Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-06, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamSanchez
President Donald Trump said Monday that he has been taking anti-malaria drug hydroxychloroquine for over a week to prevent coronavirus infection even though it is not yet a proven treatment.

Han sa det inte helt s som du vill ha de det till. Men de visade sig fungera. Men det fr inte forskas p s klart.
Kr du fortfarande bil med munnskydd?
Jag har fr mig att han freslog att man kunde injicera desinfektionsmedel p ngon presskonferens och lkaren sg vldigt obekvm ut med det uttalandet.
Citera
2024-11-06, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Fan vad det mste suga fr Biden detta. Han trodde p fullt allvar att han hade bst chanser mot Trump och s tvingas han bort och partiet frlorar valet. Han mste knna en enorm bitterhet, kanske kryddat med en smula skadegldje.

Det r fullt mjligt att Biden gillar att Kamala fick stryk. Hon var ljust mot honom och innerst inne hatar han nog henne. Fanns nog en andning till att han passerade i en Trump keps tidigare.
Citera
2024-11-06, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Hur lng tid tog det fr Trump att erknna sig besegrad frra gngen?
Vilket han fick rttmtig kritik fr. Kommer vi att f hra samma kritik riktad mot Harris? Och vem kan glmma valet r 2000? Det r tydligen bara nr hgerkandidaten ifrgastter resultatet som det r klandervrt.
Citera
2024-11-06, 16:01
Medlem
erik.otuktssons avatar
Citat:
Fan vad det mste suga fr Biden detta. Han trodde p fullt allvar att han hade bst chanser mot Trump och s tvingas han bort och partiet frlorar valet. Han mste knna en enorm bitterhet, kanske kryddat med en smula skadegldje.

Tror han r fullt upptagen med att fantisera om att sniffa dagisbarns hr, eller s dagdrmmer han vl om sin stackars farbror som "blev uppten av kannibaler", eller ngot annat tokigt. Den demente gubbjveln har inte varit nrvarande sedan tidigt 2022, och det r nog ytterst inte han som br lastas hr, utan hans hanterare inom DNC, som av ngon anledning tyckte det var bttre att lta honom hllas n att vara proaktiv och jobba fr att vinna valet. De litade skert blint p att alla inom media som srar p skinkorna fr Den Goda Lran skulle vinna valet t dem.

Jag menar, Kamel-Harry r ju bde kvinna och neger. Identitetspolitikens vta drm. Hur skulle hon inte kunna vinna valet?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Losnut
Vet fortfarande vad jag tycker om Trump men om det kommer ngot bra av detta r det nog att dagarna fr godhetsknarkande vnstermnniskor som driver identitetspolitik som om den vsterlndska demokratin hngde p det r rknade.

Jag hller med dig. Trump r en skitstvel. Men en skitstvel med hjrtat p rtta stllet. Och frhoppningsvis kommer politikerna i EU-parlamentet fatta t vilket hll vinden blser. Det mste bli ett slut p oreglerad illegal migration frn MENA-lnder. Slut med omskrelse av pojkar till flickor. Slut med munkavle och cancelering av obekvma sikter.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
https://thehill.com/homenews/campaig...ania-election/
https://www.fox5atlanta.com/election...orgia-fox-news

Georgia har strst andel svarta i hela USA, vilket visar att de svarta kndisar som Beyonce, Rihanna och Oprah... vertygade inte svarta att rsta p Harris.
ven latinamerikaner rstade p Trump.

Nu ska han hlla tal, r ni njda?
Helnjd! Hr ska det firas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Sydsvenskan visar var de str som vanligt.

https://www.sydsvenskan.se/2024-11-0...li-en-mardrom/
Allt som Olle Lnnaeus skriver r extremt vinklat.
Citera
Medlem
Citat:
Tror frlusten mer har att gra p fljdeffekterna av pandemin.
Med tanke p den skyhga inflationen som varit i hela vrlden och dom flesta skyller det p sina lnders ledare, r jag mer frvnad ifall ett land INTE byter bort det ledande skiktet i dessa tider.

Men absolut att demokraterna inte direkt gjorde det enklare fr sig att frneka Bidens kognitiva frmga spass lnge och dessutom byta ut till en kandidat som fick 1% av primrvalsrsterna fr 4 r sedan utan att ha ett val om det.
Fruktansvrt klantigt!
Citera
2024-11-06, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erik.otuktsson
Jag r inget fan av Putin

Men det r jag. Massmedia och pbeln i Sverige kan inte f mig att tnka annorlunda dr heller. Putin r strre n Bismarck. Tillsammans med Donald Trump kan det bli fred i Europa. De strsta idioterna r de rysshatande NATO-hjonen i Sverige, i Finland, i Polen och liknande lnder. Tala om att ha frstrt Europa p egen hand med sin krigshets. D tnker jag p Tyskland och Sverige och inte bara Ukraina.
Citera
2024-11-06, 16:05
Medlem
Rookie81s avatar
Ja nu gr vl vrlden under igen😂. Trots att allt man lovade skulle hnda under Trumps frsta period hnde under Bidens period (snkt ekonomi och vrldskrig) tror vi terigen p undergng 2.0 nr monstret Trump blir president!
Citera
2024-11-06, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiereGoogles
Tror frlusten mer har att gra p fljdeffekterna av pandemin.
Med tanke p den skyhga inflationen som varit i hela vrlden och dom flesta skyller det p sina lnders ledare, r jag mer frvnad ifall ett land INTE byter bort det ledande skiktet i dessa tider.

Men absolut att demokraterna inte direkt gjorde det enklare fr sig att frneka Bidens kognitiva frmga spass lnge och dessutom byta ut till en kandidat som fick 1% av primrvalsrsterna fr 4 r sedan utan att ha ett val om det.
Fruktansvrt klantigt!
Trump vann fr folk tror mer p honom, hans policies och vad han kan stadkomma med USA. Ingen trodde p ett ord Kamala sa d allt hon sa bara var motsgelser.
Citera
2024-11-06, 16:06
Medlem
erik.otuktssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfghanMupp
Men det r jag. Massmedia och pbeln i Sverige kan inte f mig att tnka annorlunda dr heller. Putin r strre n Bismarck. Tillsammans med Donald Trump kan det bli fred i Europa. De strsta idioterna r de rysshatande NATO-hjonen i Sverige, i Finland, i Polen och liknande lnder. Tala om att ha frstrt Europa p egen hand med sin krigshets. D tnker jag p Tyskland och Sverige och inte bara Ukraina.

Jag r fortsatt inget fan av Putin, d jag anser att han har runkat t Sovjetunionens minne alldeles fr lnge, men visst har du en pong att NATO och NATO-vurmare (era jvla ckel) har eldat p konflikten ngot s in i helvete.

Den som faktiskt fljt kriget vet redan om att NATO:s expandering sterut var en bidragande faktor till den initiala invasionen, ven om det inte r hela historien. Men visst hade det varit hftigt att se Trump sluta fred med Putin. Sen kan de grna f invadera Europa under premissen att kasta ut frmmande raselement
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in