Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-11-06, 17:16
Medlem
EpicUsernames avatar
Han r typ dement, eller fr gammal, och har uppenbara kopplingar till pedofili, Epstein o.s.v.
Allts p senare tid har han blivit allt skevare, var inte sdr skev tidigare men med ldern blir ju folk ofta sdana nr hjrnfunktionerna detorierar.

Men vem vet kanske det blir mindre krig i vrlden eller ngot?

Ska bli roligt och se vad galningen ska hitta p som ngon annan skrev. Kanske inte blir s dligt som mnga antar?

Dock r valet en show, tror inte ett dyft p att rsterna avgr ngot. Sedan styr nd andra hgre upp, Trump r bara en frontfigur typ.

Och folk hr som tar upp Trump med covid i negativ bemrkelse, rligt talat s var det republikanernas starka sida d man inte fll offer fr den korrupta lkemedelsindustrin. Rabiata provaxxare som litar blint p lkemedelsindustrin ska knipa igen och inse att man gjort bort sig. Finns andra saker att kritisera Trump fr, spelar ingen roll om han sa ngot skevt om covid, vi sg nnu skevare saker frn extrema provaxxare som ville ha fascistpass och tog folks jobb ifrn folk som inte vill riskera sin hlsa mot en mild sjukdom som till stor del drabbade ldre och svrt sjuka. Alla icke vaxxade skulle hamna i respirator ju? Jag knner noll folk som skadades i covid(och alla jag knner har typ liknande upplevelse, i synnerhet i Sverige, massa icke vaccinerade i alla mjliga ldrar t.o.m. gamla) men knner folk som rkat ut fr vaccinbiverkningar.
Senast redigerad av EpicUsername 2024-11-06 kl. 17:18.
Citera
2024-11-06, 17:16
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triton5150
Demokraterna sklart eftersom man visste att en del skulle rsta p honom om han var kvar.
Tas han bort kan dom inte rsta p honom. D skulle en del av dessa ha rstat p Trump.
Det jag sger kommer direkt frn Kennedy sjlv.
Ge mig klla fr sikter tagna ur rven intresserar mig inte.

Jag har fljt media i usa och undrar vad du grundar pstende p.
Citera
2024-11-06, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Men jag har utbildning nog att diskutera Trumps strning och det tragiska r att han lyckas luras skiten ur folk.

Ja, det r NPD och han klickar i fr flera kriterier som krvs.
Nej du har inte utbildning p sdant om du tror att du kan stta en diagnos genom en tv-skrm dr personen framtrder i offentliga sammanhang. Det visar snarare att du saknar kunskap i mnet helt och hllet.

Men jag kan dremot stta diagnos p dig bara genom att lsa dina inlgg hr. Du lider av grav TDS och risken r verhngande att den kommer frsmras kraftigt och snabbt framver. Det kommer bli fantastiskt kul fr oss andra att beskda.

Det r en av de bsta sakerna med att Trump vann, att man kommer f se TDS p helt nya niver. Snlla, behll ditt anvndarnamn hela vgen till nsta val s att vi kan flja denna kollaps.
Citera
2024-11-06, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aniani1
Underbart att se och hra besvikelsen och bedrvelsen hos svl SVT som Tv4-studion ver Trumps kross. Det verkar fr fan som att ngon dtt. Haha, in your face!!

Jag uppmanar alla som bryr sig att anmla Fouad Youcefi SVT:s USA-korrespondent till granskningsnmnden. Dags att dessa straffas fr sina lgner.

Han skriver idag att Trump ska betala skadestnd fr att ha vldtagit en kvinna. En ren jvla lgn.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/y...-lyckades-igen
Citera
2024-11-06, 17:18
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triton5150
Jag noterar en sak som p ett stt hnger samman med att sabotera ett val.
Nr Robert F. Kennedy Jr. hoppade av Demokraterna s gjorde demokraterna allt fr att f bort honom frn valsedlarna. Nr dom fick veta att han skulle stdja Trump ville man ha kvar honom. En oerhrt smutsig taktik.

Han fick ver 12 000 rster i Alabama. Nu kvittar det eftersom Trump krossade totalt dr.
I Wisconsin har han nu 16 667 rster. Dr var det mer jmnt mellan Harris och Trump vilket i vrsta fall hade kunnat ge Harris den delstaten. Tror det skiljer c:a 32 000 rster dr.

lnk?

Inget frn Harris nnu, men hur ltt r det att framtrda under ett mentalt sammanbrott?
Tur att en s labil person inte blev vrldens mktigaste.....
Citera
2024-11-06, 17:19
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Han r typ dement, eller fr gammal, och har uppenbara kopplingar till pedofili, Epstein o.s.v.
Allts p senare tid har han blivit allt skevare, var inte sdr skev tidigare men med ldern blir ju folk ofta sdana nr hjrnfunktionerna detorierar.

Men vem vet kanske det blir mindre krig i vrlden eller ngot?

Ska bli roligt och se vad galningen ska hitta p som ngon annan skrev.

Dock r valet en show, tror inte ett dyft p att rsterna avgr ngot. Sedan styr nd andra hgre upp, Trump r bara en frontfigur typ.

Och folk hr som tar upp Trump med covid i negativ bemrkelse, rligt talat s var det republikanernas starka sida d man inte fll offer fr den korrupta lkemedelsindustrin. Rabiata provaxxare som litar blint p lkemedelsindustrin ska knipa igen och inse att man gjort bort sig. Finns andra saker att kritisera Trump fr, spelar ingen roll om han sa ngot skevt om covid, vi sg nnu skevare saker frn extrema provaxxare som ville ha fascistpass och tog folks jobb ifrn folk som inte vill riskera sin hlsa mot en mild sjukdom som till stor del drabbade ldre och svrt sjuka. Alla icke vaxxade skulle hamna i respirator ju? Jag knner noll folk som skadades i covid(och alla jag knner har typ liknande upplevelse, i synnerhet i Sverige) men knner folk som rkat ut fr vaccinbiverkningar.
Ja, det ska bli intressant att flja utvecklingen.
Men inte roligt...

Den stora faran r JFKjr och vad han nu hittar p med bla CDC eftersom det ger pverkan internationellt.
Ang usa kan man bara beklaga vad de kommer f uppleva IRL.
Citera
Medlem
Citat:
Ge mig klla fr sikter tagna ur rven intresserar mig inte.

Jag har fljt media i usa och undrar vad du grundar pstende p.

Om du tror jag tnker leta fram en intervju med Kennedy s tror du jvligt fel. Jag tycker allmnt illa om dig s tro fr fan inte att jag gr dig tjnster d.
Citera
Medlem
EpicUsernames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
lnk?

Inget frn Harris nnu, men hur ltt r det att framtrda under ett mentalt sammanbrott?
Tur att en s labil person inte blev vrldens mktigaste.....
Lol som om Trump r bttre mentalt, sg du inte hans sammanbrott typ p grund av debatter?

Citat:
Ja, det ska bli intressant att flja utvecklingen.
Men inte roligt...

Den stora faran r JFKjr och vad han nu hittar p med bla CDC eftersom det ger pverkan internationellt.
Ang usa kan man bara beklaga vad de kommer f uppleva IRL.
They asked for it isdanafall. Ignorance is bliss. Men okej kanske det blir inte som vi antar som sagt. Trump r oberknelig. Tyvrr r magaextremister typ sekterister dock, men frmodligen lngt ifrn alla som rstar p Trump.
Senast redigerad av EpicUsername 2024-11-06 kl. 17:21.
Citera
2024-11-06, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
Nej jag r inte fr krig. Drfr tycker jag att Ryssland inte ska vinna ngonting p kriget.
Du r emot krig s drfr vill du ha fortsatt krig.

Ajjemn
Citera
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Men pongen r att du inte fljt valet alls. Du har fljt en av media phittad och frljugen bild som inte har ngon koppling alls till den objektiva verkligheten. En phittad saga. Det r utefter denna falska verklighet du baserat allting p.

Nu har dock den riktiga verkligheten kommit ifatt dig - Trump vann enkelt. Varenda inlgg du spammat p forumet dagligen om USA-valet har samtliga visat sig ha fel om precis allting. En tnkande individ kommer till insikt nr man stlls fr den verkligheten - en hjrntvttad sna fortstter dunka huvudet i samma vgg och fortstter att vara helt ofrmgen att frst hur Trump kunde vinna.

Du r dock inte ensam om detta i Sverige, dr en majoritet levt i samma fantasivrld som du gjort, men f r nd s extremt vilseledda som du visat upp med dina inlgg.

Det kan nd inte knnas srskilt bra att ha haft fel om precis allting, inte sant?

Fast.. det r rtt efterblivet att tnka som dig.

Eller tnkte du att Biden var skitbra helt pltsligt.. bara fr att han vann frra valet? D hade ju majoriteten rtt och du helt fel om precis allting? Verkligheten kom ikapp dig d? r du 12 r?

Jag frstr hur Trump kunde vinna. Och tycker absolut inte att han frtjnar mindre kritik fr sitt agerande, sin pisspersonlighet och Megalomani (som han sjlvklart lider av).

Jag tycker fortfarande att Kamala r en otroligt mer sympatisk person, som jag mycket hellre har i mitt umgnge n Trump. Och som jag litar p betydligt mer n Trump.

Min kritik gllande Trump har inte frndrats ngot nmnvrt. Han r fortfarande en bedragande begagnad-bil-bettlare. Men.. han visade en sida igr som jag gillade, s han fr EN chans. Och framfr allt s har han ngra vuxna och intelligenta individer runt sig som jag respekterar, och det bidrar ocks.

Om du dremot tror att Trumps vinst p ngot stt tvttar hans smutsiga byk och frlter alla dumheter, s r den uppenbara snan du. Likas om du fortstter inbilla dig att de som inte tycker som du r zombier som r lurade av media, fr att du inte har hjrna att bilda dig en annan uppfattning.

Men nu tittar vi framt.. och hoppas att det blir bra.
Citera
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Nej du har inte utbildning p sdant om du tror att du kan stta en diagnos genom en tv-skrm dr personen framtrder i offentliga sammanhang. Det visar snarare att du saknar kunskap i mnet helt och hllet.

Men jag kan dremot stta diagnos p dig bara genom att lsa dina inlgg hr. Du lider av grav TDS och risken r verhngande att den kommer frsmras kraftigt och snabbt framver. Det kommer bli fantastiskt kul fr oss andra att beskda.

Det r en av de bsta sakerna med att Trump vann, att man kommer f se TDS p helt nya niver. Snlla, behll ditt anvndarnamn hela vgen till nsta val s att vi kan flja denna kollaps.
Jag sger det igen.
Jag r inte forumets mne, det r Off topic.
Citera mig grna men mnet r Trump och politik.

Vad vill du diskutera om Trump?
Citera
2024-11-06, 17:21
Avstngd
Citat:
Min pong var att jag inte r forumets mne, s watch out.
Ditt subjektiva tyckande om mig r vldigt ointressant.

Trump och Trumps politik gller s du fr lyfta nt jag skriver om ang Trump och hlla dig p banan, allmnt trams r jag inte intresserad av.

Jag har fljt valet konstant, like it or not, s vad vill du diskutera om Trump specifikt?

Det r inget subjektivt tyckande. Det r ett objektivt faktum att du haft fel i precis allting du dagligen spammat forumet med. Trump vann enkelt och det var helt uppenbart att s skulle ske. Alla viktiga indikatorer pekade hela tiden mot Trump med god marginal.

Jag frklarar fr dig varfr du har haft fel om precis allting. Det handlar allts inte om dig per se utan mekanismerna bakom som gjorde att ni hamnade s snett i er verklighetsuppfattning. Det r s relevant det bara kan bli fr om ni aldrig frstr varfr ni hade s fel s kommer ni fortstta ha fel om precis allting i framtiden ocks. Det r drfr du r helt ofrmgen att frst hur Trump kunde vinna valet och det bsta du kan komma p som frklaring r att alla har lurats av en narcissist. Med din falska vrldsbild finns det ingen annan mjlig frklaring och vill man kunna frst den verkliga frklaringen till varfr Trump vann valet s mste man frst gra sig av med din helt falska bild av verkligheten.

Kan du frklara varfr ngon ska lyssna p ett enda ord vad du och liknande mnniskor har att sga om amerikansk politik nr det visade sig att ni hade fel om precis allting?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in