Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-11-21, 11:04
Medlem
hazenectars avatar
Tycker att prisutvecklingen r svrtolkad fr tillfllet, det jag var optimistisk kring rent strukturelt fick ingen riktig medvind. n finns det std p 1D men vet inte riktigt vart det hr r pvg. Nvl, jag kper mer om kursen dyker ytterligare.

Kan ven tycka att kursen inte uppfr sig som hade kunnat frvnta sig nr en stor del av konceptet r att man kr staking och validering. D borde bolaget rimligen handlas upp nr vrdet p dom underliggande tillgngarna kar, ser inte riktigt den korrelationen p prisgrafen heller i dagslget.
Senast redigerad av hazenectar 2024-11-21 kl. 11:16.
Citera
2024-11-21, 12:46
Medlem
Sol har gtt upp i 2 veckor men det hr gr ner hela tiden. De har nu skaffat 4 validatorer och har strax under 1 million solanas. Men den dyker nert. Jag frstr inte.
Citera
2024-11-21, 17:18
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Tycker att prisutvecklingen r svrtolkad fr tillfllet, det jag var optimistisk kring rent strukturelt fick ingen riktig medvind. n finns det std p 1D men vet inte riktigt vart det hr r pvg. Nvl, jag kper mer om kursen dyker ytterligare.

Kan ven tycka att kursen inte uppfr sig som hade kunnat frvnta sig nr en stor del av konceptet r att man kr staking och validering. D borde bolaget rimligen handlas upp nr vrdet p dom underliggande tillgngarna kar, ser inte riktigt den korrelationen p prisgrafen heller i dagslget.

Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Solana skt upp 10% i natt.
Ska bli intressant att se hur Sol Strategies ppnar i morgon. Kursen rr sig ju lite mrkligt d det r en low cap och ltt fr strre spelare att hedge:a med. Men s lnge SOL gr upp s kommer blankare av HODL f kmpa.

Har du ngra insikter i varfr priset tillsynes inte verkar korrelera ngot vidare med SOL och BTC Leaston?
Senast redigerad av hazenectar 2024-11-21 kl. 17:21.
Citera
2024-11-21, 22:37
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Har du ngra insikter i varfr priset tillsynes inte verkar korrelera ngot vidare med SOL och BTC Leaston?
Nej. Tror helt enkelt att aktien r fr "low cap" fr att bete sig rationellt.

Har inte haft tid att stta mig in i det fundamentala ordentligt n. Att MSTR gr s bra bygger ju p ett frtroende att dom inte viker en tum frn sin strategi. Tror HODL, SPIR, Semler Scientific och alla andra har kvar att bevisa att dom frtjnar samma frtroende.

Ska flja HODL framver, och uppdaterar om jag springer p relevanta nyheter kring bolaget. Dom slpper ju pressreleaser av och till.
Citera
Igår, 21:27
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Nej. Tror helt enkelt att aktien r fr "low cap" fr att bete sig rationellt.

Har inte haft tid att stta mig in i det fundamentala ordentligt n. Att MSTR gr s bra bygger ju p ett frtroende att dom inte viker en tum frn sin strategi. Tror HODL, SPIR, Semler Scientific och alla andra har kvar att bevisa att dom frtjnar samma frtroende.

Ska flja HODL framver, och uppdaterar om jag springer p relevanta nyheter kring bolaget. Dom slpper ju pressreleaser av och till.

Lter bra, tack fr ditt inspel. Kan bara hlla med om att det ska bli intressant att se hur det hr bolaget utvecklas ver tid.
Citera
Igår, 22:10
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Lter bra, tack fr ditt inspel. Kan bara hlla med om att det ska bli intressant att se hur det hr bolaget utvecklas ver tid.

Vet inte om det r en inverse H&S som vi fr hoppas p. Isf vill vi se ett bryt av gula linjen.
https://imgur.com/a/AYbOTVj
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in