Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-11-05, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinaLaReina
Det var ingen lång text alls, jag brukar ofta skriva långa svar så hoppas du orkar läsa.

Så här, Sluta lägg tid på att hänga här, uppenbarligen har det inte hjälpt dig ett dugg att ändra beteende, sluta förneka dig själv ett liv! Du har ju uppenbarligen behov, och dina rädslor eller vad det nu är som har hänt dig tidigare har traumatiserat dig till ett liv i rädsla. Ta fram detta, utforska, bearbeta, fråga dig varför och gå vidare - Förändra.

Fantasier - Detta är ju din hjärna som håller på att spinna vidare för ditt sinne och kropp behöver något annat, som du uppenbarligen inte ger den. Det kommer fortsätta så tills du gör något eller blir galen.

Det är inget fel i att ha sexuella fantasier, fast det är fel att förneka sitt liv eller riktigt liv.
Sök hjälp för dina rädslor, gör något!!!

Du är inte den enda homosexuella killen i världen, du är inte ensam att vara ensam, du är inte den enda som av rädslor stoppar sig själv/förnekar sig själv att ha ett liv.

Vi är flockdjur, vi behöver alla någon, vi behöver alla närhet och gemenskap.

Det du behöver landa i och förstå är att antigen så gör du något åt det, sluta häng här, och börja med förändringar. Eller så skiter du i det och stannar i din utveckling, vilket verkar vara det du valt just nu.
Eloge att du vill förändras och att du skriver inlägg om detta, stark att vara så öppen och vad jag läst av dina ts verkar du vara en snäll person. Fast vad vet jag? Det jag vet är alla är värda kärlek, och du missar din chanser om och om igen, när du sluter dig.
Var modig, var fearless
Dags att bli jävligt trött på sitt eget bullshit, först då kommer förändringar! Fast du måste ju våga titta utanför boxen, var tokig och sluta vara rädd att göra misstag, du är mänsklig du kommer göra misstag. Detta är det enda som är säkert, förutom att vi alla kommer dö en dag.

Exempel på mod - Jag klurade veckor, att höra av mig till min första kärlek/tonårskärlek/första sambo. Igår messade jag, han ringde upp inom timme och vi pratade nästan timme. Så härligt att prata gamla minnen. Och kanske kan vi vara vänner, fast framförallt så har jag skickat blommor till hans mamma som var helt underbar mot mig och tackat. Och jag ville tacka henne för det. Hon blev jätteglad berättade han i ett sms idag.

Lycka till
❤️

Jag tackar ödmjukast för ett mycket bra svar. ❤️
Citera
2024-11-05, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
37 år och tänker alltid på sex. Det brukar vara i tonåren

Det står inte om ditt ursprungsland eller du är man eller kvinna.
På nickstavningen och på vad du skriver GISSAR jag att du är man och från ett land där homosexualitet inte är accepterat?
OM jag har rätt är du "sen" p g a det och behöver få sådan kontakt IRL. Det finns gaybarer, men de är väl ytliga? Så om jag hade varit homosexuell skulle jag leta där du kan få en SERIÖS relation. Det finns datingsidor där jag antar det finns även seriösa.

Jag vet. 🙈 Men kanske har jag en försenad tonårstid, vad vet jag. 😅 Jag är kille, född i Sverige så det har aldrig varit några stora problem för mig att prata om min homosexualitet. 🙂 Tycker att jag har testat så många olika sidor men det leder aldrig någonvart, tyvärr. Men jag ska se om det kanske finns fler chanser. Tack för svaret.
Citera
2024-11-05, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragforADHD
är du man eller kvinna?

Jag är man. 🙂
Citera
2024-11-05, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Grabb? Är du bög/pedofil eller?

Är bög men inte pedofil.
Citera
2024-11-05, 23:52
Medlem
LinaLaReinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Jag tackar ödmjukast för ett mycket bra svar. ❤️

Förlåt för att jag var lite hård, fast ibland måste man ge lite tuff kärlek.
Våga göra förändringar, små steg, små förändringar framåt....
Citera
2024-11-06, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinaLaReina
Förlåt för att jag var lite hård, fast ibland måste man ge lite tuff kärlek.
Våga göra förändringar, små steg, små förändringar framåt....

Inte alls, jag behöver en liten spark i rätt riktning. Så åter igen; tack!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in