Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-11-07, 07:55
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeMarketPatriot
Varfr skulle demokraterna d vgra infra tgrder som motverkar fusk?
Det gr inte ihop.

Drfr att det inte finns ngot pvisat valfusk frutom i Trump-fansens hjrntvttade huvuden. Du och dina patetiska gelikar anvnder er enbart av halmstrn i form av konspirationsteorier fr att spinna vidare p Trumps fantasier. Patetiskt!
Citera
2024-11-07, 07:56
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Jaha! Och vad innebr det att vara politiskt korrekt?
Haha jag fattade inte frst, jag trodde bara du va en snorunge som lekte troll och var ledsen i gat ver att Trump vann, men nu frstr jag att du r retarderad p riktigt.

Du r sannolikt konsekvensen av att man stngde ner det rasbiologiska institutet.(en typisk konsekvens av politisk korrekthet frvrigt.)
Men men, det ska snart bli ndring p det.

Du fr vl nska dig ett ordlexikon i julklapp om du tycker att det anvnds fr komplicerade ord hr inne, men slsa inte min tid, jag r inte din pappa.
Citera
2024-11-07, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
r vrlden platt ocks?
vne va tkr du?
Citera
2024-11-07, 07:58
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HyperboreanCREW-14
Haha jag fattade inte frst, jag trodde bara du va en snorunge som lekte troll, men nu frstr jag att du r retarderad p riktigt.

Du r sannolikt konsekvensen av att man stngde ner det rasbiologiska institutet.(en typisk konsekvens av politisk korrekthet frvrigt.)

Du fr vl nska dig ett ordlexikon i julklapp om du tycker att det anvnds fr komplicerade ord hr inne, men slsa inte min tid, jag r inte din pappa.

Jag frstr. Du och dina retarderade Trump-lapdogs frstr allts inte de ord som ni dagligen anvnder. Tack, d vet jag.
Citera
2024-11-07, 08:03
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Haha jag fattade inte frst, jag trodde bara du va en snorunge som lekte troll och var ledsen i gat ver att Trump vann, men nu frstr jag att du r retarderad p riktigt.

Det r mer vertygande om du inte skriver sdr mycket, du verkar supertrstig. :/
Citera
2024-11-07, 08:04
Medlem
Citat:
Nej d. Det r inte demokraterna som imponeras av valfuskande diktaturer. Det r Putins lilla bitch, Donald Trump, som gr det.

Citat:
Drfr att det inte finns ngot pvisat valfusk frutom i Trump-fansens hjrntvttade huvuden. Du och dina patetiska gelikar anvnder er enbart av halmstrn i form av konspirationsteorier fr att spinna vidare p Trumps fantasier. Patetiskt!

Du skrev ju nyss att Trump valfuskade s du sger emot dig sjlv.
Varfr vgrade demokraterna att infra tgrder mot valfusk om de sjlva inte fuskar men tror att Trump gr det?

Det gr inte ihop som sagt.
Citera
2024-11-07, 08:04
Medlem
Citat:
Jag frstr. Du och dina retarderade Trump-lapdogs frstr allts inte de ord som ni dagligen anvnder. Tack, d vet jag.
Naah du kmpar i ondan lilla sojapojke, du kan inte gra mig upprrd eller krnkt med din dumhet,
jag tycker bara synd om dig.

Bttre lycka nsta val. (Om det nu blir fler, kanske lika bra att avskaffa demokratin ,frbjuda libereralism och stta vnsterblivna i interneringslger.
Sverige blir vrldsledande p produktion av lampskrmar och tvl...)
Senast redigerad av HyperboreanCREW-14 2024-11-07 kl. 08:07.
Citera
2024-11-07, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MomsPlusSkatt
Det r mer vertygande om du inte skriver sdr mycket, du verkar supertrstig. :/
Oy vey! Allt annat n trstig efter alla liberala trar jag intagit det senaste dygnet.

Jag hade bara inte tid att gra mitt inlgg kortare...😎
Citera
2024-11-07, 08:09
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Du skrev ju nyss att Trump valfuskade s du sger emot dig sjlv.
Varfr vgrade demokraterna att infra tgrder mot valfusk om de sjlva inte fuskar men tror att Trump gr det?

Det gr inte ihop som sagt.

Nej, jag skrev inte att Trump valfuskade. Dremot att han r imponerad av ledare som valfuskar. Det r en viss skillnad.

Du har absolut inga belgg fr att demokraterna genomfrt valfusk, din patetiska konspirationsdre.
Citera
2024-11-07, 08:13
Medlem
Citat:
Nej, jag skrev inte att Trump valfuskade. Dremot att han r imponerad av ledare som valfuskar. Det r en viss skillnad.

Du har absolut inga belgg fr att demokraterna genomfrt valfusk, din patetiska konspirationsdre.

S varfr r demokraterna s starkt emot att frsvra valfusk s att sdana hr "konspirationsteorier" inte fr fste d? Vad r de s rdda fr och varfr vinner de bara i delstater som inte krver ID?
Citera
2024-11-07, 08:13
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Naah du kmpar i ondan lilla sojapojke, du kan inte gra mig upprrd eller krnkt med din dumhet,
jag tycker bara synd om dig.

Bttre lycka nsta val. (Om det nu blir fler, kanske lika bra att avskaffa demokratin ,frbjuda libereralism och stta vnsterblivna i interneringslger.
Sverige blir vrldsledande p produktion av lampskrmar och tvl...)

Du behver inte tycka synd om mig. Du utgr endast min morgonunderhllning, kra Trumphora.

Trevlig helg!
Citera
2024-11-07, 08:15
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
S varfr r demokraterna s starkt emot att frsvra valfusk s att sdana hr "konspirationsteorier" inte fr fste d? Vad r de s rdda fr och varfr vinner de bara i delstater som inte krver ID?

Jaha! S du erknner nu att det r konspirationsteorier. Vad r d problemet om det inte frekommer valfusk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in