• 1
  • 2
2024-11-16, 11:03
Medlem
htsolna08s avatar
Fan vad tidigt det börjar i år..
Blir bara tidigare och tidigare, snart är det black friday/black week hela november

Verkar finns en hel del intressant i år däremot.
Blir nog en del köp för min del.
Citera
2024-11-16, 16:45
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Fan vad tidigt det börjar i år..
Blir bara tidigare och tidigare, snart är det black friday/black week hela november
Du menar det det redan är, såg en affär som började förra veckan, snart börjar black friday i slutet av november och slutar i slutet av november...

Ps, semlor har funnits i butikerna sen iallafall en månad.
Citera
2024-11-16, 17:14
Medlem
Är det ett nytt uttryck från handeln "Black Week"? Det finns "black friday" och "cyber monday", det räcker och blir över.
Citera
2024-11-16, 21:09
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Är det ett nytt uttryck från handeln "Black Week"? Det finns "black friday" och "cyber monday", det räcker och blir över.
Black week har funnits i många år. Snart kommer nog uttrycket Black month.
Citera
2024-11-17, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bunny
Black week har funnits i många år. Snart kommer nog uttrycket Black month.

Hmm ja de känna som de redan börjat.. ser massa black week priser nu och då är de ändå två veckor kvar till black friday
Citera
2024-11-23, 08:36
Medlem
Jordgubbes avatar
Är det nåt drop att vänta på i black week till black friday? Tidigare har flashback haft en tråd om black friday, men hittar ingen nu. Jag har varit lite osäker när ens black friday är (den är fredag den 29e nov 2024). Ibland behöver man ju saker (jag köpte tex en ganska dyr teknikgrej igår, bara marginellt nedsatt), blir ett konstigt köpmönster att sitta och vänta på nåt antiklimax och irrelevanta annonsvaror (då istället rena definitionen av uttrycket "black om foten"). Prisjakt är ganska bra, men är ju inte helt heltäckande. Finns det nån sajt eller app som fångar upp prisbilder ännu bättre, dvs som den fast bättre? Om nån gör en sån sajt så vore prognostisering nåt att jobba med (jämför prisjakts kurvor, där de färgat in tidigare års reor).
Citera
2024-11-23, 15:03
Medlem
zecraps avatar
Kommer plocka ett gratis plusmedlemskap nu på fredag

https://dinchat.com/
Citera
2024-11-24, 09:44
Medlem
Beställde en Iphone 13 tidigare imorse hos Telia, 3600kr för mobilen och 239kr i 6 månader och därefter 399 i 18 månader.

Såg nu några timmar senare på deras hemsida att blackweek börjar om x antal timmar, jag fick för mig att det var denna vecka.. Blir till att ångra köpet och vänta tills imorgon och se om jag kan få ett billigare abonnemang hos Halebop lr Fello.

Eller har ni nå bra tips på var jag ska titta efter en iphone 13 till ett schysst pris imorgon!?
Citera
2024-11-27, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Är det nåt drop att vänta på i black week till black friday? Tidigare har flashback haft en tråd om black friday, men hittar ingen nu. Jag har varit lite osäker när ens black friday är (den är fredag den 29e nov 2024). Ibland behöver man ju saker (jag köpte tex en ganska dyr teknikgrej igår, bara marginellt nedsatt), blir ett konstigt köpmönster att sitta och vänta på nåt antiklimax och irrelevanta annonsvaror (då istället rena definitionen av uttrycket "black om foten"). Prisjakt är ganska bra, men är ju inte helt heltäckande. Finns det nån sajt eller app som fångar upp prisbilder ännu bättre, dvs som den fast bättre? Om nån gör en sån sajt så vore prognostisering nåt att jobba med (jämför prisjakts kurvor, där de färgat in tidigare års reor).
Undrar samma har aldrig handlat under denna vecka, är det värt att vänta till black friday istället för att köpa något nu eller är skillnaden minimal?
Citera
2024-11-27, 13:31
Medlem
SoffanSviders avatar
Såg att timberland hade black week rabatter. Ganska stora rabatter dessutom. Blev positivt överraskad. Trodde det framförallt var billigare/skitmärken som hakade på black week.
Citera
2024-12-01, 23:29
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Flera kedjor har 2a dec som sista dag. Exempelvis Inet har 21 nov -2a dec.
Otydligt om det tar slut om en halvtimme eller om det är till och med imorgon?
Citera
2024-12-07, 11:04
Medlem
Ringhals3s avatar
Blev en ny vinterjacka, hade inte en tanke på att det var black week men det upplyste expediten glatt om och drog av 25%!

Nu är det slutfruset!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in