Citat:
Ursprungligen postat av
Reiwa
Men pongen r att du inte fljt valet alls. Du har fljt en av media phittad och frljugen bild som inte har ngon koppling alls till den objektiva verkligheten. En phittad saga. Det r utefter denna falska verklighet du baserat allting p.
Nu har dock den riktiga verkligheten kommit ifatt dig - Trump vann enkelt. Varenda inlgg du spammat p forumet dagligen om USA-valet har samtliga visat sig ha fel om precis allting. En tnkande individ kommer till insikt nr man stlls fr den verkligheten - en hjrntvttad sna fortstter dunka huvudet i samma vgg och fortstter att vara helt ofrmgen att frst hur Trump kunde vinna.
Du r dock inte ensam om detta i Sverige, dr en majoritet levt i samma fantasivrld som du gjort, men f r nd s extremt vilseledda som du visat upp med dina inlgg.
Det kan nd inte knnas srskilt bra att ha haft fel om precis allting, inte sant?
Fast.. det r rtt efterblivet att tnka som dig.
Eller tnkte du att Biden var skitbra helt pltsligt.. bara fr att han vann frra valet? D hade ju majoriteten rtt och du helt fel om precis
allting? Verkligheten kom ikapp dig d? r du 12 r?
Jag frstr hur Trump kunde vinna. Och tycker absolut inte att han frtjnar mindre kritik fr sitt agerande, sin pisspersonlighet och Megalomani (som han sjlvklart lider av).
Jag tycker fortfarande att Kamala r en otroligt mer sympatisk person, som jag mycket hellre har i mitt umgnge n Trump. Och som jag litar p betydligt mer n Trump.
Min kritik gllande Trump har inte frndrats ngot nmnvrt. Han r fortfarande en bedragande begagnad-bil-bettlare. Men.. han visade en sida igr som jag gillade, s han fr EN chans. Och framfr allt s har han ngra vuxna och intelligenta individer runt sig som jag respekterar, och det bidrar ocks.
Om du dremot tror att Trumps vinst p ngot stt tvttar hans smutsiga byk och frlter alla dumheter, s r den uppenbara snan du. Likas om du fortstter inbilla dig att de som inte tycker som du r zombier som r lurade av media, fr att du inte har hjrna att bilda dig en annan uppfattning.
Men nu tittar vi framt.. och hoppas att det blir bra.