2024-11-10, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
😂
Ja, det r till att frska lta redig men med tanke p hur du lter annars var det vldigt... ehum... hgtravande.

Framfrallt tillfrde du noll, helt utanfr ramen.
Vilken smrja...

Som vanligt hade du inte en enda invndning i sak, bara svammel.
Rent patetiskt att skriva ett inlgg med noll innehll i sak och skriva "Framfrallt tillfrde du noll".
Citera
2024-11-10, 05:01
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Enligt vem har det inte betydelse? Rasister som insett att de r rasister?
Keep telling yourself that.

Du fick svrt att svara p det jag faktiskt skrev, eller hur?
Att det r rasism att snacka om att ett folk r Israels regering, och dessutom alla av samma ras som ngonsin levt, specifikt offer fr folkmord fr 80 r sen.
Ja, det r precis som att sga att svarta r si och s fr kolla p folkmordet i Rwanda, kolla p gngkriminella svarta i USA, sdana r dem, rasen.

Nej. Rasism r inte irrelevant.
Det r samma med gngkriminella hr ju. Inte r de svenskar.
Citera
2024-11-10, 05:04
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeMarketPatriot
Som vanligt hade du inte en enda invndning i sak, bara svammel.
Rent patetiskt att skriva ett inlgg med noll innehll i sak och skriva "Framfrallt tillfrde du noll".
Nej, det finns nmligen ingenting att svara p, eftersom du inte ens hll en rd trd.

Det handlade inte om massinvandring, du fr vl gnlla bst du vill p din kammare.
Citera
2024-11-10, 05:08
Medlem
Citat:
Nej, det finns nmligen ingenting att svara p, eftersom du inte ens hll en rd trd.

Det handlade inte om massinvandring, du fr vl gnlla bst du vill p din kammare.

Om det inte finns ngot att svara p fr att du r svarsls, varfr skriver du d ens ett inlgg?
Din logik gr inte ihop hr heller.

Hur ska man kunna fr samtal om vilken politik vi ska ha i landet om man inte fritt fr diskutera de problem vi har i samhllet? Det gr frsts inte och det r drfr yttrandefrihet r helt vitalt fr demokrati.

De som r emot yttrandefrihet r antidemokrater.
Citera
2024-11-10, 05:16
Medlem
develis avatar
Citat:
Om det inte finns ngot att svara p fr att du r svarsls, varfr skriver du d ens ett inlgg?
Din logik gr inte ihop hr heller.

Hur ska man kunna fr samtal om vilken politik vi ska ha i landet om man inte fritt fr diskutera de problem vi har i samhllet? Det gr frsts inte och det r drfr yttrandefrihet r helt vitalt fr demokrati.

De som r emot yttrandefrihet r antidemokrater.
Du fr vl fr fan diskutera bst du vill, inte mig emot. Sjung ut om USAs massinvandring som inte ens drabbar dig;

Jag diskuterade dremot judar i USA och att bejublat hgt i tak relaterat till hatretorik snabbt kan falla inom ramen fr hatbrott.

Jag diskuterade sen att Trump frhver sig p yttrandefriheten om han hotar med att hva sndningslicens.
Citera
2024-11-10, 05:18
Medlem
Citat:
Du fr vl fr fan diskutera bst du vill, inte mig emot. Sjung ut om USAs massinvandring som inte ens drabbar dig;

Jag diskuterade dremot judar i USA och att bejublat hgt i tak relsterat till hatretorik kan snabbt falls inom ramen fr hatbrott.

Jag diskuterade sen att Trump frhver sig p yttrandefriheten om han hotar med att hva sndningslicens.

Ja nu efter Trumps seger s kan vi det ja, det var drfr valet var s viktigt, demokratin stod p spel.
Hade demokraterna vunnit hade de avskaffat yttrandefriheten och drmed demokratin, de r fascister.
Citera
2024-11-10, 05:23
Medlem
develis avatar
Citat:
Ja nu efter Trumps seger s kan vi det ja, det var drfr valet var s viktigt, demokratin stod p spel.
Hade demokraterna vunnit hade de avskaffat yttrandefriheten och drmed demokratin, de r fascister.
Bah...
Den enda du grundlurat r dig sjlv.
Har du ocks gtt i nn sorts symbios med Trump?
Jag antar att du inte bor i usa. Du kommer sledes inte drabbas av varken bu eller b relaterat till yttrandefrihet.

S sluta snacka i vi-form.
Citera
2024-11-10, 05:26
Medlem
Citat:
Bah...
Den enda du grundlurat r dig sjlv.
Har du ocks gtt i nn sorts symbios med Trump?
Jag antar att du inte bor i usa. Du kommer sledes inte drabbas av varken bu eller b.

S sluta snacka i vi-form.

terigen vljer du att svamla nr du r svarsls.
Du klarar inte av att bemta argumentet att demokraterna gick till val p att dda yttrandefriheten och drmed demokratin.

Om man lgger sin rst p avskaffandet at yttrandefriheten blir det ddsstten fr demokratin, s hur r man funtad om man rstar fr att avskaffa fria val?
Citera
2024-11-10, 05:36
Medlem
develis avatar
Citat:
terigen vljer du att svamla nr du r svarsls.
Du klarar inte av att bemta argumentet att demokraterna gick till val p att dda yttrandefriheten och drmed demokratin.

Om man lgger sin rst p avskaffandet at yttrandefriheten blir det ddsstten fr demokratin, s hur r man funtad om man rstar fr att avskaffa fria val?
Om du s upprepar dig likt en robot s var inte demokraterna tnkt att dda yttrandefriheten.
Det r ingen mlsttning, det r taget ur din rv och om du hade nn tankefrmga:
Hur i hela friden har du tnkt dig att konstitutionen skulle kunna hvas?

Jag var fr vrig vldigt tydlig.
Du skriver i vi-form som om du skulle drabbas av USAs inrikespolitik.
Du pverkas inte ang demokrati - eller yttrandefriheten specifikt - s ingenting stod p spel.
Citat:
Citera
2024-11-10, 05:40
Medlem
Citat:
Om du s upprepar dig likt en robot s var inte demokraterna tnkt att dda yttrandefriheten.
Det r ingen mlsttning, det r taget ur din rv och om du hade nn tankefrmga:
Hur i hela friden har du tnkt dig att konstitutionen skulle kunna hvas?

Jag var fr vrig vldigt tydlig.
Du skriver i vi-form som om du skulle drabbas av USAs inrikespolitik.
Du pverkas inte ang demokrati - eller yttrandefriheten specifikt - s ingenting stod p spel.

Bde Kamala och Walz har sagt att de vill dda yttrandefriheten s det r ett tydligt uttalat ml ja.

Det finns flera stt att gra detta, ett r att ndra konstitutionen men det finns ocks andra stt som de har frskt och som har avsljats.

Detta var att val om demokratins verlevnad och den goda sidan vann, men det var nra.
Citera
2024-11-10, 05:45
Medlem
develis avatar
Citat:
Bde Kamala och Walz har sagt att de vill dda yttrandefriheten s det r ett tydligt uttalat ml ja.

Det finns flera stt att gra detta, ett r att ndra konstitutionen men det finns ocks andra stt som de har frskt och som har avsljats.

Detta var att val om demokratins verlevnad och den goda sidan vann, men det var nra.
Nej det har de inte sagt. Om du ska ljuga s kan du vl iaf gra det mer sofistikerat?
😂
Nej.
De kan inte ndra grundlagen.

Tack fr diskussionen, p den hr nivn fr du allt lira med dig sjlv.
Citera
2024-11-10, 05:49
Medlem
Citat:
Nej det har de inte sagt. Om du ska ljuga s kan du vl iaf gra det mer sofistikerat?
😂
Nej.
De kan inte ndra grundlagen.

Tack fr diskussionen, p den hr nivn fr du allt lira med dig sjlv.

S du har missat detta, verkligen?
Ja det frklarar i s fall din naivitet, du knner inte till vad bde Kamala och Walz har sagt, d ska du f ett par exempel p detta.

https://x.com/TheRabbitHole84/status...20894680502458
https://x.com/PhilHollowayEsq/status...33559881400409

Bde tv accepterar allts inte yttrandefriheten som rder p X, de vill bestmma vad som r misinformation fr att sedan frbjuda det.

Hr har du ocks ett exempel p vad de anser r dangerous misinformation:
https://x.com/WesternLensman/status/1843374379373306121

Demokraterna r fascister och antidemokrater, livfarliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in