Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-11-06, 09:08
Medlem
Pulitzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusellpeters
Han tilltrder i Jan.

Jag har fr mig att det gllde redan frn valdagen. Om 24h hissar Putin flaggan i Kiev.
Citera
2024-11-06, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjälmen
Vldigt tyst frn demokraterna...

De ligger ju i en cope-stllning och grtar att DERAS demokrati har frlorat till en RIKTIG demokrati som vann.
Citera
2024-11-06, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern
Jag r njd
Jttenjd !!!!
Citera
2024-11-06, 09:11
Medlem
Freebops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulitzer
Jag har fr mig att det gllde redan frn valdagen. Om 24h hissar Putin flaggan i Kiev.

Fantastiskt, d fr vi slut p det hr "hittep" kriget och vi slutar skicka all vra skattepengar till fittorna i Ukraina
Citera
2024-11-06, 09:13
Medlem
Nu har alla demokratiskt lagda personer en bttre ekonomi att se fram emot!
Citera
2024-11-06, 09:15
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Frhoppningsvis att han brnner ner hela wokeslottet och att elden sprider sig till Europa.
Den dr skiten mste verkligen bort. Riv woke-propagandan frn allmn plats, utbildningssystem, osv... Absurt r det.
Citera
2024-11-06, 09:16
Medlem
CP-Fisks avatar
Alltid kul att se hur besvikna dom "oberoende" journalisterna varit hela natten. Respekt till knark-Sara hon krde ver svartingen i studion.
Citera
2024-11-06, 09:16
Medlem
Pulitzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakelitTelefonen
Nu har alla demokratiskt lagda personer en bttre ekonomi att se fram emot!

Yes. Alla miljonrer och miljardrer gr en trygg framtid till mtes.
Citera
2024-11-06, 09:18
Medlem
glimmandes avatar
Svrt att inte gilla Trump. Han r en sdan sansls mnniska. Ljuger och bluffar. Pratar brett hit och dit. Golfar halva tiden. Samtidigt s fr han grejer gjort.

Tror han precis som frra gngen kommer vara beroende p sina medarbetare. Frra gngen s valde han folk som stack honom i ryggen s fort de fick chans. Verkar bttre den hr gngen med ett dream team av Elon Musk, Tulsi Gabbard, Kennedy. De har t o m hintat om att ta in Ron Paul i nn position.

Hoppas p att USA lgger ner Ukrainakriget. D han r s nra judarna blir det krig mot Iran istllet. Men d utan proxy och direkt konflikt.

Trump pstr att han kan snka statsskulden kombinerat med snka skatterna. Detta i en ekonomi dr de rliga underskotten r runt 7% av BNP som tcks med ln. Helt omjligt sklart s undrar vad de gr. Tror de behller skatterna och lter Musk + Paul styra upp Department of Goverment Efficiency dr man slaktar verbyggnaden. Hoppas p att de ven stter kniven i USAs krigsindustri. De hade klarat sig bra p 25% av nuvarande budget.
Citera
2024-11-06, 09:20
Medlem
Minimuchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelbrygga
Nr brjar klockan ticka till den utlovade fred i Ukraina inom 24 timmar? Har ju goda chanser att bli det frsta svikna vallftet.

En dag till att sluta fred r inte samma som en dag in i mandat perioder hehe
Citera
2024-11-06, 09:21
Medlem
Detta r en gldjens dag fr all vrldens incels. ntligen fick deras store frlsare sin seger.

Nu lever terigen deras hopp om att trenderna i vrldens politik kommer att vnda till de bittra och frlegade mnniskornas frdel.
Citera
2024-11-06, 09:21
Medlem
petronixs avatar
Stort grattis till Donald Trump! 👍

Make America Great Again 🇺🇸 🇺🇸 🇺🇸
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem