• 1
  • 2
2024-11-07, 10:34
Medlem
DieselnDusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Nej det gr inte att jmfra fastn svampen kallas hallucinogen.

P Datura blir hallucinationerna verklighet som i en psykos eller mardrm. Den r mer som ett dilerium och det finns inget 'psykedeliskt' eller roligt med tripparna som folk fr. Datura ska man bara ta om man r beredd p att bli fakkad och traumatiserad p riktigt.
Ja, jag har frsttt det nu sen en anvndare varnade mig att testa det. Men tack nd fr ditt svar 🤗
Citera
2024-11-07, 11:26
Medlem
Datura orsakar delirium, det r inte lika kul/samma sak som att hallucinera p hallucinogener, det r rtt jkla jobbigt, snarare!

Ta en najsig hallucinogen istllet. Inget bra kommer med nglatrumpet. Det r helt omjligt att dosera dessutom, och om du har oturen att f riktigt potenta frer kommer det g t helvete, mentalt och fysiskt.
Citera
2024-11-07, 11:46
Medlem
Hur kan man vara besatt av detta finns ju en och annan rtt skrckinjagande tripprapport man lst om denna substans. N jag hade mycket hellre sugit i mig en rejl lina ketamin framfr detta.
Citera
2024-11-07, 12:00
Medlem
hieroboams avatar
Portaler till andra verkligheter? Menar du magi???

Kan du lnka ngra rapporter?
Citera
2024-11-07, 12:18
Medlem
Skillnaden i lngden, eller om du har otur direkt, kommer vara att du inte kan skilja p tripp och verklighet. Om det sker kommer du sluta fungera normalt. Ta hand om dig och om du klarat dig s hr lnge, njut av de erfarenheterna och g vidare.

Lite som att prova Heroin och tnka att det hr kan jag hantera, inga problem... Visar det sig att du kan sluta och ta dig vidare r du en erfarenhet rikare. Men nersidan r s otroligt mycket strre.
Citera
2024-11-07, 14:08
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Intressant med datura, men det r ngot som ska hlla si lngt borta ifrn . Finns ju mnga roliga tripprapporter hr p Flashback, s dr kan man ju lsa och kanske hur jvligt det r just datura.
Vill man trippa s kr p svampar eller syra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in