2024-11-07, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Ganska underhllande att se alla reaktioner p min arbetsplats. En snubbe gick omkring och gjorde en namninsamling mot Trump. Han hoppas p att f till ett nyval. Att han p allvar tror att det r mjligt r ganska talande...

En annan kvinnlig kollega brt ihop totalt och brjade grta i fikarummet under eftermiddagen. Hon har sjukskrivit sig imorgon p.g.a. "psykisk ohlsa"

Det sjukaste var nog en av vra vaktmstare som slog snder en drr och slog hl i vggen med en hammare av ren ilska. Han har kandiderat fr Vnsterpartiet, s det kan ju frklara en del. Nr vag ppet berttande fr honom att jag gillar Trump frskte han sl mig p kften och kallade mig "facisthora". Sanningen r jobbig fr woke-vnstern.

Jag jobbar p en statlig myndighet i Stockholm skall tillggas.

Jsses, svenskar som tror de genom namninsamling med svenska namn kan f till ett ogiltigfrklarande av ett amerikanskt presidentval. Att de ens tnker den tanken r s frbluffande korkat att man inte tror sina ron, men samtidigt s r ju vnsterblivna svenskar s hr fullkomligt borta.

Den dr statliga myndigheten borde kanske installera lite skerhetsdrrar samt en del annan lmplig utrustning fr t.ex. el-chocks-terapi. Sedan r det bara att byta skyltar som sger att detta r ett mentalsjukhus. Om det finns ngra anstllda dr som r friska kan de ta rollerna som mentalsktare.
Citera
2024-11-07, 05:36
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Sjlvklart. Du ocks?

Om nu Trump r s uppenbart farlig och ostabil. Vad sger det om en motkandidat som inte kan sl honom?

Det dr om narcissismen hller jag med om men det behver inte vara en dlig egenskap fr en ledare. Betnk motsatsen. "Inte ska lilla jag vara till besvr" ledaren?

Mnga som analyserat valresultatet menar att Trump segrade pga Dems odugliga hantering av sin valkampanj. Trump vann sledes inte p grund av sin egen frtrfflighet utan pga Dems uselhet.

Jag vet inte.
Citera
2024-11-07, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polisen.Kreml
Mnga som analyserat valresultatet menar att Trump segrade pga Dems odugliga hantering av sin valkampanj. Trump vann sledes inte p grund av sin egen frtrfflighet utan pga Dems uselhet.

Jag vet inte.

Det r klart "experterna" som haft s fel om Trump inte nu kan erknna detta, d mste de istllet skylla p annat fr att fortstta kunna kalla Trump fr en idiot.

Verkligheten r nog snarare den att Dems var dliga men att Trump och hans team var mycket bra. Trump formade ett extremt starkt lag som fungerade ypperligt tillsammans, inte minst multi-geniet Musk var extremt viktigt fr hela kampanjen men ven mnga andra. Vance var bevisligen ett lysande val som VP och det var hans debatt mot Walz som blev startskottet fr trenden upp fr Trump.
Citera
2024-11-07, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Pratade med lite nra folk till mig idag.
Flera tror p riktigt att WWIII kommer med expressfart.
Putin kommer ta bde Polen, baltlnderna och ev Finland inom kort.
Detta tydligen med Kinas hjlp.
Och det r en total katastrof fr klimatet

Detta r frn vre medelklass med 10 milj-villor, nya bilar osv.

MSMs grepp om den naive svensken r skrmmande.

Instmmer, den hjrntvttade svensken r skrmmande, 80 % av svenskarna r mer eller mindre efterblivna tyvrr...
Citera
2024-11-07, 05:55
Medlem
SysterMorbids avatar
Citat:
Ganska underhllande att se alla reaktioner p min arbetsplats. En snubbe gick omkring och gjorde en namninsamling mot Trump. Han hoppas p att f till ett nyval. Att han p allvar tror att det r mjligt r ganska talande...

En annan kvinnlig kollega brt ihop totalt och brjade grta i fikarummet under eftermiddagen. Hon har sjukskrivit sig imorgon p.g.a. "psykisk ohlsa"

Det sjukaste var nog en av vra vaktmstare som slog snder en drr och slog hl i vggen med en hammare av ren ilska. Han har kandiderat fr Vnsterpartiet, s det kan ju frklara en del. Nr vag ppet berttande fr honom att jag gillar Trump frskte han sl mig p kften och kallade mig "facisthora". Sanningen r jobbig fr woke-vnstern.

Sjukt.. vad jobbar du p fr efterbliven myndighet?

Jag har ngra liknande muppar p mitt jobb men inte s extrema. Detta r nog ett bevis p att Trump behvs.
Citera
2024-11-07, 05:56
Medlem
Jag tror Harris vinner valet. Det visar iaf den senaste opinionsunderskningen, s det s.

Den som tror ngot annat r en idiot, fr det r i vart fall inte jag.

Tjillevippen!
Citera
2024-11-07, 06:13
Medlem
Citat:

Jobbar du p en daglig verksamhet?
Citera
2024-11-07, 06:22
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av AleksejRomanov
Jobbar du p en daglig verksamhet?

Samhall eller "Snickeriet" lter det som. Politiskt intresse tydligen bland sren.
Citera
2024-11-07, 06:25
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av FreeMarketPatriot
Det r klart "experterna" som haft s fel om Trump inte nu kan erknna detta, d mste de istllet skylla p annat fr att fortstta kunna kalla Trump fr en idiot.

Verkligheten r nog snarare den att Dems var dliga men att Trump och hans team var mycket bra. Trump formade ett extremt starkt lag som fungerade ypperligt tillsammans, inte minst multi-geniet Musk var extremt viktigt fr hela kampanjen men ven mnga andra. Vance var bevisligen ett lysande val som VP och det var hans debatt mot Walz som blev startskottet fr trenden upp fr Trump.

Nej det r inte bilden som analytikerna i USA mlar upp. Trumps hela kampanj sgas och anses vara den smsta i GOPs politiska historia och segern beror enbart p att Dems gjorde bort sig med att tex lta Joe Biden vara kvar som sin kandidat in absurdum. Du behver vara dum p grnsen till efterbliven fr att inte frst detta
Citera
2024-11-07, 06:28
Medlem
Citat:
Nej det r inte bilden som analytikerna i USA mlar upp. Trumps hela kampanj sgas och anses vara den smsta i GOPs politiska historia och segern beror enbart p att Dems gjorde bort sig med att tex lta Joe Biden vara kvar som sin kandidat in absurdum. Du behver vara dum p grnsen till efterbliven fr att inte frst detta

Vad nej?
Dessa "experter" har haft helt fel om Trump och klarar nu inte av att erknna sina fel helt enkelt. De kan inte erknna att Trump var lysande eftersom de tidigare sagt att han r usel.
Citera
2024-11-07, 06:30
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av FreeMarketPatriot
Vad nej?
Dessa "experter" har haft helt fel om Trump och klarar nu inte av att erknna sina fel helt enkelt. De kan inte erknna att Trump var lysande eftersom de tidigare sagt att han r usel.

Nej. Trump r fortfarande usel p alla niver men hade en jvla tur att Dems sjabblade bort sin chans. De lt Joe Biden skmma ut sig alltfr lnge och nr vl Harris kom p plats var det redan fr sent + att hon knappast r deras bsta kandidat. Harris var en ndlsning som inte hll mttet.
Citera
2024-11-07, 06:34
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Citat:
Nej. Trump r fortfarande usel p alla niver men hade en jvla tur att Dems sjabblade bort sin chans. De lt Joe Biden skmma ut sig alltfr lnge och nr vl Harris kom p plats var det redan fr sent + att hon knappast r deras bsta kandidat. Harris var en ndlsning som inte hll mttet.
Sant, nsta gng s borde vlja ngon som inte r woke. Kvinna eller frgad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in