Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-11-03, 12:50
Medlem
Gym eller träningsbild i profilen på nätdejting.

Vad tycker du som man eller kvinna om den profil du kikar på innehåller en träningsbild från gym? Spelar det någon roll vilken storts bild, är vissa bättre än andra?

Har du själv en bild från gym eller träning i din profil? Hur tror du att den bilden påverkar dina resultat inom nätdejtingen?

Ange gärna om du är man eller kvinna. För då kan man se om det skiljer sig i hur man ser på detta mellan könen. Jag vill gärna se hur det skiljer sig mellan män/kvinnor, åldersgrupper, socioekonomiska status, olika etniska grupper. Så ni får gärna vara så precisa ni kan. Men just kön är prioriterat!!!
Senast redigerad av Malapagos 2024-11-03 kl. 12:56.
Citera
2024-11-03, 13:16
Medlem
StorKokoss avatar
Helt ok tycker jag.
Citera
2024-11-03, 13:18
Medlem
kalkryggars avatar
Om det definierar personens personlighet i stor grad så ser jag inget fel med det. Det finns ju olika sätt att ta en gym- och träningsbild på.

Men en fördel för en tjej att ha en sån bild i sin profil om jag ser den är att jag ser en tjej som tar hand om sig och sin hälsa. Så görs det smakfullt ihop med en övrigt bra profil så tja, varför inte.
Citera
2024-11-03, 13:53
Medlem
Om det är en selfie: usch. På gymmet är man för att träna, inte för att ta upp utrymme med sin självupptagna reflektion.
Citera
2024-11-03, 16:55
Medlem
Om folk är ute efter ytliga attribut så är det säkert bra.
För oss andra som är mer intresserade av personen så gör de varken till eller från.

Skulle en tjej ha en massa träningsbilder i sin profil så hade jag nog bläddrat vidare.
Det visar bara på ytlighet och brist på inre kvalitéer.
Inte för att jag är emot träning, men för mig har träning inget med mig som person att göra och jag har verkligen ingen lust att sitta på första dejten och diskutera träning i flera timmar.

Jag pratar aldrig träning med min tjej, även fast jag tränar kanske 4-5 gånger i veckan.
Citera
2024-11-03, 17:12
Medlem
StorKokoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Om folk är ute efter ytliga attribut så är det säkert bra.
För oss andra som är mer intresserade av personen så gör de varken till eller från.

Skulle en tjej ha en massa träningsbilder i sin profil så hade jag nog bläddrat vidare.
Det visar bara på ytlighet och brist på inre kvalitéer.
Inte för att jag är emot träning, men för mig har träning inget med mig som person att göra och jag har verkligen ingen lust att sitta på första dejten och diskutera träning i flera timmar.

Jag pratar aldrig träning med min tjej, även fast jag tränar kanske 4-5 gånger i veckan.
Du har tjej men letar på internet ändå?
Citera
2024-11-03, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorKokos
Du har tjej men letar på internet ändå?
Nix.
Citera
2024-11-03, 20:55
Medlem
Dimpens avatar
Tycker att det är fånigt men vill nån exponera sig så så är det varje individs eget val
Citera
2024-11-04, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Om det definierar personens personlighet i stor grad så ser jag inget fel med det. Det finns ju olika sätt att ta en gym- och träningsbild på.

Men en fördel för en tjej att ha en sån bild i sin profil om jag ser den är att jag ser en tjej som tar hand om sig och sin hälsa. Så görs det smakfullt ihop med en övrigt bra profil så tja, varför inte.

Hej kalkryggar 🤭

En bra sak till med just träningsbilder 🙈
är att man kan se om dom har thighgaps 😍
Citera
2024-11-04, 12:24
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora
Hej kalkryggar 🤭

En bra sak till med just träningsbilder 🙈
är att man kan se om dom har thighgaps 😍

Ja herregud, det är inga dumma grejer.

Faktum är att hur intellektuell en man än vill låta när han uttalar sig om vad för bilder han dras till där damen visar att hon läser kloka böcker eller bestiger ett berg så skulle en bild där objektet i fråga har tajta leggings som visar upp en snygg form på fittan kunna vara direkt avgörande när mannen väljer vilket objekt han avser att träffa.

Så är det.
Citera
2024-11-04, 14:30
Medlem
Då det är kvinnor:
Beror på om
/utseendefixerad = stort MINUS
/fitness = kanske vara ok, men inte ett plus.

Män:
/ I bästa fall - De vill ha kvinnor som är utseendefixerade
/eller så har de så bristande egenskaper inom andra områden så de "måste" visa upp musklerna.
Jämför annan men i grunden psykiska problem - De som behöver "penisförlängare" så de har och visar upp t ex flotta sportbilar. Men de drar till sig olika sorters störda kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in