Att ha sexuella och snuskiga tankar om söta granntjejer är nog inget ovanligt. Dessutom helt OK om det stannar vid tankar. Men låt det stanna där. Dels kommer TS aldrig få doppa där, dessutom finns en rad risker med att ens försöka.
Så TS, lägg ner projektet med granntjejen, låt det stanna vid tankar och att dra i snorren. Allt blir bättre så.
Har också en fin och söt granntjej, om det inte vore för att jag redan har flickvän hade jag gärna pressat henne.
när TS skrev grannens stora rumpa trodde jag att han bodde granne med en gris först,
den de är nog inte intresserade av att råka ut för dig och inte en ung tjej heller.
Jag skulle vilja veta hur stor sagda rumpa egentligen är. TS, kan du lägga in en bild så vi kan klassificera rumpan?
Det är mycket viktigt att detta görs asap.
Jag, pensionär 60+ härlig vårdad man social utåtriktad och väldigt charmig.
Jag bor i en villa och har en grannfamilj över häcken.. De har en pool (mindre än min) där deras ljuvliga dotter varje sommar när den minsta solstrålen skiner så ligger hon där i sin stringbikini och luftar stjärten i de blå.
Det en är fantastisk blick och jag drömmer on att älska med hennes härliga rumpa.
Nu har jag tagit mod och vi har haft härliga dialoger (vänskapligt) jag som charmör gör det tydligt att jag flörtar. Hon sa igår ”Jag skulle så gärna vilja prova din pool i sommar” vilket va en njutning för mig att höra.
Hon är 17 och jag 60+..
Hur fasiken går jag tillväga nu?
Tänk om hon bara vill prova min pool o sommar och inget mer? Men att jag ändå råkar ta för mig av puddingen lite för mycket och det går snett.
Min önskas är förstås att få älska med hennes underbart vackra rumpa i timmar, så ni är hjärtligt välkomna att slänga alla möjliga tips till mig for att jag ska lyckas.
Men tipsen ska ju självklart inte va olagliga likt att jag ska tvinga mig på henne utan jag vill helt enkelt förföra henne för att ge henne sitt livs bästa dag någonsin.
Har nog svårt att tro att en 17 åring vill gnugga med en 60 plussare, men det bästa du kan göra är att fortsätta vara trevlig, är hon intresserad kommer det märkas
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!