Svara
2024-11-06, 23:28
Medlem
Ja man hade varit ute i storstan på krogen och klockan började närma sig 02:00. Hade ett enormt sug efter Affe, vet att jag har hemma men ville ha nu. Men kranen hade inget inne. Han börja prata om tramadol och hur skön man blir på dom och att han hade hur mycket som helst att sälja. Jag ville ju bli uppåt så jag tveka, men sen tänkte jag att det skulle vara intressant att pröva hur trammisar känns om man tar många.

Så jag köpte några kartor. Gick till bussen och tog 8 piller på 50 mg tror ja dom var på. Drar i mig lite whiskey från fickpluntan så dom kommer ner. Sätter mig och på busshållplatsen och funderar hur lång tid det tar innan man känner nått. Bussen kommer och jag hoppar på och väl efter en bit på färden så börjar jag känna mig lite sluddrigt det känns väldigt avslappnat. Tänker att det måste vara whiskeyn och fyllan som intensifieras men man hade nån aning om att pillerna hade nått finger med i spelet. Väl framme där jag bor hoppar jag av bussen och träffar på, vi kan kalla honom Klasse han är en gammal pundarpolare och han berättar om att han fått tag på blå.

Jag har ingen aning om vad fan det är så jag ber han visa grejerna. Han drar fram en skabbig plastpåse med säkert 50 piller eller mer. Jag berättar för Klasse att jag har några kartor tramadol. Han blir helt lyrisk och frågar om vi kan gå hem till mig och flöddra järnet. Jag hade ingen lust att sova så jag bjuder hem Klasse. Väl hemma börjar jag fråga han om hur det är att blanda blå och tram. Han säger att det är lungt. Vi sätter oss vid köksbordet och jag drar fram en whiskey flaska ur skåpet. Vi häller i oss ett par glas av den och jag tar ett par tramadol och byter 10 tram mot 10 blå. Jag sväljer två tram + 8 blå med lite whiskey. Jag har ingen koll på hur mycket Klasse tar men han drar i sig ett gäng piller med lite whiskey. Vi sitter och pratar och låter tiden gå och jag märker hur jag börjar prata i slowmotion allting känns segt liksom jag tänker vad jag ska säga flera gånger men jag glömmer bort vad det är jag ska säga lika fort.

Klasse sitter och verkar helt borta. Jag säger, "skäääärrrpp dig for faeeen". Ingen reaktion från Klasse. Jag känner mig inte super lycklig men glad. Jag bara finns, vi sitter där ett tag och jag börjar minnas att jag har Stesolid och stilnoct i sovrummet. Jag säger för mig själv "tar jag stilnoct på det här kommer det spåra". Jag begriper inte varför jag gjorde som jag gjorde men jag hämtar pillerna från sovrummet och drar i mig 2 nocar och 4 Stesolid. Lägger lika många framför Klasse som drar i sig dom utan ett ljud eller en fråga om vad det var han tog. Vi dricker mer whiskey och flaskan är nästan tom. Vi är så jävla bäng nu så jag tänker att det inte är nån mening med att ta mer piller men jag sväljer mina sista 2 blå iallafall och tänker att det är dags för sängen. Klasse får sova där han sitter orkar inte försöka dra han till soffan han lägger väl sig där så småningom. Försöker resa mig men det går fan inte, är så jävla flöddrad antar jag, kroppen lyder inte. Det som känns mest är fyllan dock. Tar fickpluntan från innerfickan och tömmer den och tänker att nu skulle man haft lite Affe. Lyckas resa mig upp och går fram till spisen, öppnar skåpet ovanför den och sneglar på en påse vax som ligger där. Tänker på en gång att det kanske inte är så smart att blanda Affe med alla de här pillerna man tagit.

Vänder om och börjar skaka liv i Klasse och försöker fråga han ifall det är nå farligt att blanda tram, blå, noccar och Stesolid med amfetamin. Klasse sluddrar fram ett trött "ja". Jag tror han inte vet ens vad det var han svara på. Efter lite överläggning med mig själv tänker jag att det är väl lungt om man drar en liten lina och sen får det va bra. Dukar upp en pytteliten lina och drar i mig den och på en gång så rycker det i alla nervbanor i hela skallen. Kändes som ett varningens tecken som att det här inte är bra vad jag gör nu. Sitter och tänker att jag vill fan dra tjack men instinkten säger mig att det kommer inte bli bra. Börjar ångra att jag börja fluddra.

Drar mig till soffan och sätter mig och blundar och nu känns det skönt riktigt skönt. Jag vandrar mellan sömn och vaket tillstånd och öppnar ögonen för att Klasse står och frågar hur fan det är. Säger åt han att allt är bra. Han går tillbaka till köket och drar i sig lite mer piller. Han frågar mig sen "vad var det för piller du gav mig förut" jag berättar att de var Stesolid och stilnoct. Vi säger inget på ett tag jag känner mig fortfarande bäng och drar mig ut i köket och frågar Klasse om jag kan få byta 10 tram mot 10 blå vilket han går med på. Sätter mig ner och överväger om jag ska ta mer blå.

Jag frågar Klasse som nu verkar mer med i spelet hur många blå man kan ta. Han svarar "jag har nog tagit 20 st hitills så där nånstans är det lungt, men jag vet inte max hur många man kan ta". Jag drar fram en flaska vodka och sväljer 5 blå med vodkan. Klasse drar i sig ett okänt antal piller med vodka han med. Klasse säger " man skulle fan haft lite röka på det här, ska vi gå till(han heter egentligen nått annat)Kenta han är säkert vaken. Klockan var typ 5 på morgonen. Jag hänkar på till Kenta efter att vi ringt han och kollat så allt var lungt. Väl hemma hos Kenta bjuder Klasse han på lite blå ur skabbpåsen. Resan till Kenta tog typ en halvtimme, tar i vanliga fall fem minuter. Vi var rejält packade och flöddrade, sen tappa jag känseln i ena benet på vägen dit så jag kunde inte gå på en stund. Var lite läskigt men det gick över.

Nu berätta jag för Kenta vad vi hade tagit och om det gick bra att dra lite Affe på det här och han sa att han inte visste, röka skulle gå bra var han hundra på men osäker på Affe. Jag hade med mig vodka flaskan som vi dela på samtidigt som vi rökte lite. Efter en stunds rökande blev det bergodalbana med mitt psyke allting snurra. Polarna satt och skratta när jag dök bakåt i soffan och bara låg där helt lost. Gick en bra jävla stund innan jag var uppe igen. Väl uppe så drar jag i mig 5 blå och 3 tram. Såhär i efterhand så ska jag säga att det kändes skönt att fluddra men jag föredrar nog att bli uppåt mot att bli neråt. Efter att vodkan tagit slut börjar vi avrunda och var och en går hem till sig. Slänger mig i sängen och somnar efter ett tag. Väl på eftermiddagen när jag vaknar upp så är jag helt bäng asså jag är så jävla seg. Drar en fet lina Affe och börjar komma i form. Tänker tillbaka på kvällen som var som rätt händelselös och jag tackar gudarna att jag inte drog i mig en karta stilnoct.

Tl:dr drog en massa jävla piller drack sjukt med sprit och blev helt bäng.
Senast redigerad av PentiumAllan 2024-11-06 kl. 23:57.
Citera
2024-11-06, 23:35
Moderator
kvm3s avatar
Herregud, vilken deprimerande läsning.

Det du beskriver är alltså inte bara värt att utsätta sig för, utan snarare någon form av höjdpunkt i er existens och ett upplägg värd att bli lyrisk över?
Citera
2024-11-07, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Herregud, vilken deprimerande läsning.

Det du beskriver är alltså inte bara värt att utsätta sig för, utan snarare någon form av höjdpunkt i er existens och ett upplägg värd att bli lyrisk över?

Nej det är absolut inte värt att utsätta sig för. Det är bara så dumt att göra som jag gör. Det tycker jag faktiskt, men jag är liksom fast i ett beroende som den idiot jag är. 😁 Men jag siktar på att bli fri från skiten en vacker dag. "Jamen vadå det är väl bara att lägga av", jag önskar att det var så. 😆
Citera
2024-11-07, 00:34
Medlem
Haha! Lite för bra berättat, men kanske dosen gjorde tricket! Kul läsning iaf 😀
Citera
2024-11-07, 06:06
Medlem
Fortsättning...

Jag gick runt hemma och var påtänd på tjack och mådde allmänt bra klockan var 5 på eftermiddagen och jag börja fundera på om man skulle ta bussen in till stan men jag var fan inge sugen. Hade redan spenderat för mycket pengar dagen innan. Hörde av mig till Klasse och fråga om vi skulle dra till Kenta och umgås lite, men Klasse sa att han var för trött sen igår så han orka inte göra nått. Jag frågar om man kunde köpa 20 blå av han. Han tvekar en stund och säger att han inte har så många kvar.

Men jag propsar på om att han hade en jätte påse och att jag kunde byta några tram mot hans blå, han kunde få Stesolid och stilnoct också. Han ger med sig och han dyker förbi och vi byter lite piller. Han sticker hem till sig och jag beger mig till Kenta. Kommer hem till han och hans flickvän är där. Hon sitter och röker en fet en och ser glad ut. Jag sätter mig brevid henne och Kenta och snackar lite(vi kan kalla henne Sofie men hon heter egentligen nått annat). Jag drar några bloss från henne och känner mig lite såsig. Vi sitter och röker på några timmar och nu är klockan typ halv åtta på kvällen. Jag frågar om dom vill flöddra, Kenta är på, han är grabben hela dan men Sofie äre lite tvek på. Kenta övertalar henne att det är lungt och att man blir "fett najs" av det.

Jag lägger upp fem blå, två tramadol och två Stesolid till varje gubbe. Jag sväljer alltihop med lite fanta. Sofie tar två av sina blå och sväljer, antog att hon ville vänta lite för att känna hur det känns. Kenta gör som jag och sväljer allt. Kenta rullar lite röka som får gå runt mellan oss tre. Efter en timma känner jag mig helt bäng. Har ingen aning om pillerna börjat verka eller om det beror på rökat.

Jag tittar på Sofies pillerhög på bordet och frågar henne om hur det kändes, hon svarar att det är nice och att det känns bra. Kenta säger att hon borde ta det där nu och pekar på hennes hög med piller. Jag ser på henne att hon blir irriterad. Men så från ingenstans så tar hon sin hög med piller och sväljer det med lite läsk. För mig hade hon fått göra vafan som helst. Jag vet att Kenta brukar hetsa henne till att dricka och punda. Hon brukar ryta ifrån ibland men inte den här gången.

Just vid den här stunden kände jag mig allmänt skön i kroppen inget superrus direkt men jag hade funderat på om jag skulle ta mer piller för att öka på ruset. Jag vet inte ens vad jag hade för förhoppning om att känna för rus men jag tänkte att det måste ju finnas en anledning till att folk flöddrar. Och igår var jag ju så jävla full men jag mindes att jag alltid kände nått mer än fyllan. Jag hade fem blå kvar 6 Stesolid och 4 kartor tramadol och ett oöppnat paket stillnoct. Jag lägger upp 4 trammisar vardera åt. Kenta och Sofie drar i sig sina och jag drar i mig mina. Kenta rullar en till röka som vi delar på och tiden går.

Klockan är nu tio på kvällen och jag känner mig mysig i kroppen jag frågar Kenta och Sofie hur dom känner sig. Kenta känner sig som en kung och säger att det här var fan skitbra. Sofie säger bara att det är nice och inte så mycket mer. Jag drar i mig en till trammis och skojar med mig själv om att nu drar jag i mig tio stilnoct och inväntar en blackout. Skrattar för mig själv åt tanken på att göra det. Och ja vafan gör jag, jag öppnar det jävla stillnoct paketet och sväljer fem st, jag gör bara smarta saker jag. 😅

Delar ut två blå vardera åt Sofie och Kenta, hade fem stycken så det blev en kvar åt mig. Sen dela jag ut resten av Stesolid det blev två vardera. Vi drog i oss skiten och fortsatte prata om ditt och datt. Vi hade ju inte fått i oss några supermängder så man kände sig ju rätt lung inför tanken på en överdosering.

Nu var klockan runt 11 och jag kände att jag ville bli full. Fråga Kenta om han hade nån sprit vilket han hade. En flaska rom och en likör som var Sofies kärringdricka så den fick bara hon röra sen hade han en låda öl långburk. Fick en lång burk och vi drack av det som fanns jag och Kenta tills vi blev lagom berusad, Sofie drack hon med men var lite avhållsam.

Jag dukar upp några trammisar till åt oss och det går ner utan problem, vid det här laget känns det väldigt ansträngande att prata och jag känner att jag behöver tjack. Nu tänker jag inte efter utan jag är i nån slags comfort zone där jag känner att ingenting är farligt. Lägger upp en lina, frågar om Kenta och Sofie vill ha Kenta säger nej Sofie säger ja. Hon gillar verkligen affe tror hon tar dagligen. Hon vill ha så jag lägger upp en lina åt henne med, två feta jävlar. Drar i mig halva i första näsborren och andra halvan i ena. Sofie drar i sig sin och ser skitglad ut.

Det går ett tag och jag känner mig lite mer nykter men fortfarande seg fast på ett bra sett, dukar upp en lina åt Sofie och mig igen sen ger jag en tramadol åt alla oss tre. Sen sitter vi bara och myser. Kenta rullar röka och det puffas flitigt. Känner mig tjackad, flöddret känner jag inte av just så mycket. Rökat gör bollen yr. Börjar fundera på om man skulle leta reda på lite horse för att få ett riktigt jävla skönt rus men tänker att chansen att få tag på det är minimal och dessutom jag borde inte blanda nå mer droger det kan inte bli bra.
Citera
2024-11-07, 06:06
Medlem
Fortsättning

Klockan började närma sig tolv och jag har hällt i mig sprit och öl, nu börjar jag tänka över vafan jag ska landa. Delar ut några trammisar och tar ett par själv. Sen frågar jag Kenta om han vill ha stillnoct. Han säger ja och jag ger han 7 stillnoct och han drar i sig hela klabbet. Jag tänker att det är väl dags att gå hem, sitter jag med dom här två kommer jag vara vaken tills 7 i morgon bitti vilket har hänt förr hehe.

Reser mig och säger att jag ska dra mig hemmåt Kenta säger lungt de. Sofie frågar om hon kan få en lina till vilket är helt okej för mig tänker att jag kan väl ta en jag med när man ändå håller på så vi drar i oss en varsin lina. Jag känner mig så tjackad, berusad och flöddrad känns så jävla najs. Tackar för mig och blir lite avundsjuk på att dom troligtvis kommer knulla. På väg hem börjar jag kolla efter tjejer i kontaktlistan på telefonen. Får lite kontakt med en tjejkompis som dräller på stan. Hon säger att jag borde komma dit men jag orkar fan inte ta bussen ut till krogen allra minst när jag är i det här tillståndet. Säger åt na att komma hem till mig sen på efterfest hon bor i samma område som jag. Hon svarar "jajjemenn", men jag hade inga höga förhoppningar.

Men från ingenstans när jag går på gågatan hem till mig möter jag upp Klasse tillsammans med nån typ jag aldrig träffat förut. Klasse e helt bäng tror han inte fattar ena vem han pratar med han bara svamlar. Den okända hälsar på mig och vi snackar lite. Den okände vi kan kalla för Robban frågar typ efter en stunds kallprat om han kan få låna pengar han har nyss berättat att han inte har någonstans att bo för att han blivit utkastad.

Sen berätta han att han som han bodde hos hade eldat upp alla hans kläder vilket jag hade svårt att tro. Alltså jag är ingen samarit men jag vill gärna va schysst men att låna ut pengar till en främling man nyss mött det gör jag bara inte han fråga bara om en femhundring men ne jag sa att jag inte har nå pengar att låna ut. Då fråga han om en tjuga till cigg och jag drog fram en tjuga ur plånboken och tänkte den tjugan får jag aldrig se mer.
Citera
2024-11-07, 06:07
Medlem
Fortsättning

Ville så gärna fråga Klasse vem fan Robban var men han var så jävla borta, okontaktbar var han. Fattar inte hur han kunde stå upp för han vackla åt alla håll å kanter. Då fråga jag iallafall Robban vart dom var påväg och han sa att han hängde på Klasse och hade ingen aning om vart dom var på väg. Då fråga jag Klasse om han skulle ha lite tjack så det blev folk av han och han nicka. Gjorde iordning en fet lina på mobilen gav han sugrör. Klasse drog i sig den och såg på en gång mycket mer kontaktbar ut. Han ställer sig och säger vänta några gånger precis efter att han dragit linan och säger sen "sådärja".

Jag mumlar att jag borde fixa mer tjack. Vilket Robban hör varpå han säger "vill du ha tjack? Jag kan fixa concerta det är skitbra grejer." Jag ville på nå sätt vara snäll mot Robban tyckte lite synd om han att han inte hade nånstans att bo så man ville ju hjälpa och jag tänkte att han får väl en slant om han fixar kunder så visst för all del fixa concerta. Robban sa följ med mig och vi gick till en lägenhet en bit bort och ringde på. Robban säger innan nån öppnar dörren att han som bor här är skit bra och att han låtit Robban sova över hos han när han inte haft nånstans att bo.

Klasse är med han också. Iallfall dörren öppnas och där står en snubbe som verkar helt ofarlig och väldigt lugn och han hejjar på Robban och vi kan säga att han presenterar sig som Martin men han heter egentligen nått annat. Jag hälsar, Klasse hälsar efter jag tjatat på han att göra det, jag ursäktar att Klasse är lite borta, Martin verkar obrydd och frågar Robban vad han vill. Robban frågar Martin om han har concerta, att jag är ute efter det. Martin säger att det kan ni få hur mycket som helst. Jag blir lite förvånad över att han inte vill ha betalt.

Vi går iallfall in i Martins lägenhet och blir in visade i vardagsrummet Martin frågar om nån vill ha mat alla säger ja. Martin langar tallrikar med mat åt oss och vi glufsar i oss. Ska sägas att det var den starkaste mat jag ätit, det brann fan i käften. Efter att vi ätit säger Martin åt mig att komma med ut i köket, han drar fram en burk med vad jag antar är concerta. Sen drar han fram en kniv och börjar klyva pillerna varpå han säger "jag delar på dom så blir det inte så illa åt magen för dig." Och "det var bra att du åt lite det är inte bra att ta dom här på tom mage." Jag blir lite ställd av omtänksamheten hos Martin och tackar.

Sen säger han att han har sömnpiller man kan blanda på han har aldrig testat men det ska vara skönt effekt. Jag säger att jag gärna testar, frågar igen om han inte ska ha betalt vilket han svarar att det är lungt. Jag drar i mig concerta samt sömnpilleren sen sitter vi och snackar ute i vardagsrummet ett tag, jag frågar om vem Martin är och Martin frågar om mig. Klasse är mest tyst men han har vaknat till ser jag nu. Sen får Robban frispel och börjar tjata på Martin om ifall han Robban gjort nått fel eller om Martin är trött på han och ställer störig fråga på störig fråga. Till slut ser jag att Martin blir förbannad och går ut i köket, Robban följer efter som en jävla hund som söker bekräftelse.

Medans Martin och Robban är ute i köket så river Klasse tag i mig och frågar vad i helvete vi gör hos Martin jag svarar att vi bara skulle hämta lite concerta. Då berättar Klasse att Martin är en galning som har jagat folk med yxa här i lägenhets området och misshandlat flera personer. Han är totalt livsfarlig. Jag blir helt paff och frågar vafan hängde du med hans polare Robban då. Klasse svarar att han inte har nå minne av att han hängt med Robban. Jag konstaterar att ja du var ju lite borta Klasse. Klasse viskar att vi lär fan härifrån innan nått händer. Asså du fattar inte vilken total galning Martin är. Det låter högt innifrån köket jag hör hur Robban typ grinar och Martin står och skriker på han.

Jag går in i köket för att försöka lugna situationen. Martin vrålar saker som " varenda jävel vet vem jag är, jag behöver inte låsa dörren för det finns inte en jävel som skulle våga gå in här där jag bor" och "jag kan döda folk fattar du det Robban". På nått sätt lyckas jag lugna ner den hysteriska Robban och den skitarga Martin. Från ingenstans börjar jag gäspa som fan och då frågar Martin mig om jag vill ha mer concerta. Jag poängterar att jag blev helt plötsligt skit trött jag ångrar att jag inte fråga vad det var för sömntabletter för det var fan effektivt. Det kändes som om jag skulle kunna somna ståendes. Martin propsar på mig lite mer concerta och allt är lungt. Jag tänkte på vad Klasse sa om Martin men jag tyckte han var skön förutom att han blev fett lack på Robban men det var förståeligt för han var skit dryg.

Nu är vi alla ute i vardagsrummet igen och Martin säger åt Robban att hålla käften annars kommer han slå ihjäl han. Jag hjälper till att säga åt Robban att va tyst och han är det så gott som. Klasse säger att han måste gå och tackar för sig jag säger att jag hänger med Klasse. Väl ute ur lägenheten ute på gågatan förklarar jag för Klasse hur det kom sig att vi hamna hos den här Martin. Klasse skrattar och säger att det här var fan sjukt, jag håller med.

Jag var ju fan på väg hem för att sova innan jag träffa på Klasse och nu hade jag fan ingen lust att sova klockan var typ halv två vid det här laget. Sen mindes jag vi kan kalla henne Lena men hon heter nått annat, som kanske skulle komma och efterfesta. Jag frågar Klasse om han vill följa med hem och att Lena kommer kanske senare. Klasse är på och vi går hem till mig jag bjuder på tramadol och tjack och vi sitter å känner oss sköna i min soffa.

Nu ringer Lena och säger att hon är utanför. Klockan är typ 02:35. Jag öppnar och in kommer en drös med folk några känner jag igen några är nya ansikten. Drar fart lite music på stereon och pratar med Lena. Frågar om hon vill ha nått tjack, flödder eller alkohol. Hon vill ha tjack så det får hon jag propsar på henne några tramadol också. Hon tar tre trammisar och drar en fet lina tjack. Polarna till henne som var med drar fram sitt eget knark och börjar duka upp åt sig själva. Klasse sitter och typ halvsover frågar om han vill ha nå tjack eller piller han tar gärna lite trammisar så han får två stycken.

Det pundas som aldrig förr på den här festen och det bjuds på det ena och det andra. En tjej frågar mig om jag vill prova på Poppers. Har provat det förut så jag vet vad som gällde. Tackar ja och drar i mig två rejäla andetag och får ett kanonrus. Det brukar ju vara sån skillnad på Poppers och styrka men den här var fan premium. Drar ett mycket kortare andetag efter det första ruset och den smällen blev lite snällare. Frågar runt om det är nån mer som vill ha trammisar eller stillnoct.

En snubbe frågar om han kan få några noccar och jag svarar att det får du gärna och han svarar "fan vad fint jag vill ju ha en rejäl blackout ikväll". Han presenterar sig som Mike men heter egentligen nått annat. Drar fram tolv noccar som jag ger han. Han krossar typ tre stycken och snortar dom, resten svalde han. Tänker inte mer på det och låter festen fortgå. Får frågan om jag vill byta några tram mot quetiapin vilket jag gör, tror jag bytte 5 st. Ger tre till Lena och tar två själv. Har bara hört talas om dom här pillerna från en kompis som tar dom mot ångest men hon har sagt att hon blir väldigt skön i kroppen av dom så jaja.

Klockan är typ 4:30 nu och jag vill fan inte sluta festa det är ju skitmycket folk här som är skit roliga att prata med. Mike som hade typ somnat ett tag vaknar till liv och är väldigt skum en polare till han får ingen kontakt med han och jag anar att det är noccarna han tog. Han ställer sig upp några gånger och sen ramlar han omkull och verkar somna om. Jag hade hoppats på lite underhållning men det hände inget, Lucifer man är.

Har nästan bjudit bort all tramadol har typ 15st kvar klockan blir fem och jag tänker att nu får det väll vara nog så jag säger till Lena att nu får vi varva av och hon instämmer och börjar köra ut allt folk. Klasse sitter och sover så han får va kvar sen Mike som tog jävligt många noccar gick fan inte att väcka så han fick va kvar han med. Lena säger hejdå och går sist. Jag lägger mig i sängen, jag vet inte när jag somna men det gick fort tror jag vaknar upp nästa dag och ser att Klasse är borta han måste väl gått hem till sig. Mike ligger och sover i soffan jag väntar på att han ska vakna vilket han gör frammåt tio han ursäktar sig och sticker rätt så fort fick bjuda han på en kopp kaffe sen bar det av.

Nu har jag ju flöddrat järnet och jag står fast vid att jag gillar att bli uppåt mer än neråt tror fan om jag får chansen att köpa tramadol igen står jag nog över. Man känner en skön känsla säger folk och skrivs det och ja det känns lite skönt och man är tillfreds på tram men jag tycker inte det är så märkvärdigt. 😄

Tl:dr ännu mer piller med inslag av Affe och alkohol
Citera
2024-11-07, 09:49
Medlem
Intressant och väldigt detaljerad läsning. Hur kan du komma ihåg alla detaljer, tidpunkter
och folk som du träffat om du har tagit så mycket?
Citera
2024-11-07, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Intressant och väldigt detaljerad läsning. Hur kan du komma ihåg alla detaljer, tidpunkter
och folk som du träffat om du har tagit så mycket?
Kul att det kunde va till intresse för någon. 😄

Jag sätter mig bara ner och funderar kring hur det börja, begav sig och sluta. Funderar jag bara länge nog så letar sig minnet tillbaks. Det är som att man drar i ett snöre och man minns vad som hände först sen kommer jag ihåg nästa steg osså nästa o nästa. Naturligtvis sitter höjdpunkterna jämt kvar. Men alla detaljer kräver lite hjärn verkstad för att komma ihåg hehe.
Senast redigerad av PentiumAllan 2024-11-07 kl. 11:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in