Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2024-11-02, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hizbulllaaaaah
Eller så låter man bli att kasta sin skit i andras soptunnor som du gör.

Om du jobbar på med läsförståelsen nu i mellanstadiet så kanske det löser sig innan du går ut 9:an. Med tanke på att jag inte ens har en hund så är ditt påstående rätt obegåvat lilla du.

Det enda jag skrev var att om man är så korkat dumsnål att man börjar bråka med någon som faktiskt plockar upp hundkiten utanför sitt eget hus, så kanske man inte heller ska bli så förvånad om man emellanåt också sätter foten i en hundskit när man hasar ut till brevlådan.
Citera
2024-11-02, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softpotatis
Precis, fast å andra sidan om soptunnan står för tömning vid gatan och det är rätt kärl som är där så kanske jag inte skulle bli galet arg men tycker fortfarande att man ska hålla sitt eget skit tills man kommit till en allmän soptunna eller sin egen!

10, 20 eller 30 i IQ? Vart skulle du uppskattar att gränsen nivån för att förstå IQ att TS i fråga rätt troligt inte gick in i gubbens kök och slängde den under diskbänken, eller över hela tomten och runt på baksidan när dom satt och drack kaffe och åt hallongrottor? Utan att det var just en tunna som står ute på gatan just som de gör i vanliga fall?
Citera
2024-11-02, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow-Mule
Om du jobbar på med läsförståelsen nu i mellanstadiet så kanske det löser sig innan du går ut 9:an. Med tanke på att jag inte ens har en hund så är ditt påstående rätt obegåvat lilla du.

Det enda jag skrev var att om man är så korkat dumsnål att man börjar bråka med någon som faktiskt plockar upp hundkiten utanför sitt eget hus, så kanske man inte heller ska bli så förvånad om man emellanåt också sätter foten i en hundskit när man hasar ut till brevlådan.
Helt klart IQ fiskmås här.

Det är lag på att plocka upp efter sin hund. Och det är olagligt att kasta sitt skräp i någon annan persons privata soptunna.
Senast redigerad av Hizbulllaaaaah 2024-11-02 kl. 18:18.
Citera
2024-11-02, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow-Mule
10, 20 eller 30 i IQ? Vart skulle du uppskattar att gränsen nivån för att förstå IQ att TS i fråga rätt troligt inte gick in i gubbens kök och slängde den under diskbänken, eller över hela tomten och runt på baksidan när dom satt och drack kaffe och åt hallongrottor? Utan att det var just en tunna som står ute på gatan just som de gör i vanliga fall?

Ditt iq verkar inte vara speciellt högt vissa har sina tunnor strax inne på tomten när den töms så körs den ena eller andra ut på vägen! Och för mig är det en jävla skillnad om den står för tömning eller om den är 1 m inne på tomten.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in