Citat:
Ursprungligen postat av
Martensite
Ganska underhllande att se alla reaktioner p min arbetsplats. En snubbe gick omkring och gjorde en namninsamling mot Trump. Han hoppas p att f till ett nyval. Att han p allvar tror att det r mjligt r ganska talande...
En annan kvinnlig kollega brt ihop totalt och brjade grta i fikarummet under eftermiddagen. Hon har sjukskrivit sig imorgon p.g.a. "psykisk ohlsa"
Det sjukaste var nog en av vra vaktmstare som slog snder en drr och slog hl i vggen med en hammare av ren ilska. Han har kandiderat fr Vnsterpartiet, s det kan ju frklara en del. Nr vag ppet berttande fr honom att jag gillar Trump frskte han sl mig p kften och kallade mig "facisthora". Sanningen r jobbig fr woke-vnstern.
Jag jobbar p en statlig myndighet i Stockholm skall tillggas.
Jsses, svenskar som tror de genom namninsamling med svenska namn kan f till ett ogiltigfrklarande av ett amerikanskt presidentval. Att de ens tnker den tanken r s frbluffande korkat att man inte tror sina ron, men samtidigt s r ju vnsterblivna svenskar s hr fullkomligt borta.
Den dr statliga myndigheten borde kanske installera lite skerhetsdrrar samt en del annan lmplig utrustning fr t.ex. el-chocks-terapi. Sedan r det bara att byta skyltar som sger att detta r ett mentalsjukhus. Om det finns ngra anstllda dr som r friska kan de ta rollerna som mentalsktare.