2024-11-01, 15:55
Medlem
Nord88s avatar
Har någon nyligen testat om detta fungerar på Bet365? Vet att kontona ryker raketsnabbt då de vet att en man sitter och spelar om det rör sig om nischsde skarpa spel och har för många år sedan testat att köra i morsans namn på ett annat bolag men då krävdes det att jag fick instruera henne under ett telefonsamtal där hon muntligen fick verifiera vilka spel som lagts.

Om jag har ett väldigt bra spel jag vill bränna av kontot på, kan jag räkna med att ha normala startlimiter eller är det lägre från början pga konto i kvinnas namn? Sitter som och avvaktar rätt tillfälle att bränna av tjejens konto men vill ju gärna ha ett tillfälle där jag har en handfull bomber vid samma tillfälle..
Citera
2024-11-01, 15:59
Medlem
50.000 kr plus tycks vara momentet där bet365 går in och stänger ner en användares konto.
Mitt egna konto hos dom stängdes ner vid den summan, har även vänner som råkade ut för samma fenomen.
Citera
2024-11-01, 16:12
Medlem
Nord88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
50.000 kr plus tycks vara momentet där bet365 går in och stänger ner en användares konto.
Mitt egna konto hos dom stängdes ner vid den summan, har även vänner som råkade ut för samma fenomen.

Jag har haft bortåt 20st konton där i olika mäns namn. Ofta dukar jag upp med långtidsspel vilket kan möjliggöra sexsiffriga vinster men brukar som du säger vara stopp så fort man uppvisar ett momentant netto på 50k. Ibland har jag varit dum och tagit bombspel jag egentligen borde hålla mig undan pga att de kommer att slashas så mycket att det troligtvis ger flagg direkt, bättre att jobba med mer dolda värden.

Frågan gällde dock om jag direkt kan förvänta mig en vettig limit på ett konto startat i en kvinnas namn. Bet365 har som bekant en riskhantering där alla börjar på faktor 1, vilket räcker ganska långt för outrights på större marknader. Faktor 4, dvs en fyrdubbling av den ursprungliga limiten är ju drömmen och kan uppnås genom en del initialt slaskande. Jag räknar aldrig med att kunna ta ett konto i en kvinnas namn till faktor 4, utan vore nöjd med några attacker med limiterna enligt faktor 1.
Senast redigerad av Nord88 2024-11-01 kl. 16:17.
Citera
2024-11-01, 19:36
Medlem
Hur har det gått för dig?

såhär i början brukar väl limits vara rätt så höga även om det är en tjejs konto kan jag tänka mig.

Förresten brukar ni marinera konton innan ni kör eller öser ni på direkt med ”bra” spel?
Citera
2024-11-02, 08:29
Medlem
Nord88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inteeviktigt
Hur har det gått för dig?

såhär i början brukar väl limits vara rätt så höga även om det är en tjejs konto kan jag tänka mig.

Förresten brukar ni marinera konton innan ni kör eller öser ni på direkt med ”bra” spel?

Testade. Hennes telefon och allt och hon är inte skriven hos mig. Limiten var typ 2800 to win på SHL topp 2. Så jävla uselt. Det talas om påhittade lönegap men den enda riktiga nackdelen med att vara kvinna idag är faktiskt limiterna hos spelbolag, vilket det inte talas om i den politiska debatten.
Citera
2024-11-03, 11:09
Medlem
Sjukt vidriga är dom.

Men om du kör lite hobbyspel såhär i början då? Tar en massa skitspel och efter ett par dagar kanske limitsen höjts? Då bolagen anser dig vara en amatör som bara kommer fortsätta förlora och därför låt en satsa högre summor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in