp.
Citera
2024-11-01, 16:21
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogiltig.narvaro
Motor-Ola? Har inte de exakt samma tangentbord som vilken Android som helst?

Det var dit jag ville, jag konstaterar at Gboard funkar...
Citera
2024-11-01, 18:03
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av segernisse
Roligt att du tycker det. Jag upplever att iOS tangentbord är flytande bajs jämfört med Gboard.

Vilket tangentbord kör du? Prova Gboard, eller annars prova SwiftKey.

Exakt!

Samma känsla här... blir fullkomligt tokig på jobb telefonen som råkar vara en iPhone... och kommer bara mer och mer jobb appar som man får fylla i på telefonen... när man sitter med en helt fungerade dator med fullfjädrat tangentbord... frustrerande.

En jätte frustration är dock det "automagiska" rättstavning som jag fullkomligt hatar på iPhone (kanske går att "rätta till dock" men den men jag vet inte hur. Skriver mycket på Svenska blandat med Engelska facktermer osv och ibland lite "Svengelska" samt lite interna termer... och den jävla telefon helvetet "rättar" utan att säga till och när man skall ändra ett tecken eller två på "rättstavningen" så tar den bort hela skiten igen och så håller man på... blir fan tokig på skiten...

Privat iPhone ja.. måhända låt gå, för teknik ointresserade eller sin gamla mamma/pappa men allt annat är ju fan hemskt...
Citera
2024-11-01, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Det finns ingen reklam i gboard.

Ok, jag ville bara få bort ett par knappar och installerade efter kort sök nån som heter Keys Cafe tror jag, reklamen har enbart varit i dess meny och tror att jag inte kommer behöva gå in i den igen så verkar godtagbart.
Citera
2024-11-02, 12:44
Medlem
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Ok, jag ville bara få bort ett par knappar och installerade efter kort sök nån som heter Keys Cafe tror jag, reklamen har enbart varit i dess meny och tror att jag inte kommer behöva gå in i den igen så verkar godtagbart.

Då har du inte gboard installerat, som flera i tråden påpekat för dig.
Citera
2024-11-02, 17:29
Medlem
TheSwedishEmpires avatar
Varför inte bara installera gboard, lätt det bästa tangentbordet.
Citera
2024-11-02, 18:10
Medlem
Citat:
Då har du inte gboard installerat, som flera i tråden påpekat för dig.

Tror du blandar ihop användare, aldrig skrivit att jag har eller tänkt installera gboard.

Skrev bara att tråden fick mig att lösa något jag stört mig på.
Citera
2024-11-02, 18:13
Medlem
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Tror du blandar ihop användare, aldrig skrivit att jag har eller tänkt installera gboard.

Skrev bara att tråden fick mig att lösa något jag stört mig på.

Nej jag har inte alls blandat ihop användare, din idiot. Du skrev att du fick reklam efter att ha installerat något obskyrt tangentbord, vill du att jag ska citera dig exakt din korkade tomte?
Sluta knarka din pajas.
Citera
2024-11-02, 18:57
Medlem
Citat:
Nej jag har inte alls blandat ihop användare, din idiot. Du skrev att du fick reklam efter att ha installerat något obskyrt tangentbord, vill du att jag ska citera dig exakt din korkade tomte?
Sluta knarka din pajas.

Jag skrev att jag har Cafe Keys, då skriver du att jag inte har gboard.. ? Hade jag gboard hade jag skrivit det.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in