Citat:
Ursprungligen postat av
Moranco
50.000 kr plus tycks vara momentet där bet365 går in och stänger ner en användares konto.
Mitt egna konto hos dom stängdes ner vid den summan, har även vänner som råkade ut för samma fenomen.
Jag har haft bortåt 20st konton där i olika mäns namn. Ofta dukar jag upp med långtidsspel vilket kan möjliggöra sexsiffriga vinster men brukar som du säger vara stopp så fort man uppvisar ett momentant netto på 50k. Ibland har jag varit dum och tagit bombspel jag egentligen borde hålla mig undan pga att de kommer att slashas så mycket att det troligtvis ger flagg direkt, bättre att jobba med mer dolda värden.
Frågan gällde dock om jag direkt kan förvänta mig en vettig limit på ett konto startat i en kvinnas namn. Bet365 har som bekant en riskhantering där alla börjar på faktor 1, vilket räcker ganska långt för outrights på större marknader. Faktor 4, dvs en fyrdubbling av den ursprungliga limiten är ju drömmen och kan uppnås genom en del initialt slaskande. Jag räknar aldrig med att kunna ta ett konto i en kvinnas namn till faktor 4, utan vore nöjd med några attacker med limiterna enligt faktor 1.